Ryhmähommia..

Anonyymi

Siinä hetkessä tajusin, että tämä ei tulisi päätttymään hyvin. Istuin poikaystäväni vieressä vuokramökkimme saunan ylälauteilla. Oven takana pukuhuoneessa melusi äänekäs porukka naapurimökistä. Kaksi tyttöä heidän porukastaan olivat käyneet alkuillasta kysymässä lupaa saunoa myöhemmin illalla meidän mökkimme saunassa, sillä heidän kiukaastaan olivat vastukset hajonneet. Olimme luvannet, että yhdeksän jälkeen saunamme olisi heidän käytössään ja kello oli nyt vähän yli seitsemän.

Saunan ovi aukesi ja sisään saunaan tungeksi kolme tyttöä ja yksi mies. -Hei, sori kun me tultiin jo, mut ei me jaksettu enää odottaa. He olivat mukavissa nousukänneissä ja jutut ja touhut sen mukaiset. Tytöt työnsivät meitä saunan toita reunaa kohti ja poksauttelivat lonkerotölkkejään auki. Olimme kaikki vähän yli parikymppisiä, mutta emme tunteneet siis heitä entuudestaan yhtään, mutta siinä me istuimme saunassa alastomina koko porukka.

Vastailimme heidän hyvin levottomiin juttuihinsa hyvin lyhyesti ja tytöt kikattelivat ja kirkuivat aivan kuin heillä olisi mielessään jotakin ja toden totta näimme kun kaksi tytöistä imi tuon yhden miehen kullia lauteilla ja kolmas tyttö hieroi yhden tytön tissejä ja naureskeli. Istuimme poikakaverini kanssa lauteiden reunassa ja olimme vähän peloissamme. Tytöt runkkasivat ja nuolivat aivan avoimesti miehen täydessä seisokissa olevaa kullia ja naureskelivat toisilleen. - Hei nyt käydään uimassa. Ei me voida mitään orgioita täällä toisten saunassa pitää.

Niin he lähtivätkin ryminällä uimaan, ja me kiirehdimme poikkikseni kanssa pesulle. Tilanne kiihotti minuakin sen verran, että olimme suihkussa sylityksin ja runkkailin poikakaverini kullia aika napakastikin. Jotenkin tilannetaju vei mennessään ja suutelimmme siinä kiihkeästi ja sormeilimme toisiamme, kun suihkutilan ovi aukesi ja sisään astui kaksi poikaa aataminasussa. He katsoivat poikaystäväni komeasti seisovaa kullia eivätkä sanoneet sanaakaan. Näytin pojille, että pukkarin ovi piti laittaa lukkoon ja samalla jatkoin poikkikseni runkkaamista. Nyt oli poikien vuoro olla hämillään. Työnsin peppuani taaksepäin niin että poikaystäväni pääsi työntämään kivikovan mulkkunsa sisääni. Hän alkoi rytmikkäästi nussia minua ja piteli kyljistäni ja tisseistäni kiinni. Nuo kaksi poikaa alkoivat runkkailla myös itseään. He ilmeisesti pitivät näkemästään. Poikaystäväni läpsi peppuani, koska tiesi minun kiihottuvan siitä äärimmäisen paljon. Hän pumppasi minua takaapäin tosi voimakkaasti ja minä katselin noiden kahden pojan runkkaamista. Ovelta alkoi kuulua uimareissulaisten ääniä, mutta minä näytin, että ovea ei avattaisi. Poikkikseni pani minua kovempaa kuin koskaan ennen. Tilanne kiihotti meitä kaikkia äärettömän paljon. Toinen pojista rohkaistui ja tuli aivan minun lähelleni jatkaen runkkaamistaan. Hän kosketti minun selkääni varovasti ja kiersi toisen käden rinnoilleni. Toinen poika seurasi esimerkkiä, kun näki etten vastustellut koskettelua. Samalla kun poikkikseni pani minua, niin tuo toinen poika työnsi etusormensa pyllyyni.

Minusta tuntui, että laukean aivan pian. Toinen pojista oli kuitenkin nopeampi ja lennätti lastinsa suihkun lattialle. Vedin toisen pojan ihan lähelleni ja aloin runkkaamaan häntä poikakaverini pannessa minua edelleen. Aloin itse kiemurrella ja voihkia ja olin todella lähellä tulemista. Sormi pyllyssä kiihdytti tahtiaan ja kulli teki taikojaan sisälläni. Aloin vavista ja ynistä hiljaa samalla kiihdyttäen runkkaamistani. Näin toisenkin pojan lennättävän kuormansa ja samalla voimani jaloista loppuivat. Valahdin lattialle ja poikkikseni tuli runkkaamaan aivan naamani viereen ja laski mällinsä kasvoilleni. Ja siitä ne bileet sitten vasta alkoivatkin....;)

4

7020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen vanhempaa ikäluokkaa, joka oli pakotettu ujommaksi, mutta netin palstoja seuratessani, lehdistä lukiessani ja vaimoni kertomasta nuorten kotibileistä, jonka hän taas on kuullut itse osallistuneilta, olen saanut sen käsityksen, että seksi on oleellinen osa kotibileilyä.

      Jos tyttöjä on vähemän, heillä on tapana antaa vittua myös useammalle pojalle, jos taas poikia on vähemmän, he antavat kyrpää myös useammalle tytölle. Lienenkö oikeassa? Kertokaahan bilettäjät, miten on.

      Eräs vaimoni nuori työtoveri oli tullut raskaaksi kotibileissä. Oli ollut yhdynnässä kahden pojan kanssa, eikä tiennyt, kumpi on isä.

      • Vähän vielä aloituksestasi:

        <<Siinä hetkessä tajusin, että tämä ei tulisi päättymään hyvin.<<

        Mutta päättyihän se hyvin. Kiihoituitte ja nautitte sekä sinä että poikaystäväsi ja tuotitte nautintoa myös naapureille, eikä kukaan kokenut mitään ikävää.

        Kirjoitat taitavasti. Sana on hallussasi. Veikkaan, että sinä olet myös herttainen ja sinulla on kauniit ja suloiset sukupuolielimet.

        Hyvää kesää sinulle! 🌹


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe