Vatsaan ammuttu raskaana ollut nainen on saamassa syytteen syntymättömän sikiön kuolemasta

Anonyymi

"Vatsaan ammuttu raskaana ollut nainen on saamassa syytteen syntymättömän sikiön kuolemasta Alabamassa. Aseen laukaissut nainen ei saanut syytettä."

Ja tällaista lainsäädäntöä palstan aborttivastustajat kumartelevat ja ihannoivat tälläkin palstalla! Teidän oikeudentajunne on pelkkä vitsi - paitsi ettei paljoa naurata moinen käsittämätn logiikka.

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähde?

      • Anonyymi

        Helsingin sanomat


    • Anonyymi

      Kyseessä oli itsepuolustustilanne. Avaaja val,eht,elee tietoisesti.
      Lukekaa itse koko juttu.

      • Sinustako siis on oikein, että naista syytetään?


      • Anonyymi

        Itsepuolustukseksi ammutaan kerran, ei viittä kertaa. Juttu on luettavissa myös Iltalehdestä. En ole valehdellut millään tavalla - kyseessä on lainaus, huomaa lainausmerkit. Lisäksi itsepuolustus ei muuta asian käsittämättömyyttä ja epäoikeudenmukaisuutta millään lailla.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepuolustukseksi ammutaan kerran, ei viittä kertaa. Juttu on luettavissa myös Iltalehdestä. En ole valehdellut millään tavalla - kyseessä on lainaus, huomaa lainausmerkit. Lisäksi itsepuolustus ei muuta asian käsittämättömyyttä ja epäoikeudenmukaisuutta millään lailla.

        Ap

        Todellinen asiantuntija taas kommentoi miten hätävarjelu toimii.
        Anna mun kaikki kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen asiantuntija taas kommentoi miten hätävarjelu toimii.
        Anna mun kaikki kestää.

        Sähän voit kokeilla itse mitä tapahtuu, kun ammut Suomessa 5 kertaa, kun joku hyökkää tai yrittää hyökätä sun kimppuun. Taidat joutua vankilaan. Tuskin menee läpi edes hätävarjelun liioitteluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän voit kokeilla itse mitä tapahtuu, kun ammut Suomessa 5 kertaa, kun joku hyökkää tai yrittää hyökätä sun kimppuun. Taidat joutua vankilaan. Tuskin menee läpi edes hätävarjelun liioitteluna.

        Jos tilanteen uhkaavuus on niin matala, että ehtii miettiä puolustautumisen jälkiseuraamuksia, tilanne ei ollut hätävarjelutilanne.
        En jatka tätä enää. Ei etene. Turha yrittää selittää täysin ummikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilanteen uhkaavuus on niin matala, että ehtii miettiä puolustautumisen jälkiseuraamuksia, tilanne ei ollut hätävarjelutilanne.
        En jatka tätä enää. Ei etene. Turha yrittää selittää täysin ummikolle.

        Sinähän se ummikko olet, jos kuvittelet että moninkertainen ammuskelu olisi osoitusta hätävarjelusta.

        Ja käytetty termi alun perin oli muuten itsepuolustus.


      • Anonyymi

        Keskustelumme on pääosin spekulointia vajain tiedoin.
        JOS oletamme, että raskaana oleva nainen suorittaa niin voimakkaan päällekarkauksen, että saa osakseen tulen avaamisen, niin ehdottomasti pitää syyttää päällekarkauksesta SEKÄ vauvan kuolemantuottamuksesta tai murhasta, riippuen siitä halusiko lapsensa hengiltä tuolla tavoin vai oliko liian varomaton.
        Saamiemme tietojen mukaan kamppailu alkoi riidasta lapsen isästä, eli varma tieto oli hänelle hänen raskautensa.
        Kun tietää olevansa raskaana, ei yksikään normaali älyinen ala tappelemaan.
        Normaaliälyinen ei muutenkaan käy toisiin käsiksi.
        Joku tässä jutussa haiskahtaa mielestäni.


    • Aseetonta raskaana olevaa naista syytetään. Toinen on siinä tilanteessa lähtenyt tilanteesta pois ja mennyt omalle autolleen hakenut aseen ja ampunut. Miksi ei juossut karkuun, jos tilanne oli niin uhkaava? Tosiasia on se, että naisia on kohta sellaisista keskenmenoista oikeudessa, joille he eivät voi mitään

      • Anonyymi

        Tietenkään et voi nähdä mitään vikaa raskaana olevan naisen toiminnassa, joka hyökkää toisen kimppuun?
        Oliko hyökkääjällä jokin muu esine, kuin ampuma-ase käsissään vahingoittamistarkoituksessa, koska oikeuden päätös oli hätävarjelu?


      • Anonyymi

        Jos näin on, niin kyseessä ei todellakaan ole mikään hätävarjelu, niin kuin tässä kirjoittaneet abortinvastustajat yrittävät selittää.


    • Anonyymi

      Tuo juttu on jo käsitelty USA:ssa. Raskaana ollut ei saanut syytettä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe