Ollut jo niin pitkään, että jos mies joskus siut saan, niin tiedäpä se, että sinä saat minusta villikissan sänkyyn kanssasi.
Selibaatissa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kolli kuittaa ...
- Anonyymi
Minä tahdon vaan ollla tulevan vaimoni kanssa en kenenkään muun. Minusta se on väärinkäsitys että himot kasvaisivat odotellessa. Himot lähtevät ajatuksista jos ei ajattele likaisia ei himoitse. Siksi itse haaveilen vaan halimisesta ja käsikkäin olemisesta.
- Anonyymi
No joskus iltaisin mietin miltä tuntuisi saada kunnon pusu vaimoltaan. Varmaan aika kivalta.
Ollut jo niin pitkään, että jos nainen joskus siut saan, niin tiedäpä se, että sinä saat minusta tranboliinin sänkyyn kanssasi.
- Anonyymi
Sinähän sille olet tällä hetkellä vain esteenä, enkä minä.
- Anonyymi
En ole esteenä millekkään. Emme ole koskaan kaipaamani miehen kanssa keskustelleet seksiasioista. Villikissan vastaus oli siis tämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771525
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871416
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3886- 64846
- 74805
- 52777
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694