Oletko kissa vai koira ihminen?

Anonyymi

Tärkeä kysymys.

41

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään kummastakin.....
      <3

    • Anonyymi

      Jos pakko valita, koira, staffordshirenbullterrieri ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Kissa...
      IHan ehdottomasti...
      Ei ole kissan voittanutta...Kissa kissa.....😽🙀
      T;Ellu..

    • Anonyymi

      Koiraihminen jos pitää vain toinen valita. Olen hyvin eläinrakas joten käyn kyllä aivan hyvin kissaihmisestäkin.

    • Anonyymi

      Sika röhnöttää mul tossa sohvalla

    • Anonyymi

      Riippu rodusta. Kissa jos äkkiseltään, koiratkin on tuttuja.

    • Anonyymi

      Bichon frisé

    • Anonyymi

      Tykkään molemmista, mutta olen enempi koiraihminen. Seuraava koirani, sitten kun on aikaa sille, on joko bullterrieri tai pitbull. <3

    • 🐈 ⬅ Ehdottomasti kisuli ihminen ♥️

    • Anonyymi

      Kissi.

    • Oletko kissa vai koira, ihminen?

      Outo kysymys.

      • Anonyymi

        Oma virheesi tuo pilkku, otsake on aivan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma virheesi tuo pilkku, otsake on aivan oikein.

        Eiku korjaan. Pitäisi olla "kissa- vai koiraihminen".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma virheesi tuo pilkku, otsake on aivan oikein.

        Puuttuvat välimerkit saa kukin itse lisätä oman maun mukaan. Niinhän sinäkin teit. ; )


    • Anonyymi

      Kisuihminen ilman muuta. Tulen koirien kanssa juttuu, kunhan eivät ole liian kovia vartijoita.

    • Anonyymi

      Siili pilkku ihminen piste pikaistuksissa kiroileva ehkä pilkku ja orkku pilkku ihminen piste kun harmittaa jälkeen piste

    • Anonyymi

      Pakko vastata, että kissa ihminen. Kissa on vaan niin paljon helpompi lemmikki hoitaa ja heivata mummolaan jos tulee menoa. Muutenkin rotukissat on vaan niin veikeitä.

    • Anonyymi

      Molempi parempi. :p Koira vartioi ja kissa metsästää tuholaisia.

    • Anonyymi

      Huomenna heti oven rivassa kiinni kun kissakahvila aukeaa eli selkeästi kissaihminen.

      • Anonyymi

        Kaikilla elämillä on oma tehtävänsä. Älköön ihminen siihen enää sekaantui lisää.


      • Anonyymi

        Missä näitä kissakahviloita oikein sijaitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näitä kissakahviloita oikein sijaitsee?

        Ainakin Freda 55. Kvg tai ankka-ankka-mene kertoo sijainteja.


    • Anonyymi

      Ottashan sitä vaikka elukkatarhan, jos olisi tilaa, aikaa ja rahaa.

    • Anonyymi

      Sekä miau että hau.. Molemmat. Tänään näin sydämen sulattavan newfoudnlandin koko oli massiivinen.. yhtä lailla sulan kissastakin.. astma on ettei senkään takia ole omaa mutta muiden taputetaan ja rapsutellaan ja silitetään aina.. jos eläin itse siitä pitää.

    • Anonyymi

      Olen mäyräkoiraihminen.

      • Anonyymi

        Montako mäyristä menee päivässä? Mieti tarkkaan. Alkoholismi on parantumaton, etenevä ja tappava tauti. Siihen löytyy vain yksi lääke: oma halu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako mäyristä menee päivässä? Mieti tarkkaan. Alkoholismi on parantumaton, etenevä ja tappava tauti. Siihen löytyy vain yksi lääke: oma halu.

        Sehän riippuu ihan tietenkin päivästä. Katkolla ollessani en voi juoda kuin enintään puolikkaan mäyrän päivään, muuten hoitajat pääsevät kärylle juonistani. Normaalisti sitten voinkin juoda pari mäyrää päivän mittaan.


    • Anonyymi

      En kumpikaan.

      • Anonyymi

        Undulaatti siis.


    • Anonyymi

      Olen hepokatti- olevainen. Sellainen, omanlainen

    • Anonyymi

      Tykkään marsuista!

    • Anonyymi

      Koira. Pelkään vähän kissoja :D

    • Molemmista tykkään mutta enempi koiraihminen :)

    • Anonyymi

      Mitä te niissä elukoissa näätte. Parasta on koiran ulkoiluttajien taskupaska. Eli he keräävät koiran jätökset ja syövät ne kotona.

    • Anonyymi

      Kissa ihminen ehdottomasti. Mutta silloin ei puhuta eläinkissoista.

      • Anonyymi

        Siis pehmoleluista pidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pehmoleluista pidät.

        Pidän kosteista mirreistä.


    • Anonyymi

      Koira

    • Anonyymi

      Outo kysymys. Miksi oletat että ei ole ihmisiä jotka pitävät molemmista. Ja yleensä elukoista.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe