Kansa on puhunut.

Anonyymi

Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lerpan jorinoita, kopioinut ja muuntanut viisaampien kertomuksista.
      Never go Hua Hin!

    • Anonyymi

      Asiahan ei tietenkään minulle kuulu... mutta havainto kopioinnista ja muunnellun totuuden kirjoittamisesta mitä ilmeisimmin pitänee paikkansa.

      Mitä sitten Hua Hiniin tulee, niin monesti en ole Hua Hinissä vieraillut ja viimeistä vierailustani sinne on aikaa kulunut suhteellisen paljon. Rohkenen silti ilmaista mielipiteeni. Minun mielestäni Hua Hin on aivan hyvä lomakohde lyhyelle ehkäpä yhdistelmä lomalle ja miksipä ei pidempi aikaiseen oleiluun joillekin.

      • Anonyymi

        Pahoittelen kirotus ja mahdollisia yhdys sana virheitä 15:54 kommentissani.


      • Anonyymi

        Kaikilla saa olla mielipide. Jos joku paikka on sinun mielestä hyvä se todennäköisesti sitä ole.


      • Anonyymi

        Voi taas, olen asunut täällä kymmenen vuotta ja voin vakuuttaa että täällä on kaikki mitä elämiseen tarvitaan, lisäksi puhdasta ja rauhallista, hua hinissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taas, olen asunut täällä kymmenen vuotta ja voin vakuuttaa että täällä on kaikki mitä elämiseen tarvitaan, lisäksi puhdasta ja rauhallista, hua hinissa.

        Ei yhtään sen puhtaampaa kuin muissakaan samankokoisessa thaimaalaisessa kaupungissa. Liikennettä ja teollisuuden saasteita. Thaimaalaiset eivät ole kuuluisia siisteydestä. Jätteet heitellään minne sattuu. Pölyä on kuivana aikana paljon ja ikkunat on likaisia. Rapautuneita rakennuksia ei maalailla ennenkuin on pakko. Maaseudun kulotuksien savu ja tuhka leviää kaikkialle. Rahtilaivojen pilssivedet likaavat rantoja. Pikkutiet on tosi huonossa kunnossa Hua Hinissa. Vähäiset huvipaikat on kälyisiä ja tyttökorttelia voi luonnehtia sanalla surullinen.

        Ravintolatarjonta on melko kehnoa varsinkin jos sitä vertaa Pattayaan. Hotellitarjonta on riittävä mutta kehno verrattuna Pattayaan.
        Hua Hin on Thaimaan ensimmäisiä lomakohteita, mutta se ei kehittynyt siitä koskaan vaan jäi vanhanaikaiseksi tylsäläksi, jossa ei liikkuvainen farangi enää viihdy. Pattayaa on rakennettu ja kunnostettu varmasti sata kertaisella rahamäärällä verrattuna Hua Hiniin viimeisen 20 vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään sen puhtaampaa kuin muissakaan samankokoisessa thaimaalaisessa kaupungissa. Liikennettä ja teollisuuden saasteita. Thaimaalaiset eivät ole kuuluisia siisteydestä. Jätteet heitellään minne sattuu. Pölyä on kuivana aikana paljon ja ikkunat on likaisia. Rapautuneita rakennuksia ei maalailla ennenkuin on pakko. Maaseudun kulotuksien savu ja tuhka leviää kaikkialle. Rahtilaivojen pilssivedet likaavat rantoja. Pikkutiet on tosi huonossa kunnossa Hua Hinissa. Vähäiset huvipaikat on kälyisiä ja tyttökorttelia voi luonnehtia sanalla surullinen.

        Ravintolatarjonta on melko kehnoa varsinkin jos sitä vertaa Pattayaan. Hotellitarjonta on riittävä mutta kehno verrattuna Pattayaan.
        Hua Hin on Thaimaan ensimmäisiä lomakohteita, mutta se ei kehittynyt siitä koskaan vaan jäi vanhanaikaiseksi tylsäläksi, jossa ei liikkuvainen farangi enää viihdy. Pattayaa on rakennettu ja kunnostettu varmasti sata kertaisella rahamäärällä verrattuna Hua Hiniin viimeisen 20 vuoden aikana.

        Niinkuin sanoin, täällä on kaikki mitä elämiseen tarvitaan ja paljon muuta, puhtaus riippuu mihin vertaa jos suomeen totta täällä on likaisempaa, jos pattayaan huomattavasti puhtaampaa, vähemmän ihmisiä. liikkuva ihminen voi vaihtaa paikkaa, ei ole sidottu yhteen paikkaan, jos paikka en miellytä, hua hin kasvaa kovalla vauhdilla toki tekemistä on mutta niin on myös pattayalla, vielä enemmän...

        Hua hin on thaimaan ensimmäinen lomakohde, jonka kasvua on rajoitettu rajusti, tästä ei edes haluta uutta pattayaa, täällä on valtava potentiaali turismille, cha-am, hua hin, pranburi alueella on suht yhtenäistä rantaviivaa yli 100 kilsaa, neljä viidesosaa enemmån kuin pattayan alueella, kaikki puhdasta, katsotaapa asiaa 10-15 vuoden kuluttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin, täällä on kaikki mitä elämiseen tarvitaan ja paljon muuta, puhtaus riippuu mihin vertaa jos suomeen totta täällä on likaisempaa, jos pattayaan huomattavasti puhtaampaa, vähemmän ihmisiä. liikkuva ihminen voi vaihtaa paikkaa, ei ole sidottu yhteen paikkaan, jos paikka en miellytä, hua hin kasvaa kovalla vauhdilla toki tekemistä on mutta niin on myös pattayalla, vielä enemmän...

        Hua hin on thaimaan ensimmäinen lomakohde, jonka kasvua on rajoitettu rajusti, tästä ei edes haluta uutta pattayaa, täällä on valtava potentiaali turismille, cha-am, hua hin, pranburi alueella on suht yhtenäistä rantaviivaa yli 100 kilsaa, neljä viidesosaa enemmån kuin pattayan alueella, kaikki puhdasta, katsotaapa asiaa 10-15 vuoden kuluttua...

        "hua hin kasvaa kovalla vauhdilla" ja "Hua Hinin kasvua on rajoitettu rajusti"
        Siis mitä?? Siis kasvaako vai ei??

        Hua Hin ei todellakaan ole puhdas. Ei millään mittapuulla. Ranta on paskainen jopa kirjaimellisesti ja kaupunki on sen näköinen että sinne ei ole siivoojat eksyneet. Pattaya siivotaan joka aamu ja miltei kaikki on uutta tai kunnostettua keskustassa. Jos Pattaya ja Hua Hin olisivat Suomessa niin Pattaya olisi Helsinki ja Hua Hin olisi Kerava. On niillä valtaisa ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hua hin kasvaa kovalla vauhdilla" ja "Hua Hinin kasvua on rajoitettu rajusti"
        Siis mitä?? Siis kasvaako vai ei??

        Hua Hin ei todellakaan ole puhdas. Ei millään mittapuulla. Ranta on paskainen jopa kirjaimellisesti ja kaupunki on sen näköinen että sinne ei ole siivoojat eksyneet. Pattaya siivotaan joka aamu ja miltei kaikki on uutta tai kunnostettua keskustassa. Jos Pattaya ja Hua Hin olisivat Suomessa niin Pattaya olisi Helsinki ja Hua Hin olisi Kerava. On niillä valtaisa ero.

        Voi voi noita juttuja, no ole uskossasi vahva... mutta pysy nyt kuitenkin totuudessa, tai käy katsomassa paikan päällä jos et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi noita juttuja, no ole uskossasi vahva... mutta pysy nyt kuitenkin totuudessa, tai käy katsomassa paikan päällä jos et tiedä.

        Oletko koskaan ajatellut että hua hinin takana on tarkka suunnittelu, tänne ei saa enää rakentaa lisää majoituskapasiteetia, tiedätkö miksi hua hin halutaan tietoisesti pitää tälläisenä kun se on, tästä ei haluta turistislummia, kasvu pidetään hallinassa ja se kasvaa pranburiin päin, jossa rakennetaan parhaillaan kymmeniä rantahotelleja, tulevaisuutta varten, hua hiniin riittää nykyinen turistimäärä.

        Tiedätkö että pattayarantaa on ajettu hotellien paskavedet 40 vuotta, 20 vuotta sitten herättiin että vesi on todella likaista, asiaa lähdettiin korjaamaan siellä on rakennettu pari puhdistamoa, ja se vesi on vieläkin erittäin likaista, ja vaikeaa puhdistaa, pattayalla ranta on 2,2 kilsaa...

        Hua hinin rantaviiva lentolentältä apinavuorelle on matkaltaan moninkertainen, hotellit ovat jakautuneet tuolle alueelle tasaisesti joten rannankuormitus on mitätön, muutama hevonen ei asiaa miksikään muuta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut että hua hinin takana on tarkka suunnittelu, tänne ei saa enää rakentaa lisää majoituskapasiteetia, tiedätkö miksi hua hin halutaan tietoisesti pitää tälläisenä kun se on, tästä ei haluta turistislummia, kasvu pidetään hallinassa ja se kasvaa pranburiin päin, jossa rakennetaan parhaillaan kymmeniä rantahotelleja, tulevaisuutta varten, hua hiniin riittää nykyinen turistimäärä.

        Tiedätkö että pattayarantaa on ajettu hotellien paskavedet 40 vuotta, 20 vuotta sitten herättiin että vesi on todella likaista, asiaa lähdettiin korjaamaan siellä on rakennettu pari puhdistamoa, ja se vesi on vieläkin erittäin likaista, ja vaikeaa puhdistaa, pattayalla ranta on 2,2 kilsaa...

        Hua hinin rantaviiva lentolentältä apinavuorelle on matkaltaan moninkertainen, hotellit ovat jakautuneet tuolle alueelle tasaisesti joten rannankuormitus on mitätön, muutama hevonen ei asiaa miksikään muuta,

        Jos hua hin olisi kerava niin pattaya olisi ämmänsuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hua hin olisi kerava niin pattaya olisi ämmänsuo.

        Ihmisillä on silmät. Olen käynyt kummassakin kaupungissa ainakin viidesti viimeisen viiden vuoden aikana. Hua Hinissa en kävisi muuten mutta kun golfkaveri asuu siellä. Kamala slummi. Yritettiin viimeksi löytää yöelämää sieltä mutta kaikki oli autiota ja muutama vanha kurppa vonkui tyhjään baariinsa. Ei ole minun paikkani. Toki varmasti erakoituneille eläkeläisille sopii huan laitakaupungissa asuminen ihan siinä kuin jossakin suomalaisessa metsämökissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut että hua hinin takana on tarkka suunnittelu, tänne ei saa enää rakentaa lisää majoituskapasiteetia, tiedätkö miksi hua hin halutaan tietoisesti pitää tälläisenä kun se on, tästä ei haluta turistislummia, kasvu pidetään hallinassa ja se kasvaa pranburiin päin, jossa rakennetaan parhaillaan kymmeniä rantahotelleja, tulevaisuutta varten, hua hiniin riittää nykyinen turistimäärä.

        Tiedätkö että pattayarantaa on ajettu hotellien paskavedet 40 vuotta, 20 vuotta sitten herättiin että vesi on todella likaista, asiaa lähdettiin korjaamaan siellä on rakennettu pari puhdistamoa, ja se vesi on vieläkin erittäin likaista, ja vaikeaa puhdistaa, pattayalla ranta on 2,2 kilsaa...

        Hua hinin rantaviiva lentolentältä apinavuorelle on matkaltaan moninkertainen, hotellit ovat jakautuneet tuolle alueelle tasaisesti joten rannankuormitus on mitätön, muutama hevonen ei asiaa miksikään muuta,

        tuota pattayan viemärijuttua et ole monesti kertonutkaan. toivottavasti oli nyt viimeinen.
        tuolla muuten juttujasi vuodelta 2014..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on silmät. Olen käynyt kummassakin kaupungissa ainakin viidesti viimeisen viiden vuoden aikana. Hua Hinissa en kävisi muuten mutta kun golfkaveri asuu siellä. Kamala slummi. Yritettiin viimeksi löytää yöelämää sieltä mutta kaikki oli autiota ja muutama vanha kurppa vonkui tyhjään baariinsa. Ei ole minun paikkani. Toki varmasti erakoituneille eläkeläisille sopii huan laitakaupungissa asuminen ihan siinä kuin jossakin suomalaisessa metsämökissä.

        ballimiehelle sopiva paikka koska pelkää ihmisiä, siksi,ei poistu koskaan kotoaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on silmät. Olen käynyt kummassakin kaupungissa ainakin viidesti viimeisen viiden vuoden aikana. Hua Hinissa en kävisi muuten mutta kun golfkaveri asuu siellä. Kamala slummi. Yritettiin viimeksi löytää yöelämää sieltä mutta kaikki oli autiota ja muutama vanha kurppa vonkui tyhjään baariinsa. Ei ole minun paikkani. Toki varmasti erakoituneille eläkeläisille sopii huan laitakaupungissa asuminen ihan siinä kuin jossakin suomalaisessa metsämökissä.

        Oikeassa olet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on silmät. Olen käynyt kummassakin kaupungissa ainakin viidesti viimeisen viiden vuoden aikana. Hua Hinissa en kävisi muuten mutta kun golfkaveri asuu siellä. Kamala slummi. Yritettiin viimeksi löytää yöelämää sieltä mutta kaikki oli autiota ja muutama vanha kurppa vonkui tyhjään baariinsa. Ei ole minun paikkani. Toki varmasti erakoituneille eläkeläisille sopii huan laitakaupungissa asuminen ihan siinä kuin jossakin suomalaisessa metsämökissä.

        niinkuin sanoin ole uskossasi vahva... tarvitset sitä vielä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla saa olla mielipide. Jos joku paikka on sinun mielestä hyvä se todennäköisesti sitä ole.

        Mielestäni Pattaya on hyvä paikka.

        Som Nam Naa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinkuin sanoin ole uskossasi vahva... tarvitset sitä vielä...

        ballimies vauhdissa.:

        654767567657
        10.6.2016 20:29

        "Minä olen teitä kaikkia viisaampi,komeampi ja rikkaampi.Mitään mitä te sanotte ei merkitse mitään.Minulla on myös kaunis vaimo.Miksi minä olisin katkera minullahan on kaikki hyvin.Jos olisin nuorempi saisitte kaikki pataan."


      • Anonyymi

        654767567657
        12.7.2016 14:04
        Tulen täällä varsin hyvin toimeen, en tarvitse työlupaa... minulla on elite status.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ballimies vauhdissa.:

        654767567657
        10.6.2016 20:29

        "Minä olen teitä kaikkia viisaampi,komeampi ja rikkaampi.Mitään mitä te sanotte ei merkitse mitään.Minulla on myös kaunis vaimo.Miksi minä olisin katkera minullahan on kaikki hyvin.Jos olisin nuorempi saisitte kaikki pataan."

        on ballimies melkoinen pas...an jauhaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        654767567657
        12.7.2016 14:04
        Tulen täällä varsin hyvin toimeen, en tarvitse työlupaa... minulla on elite status.

        hahaaahahahaa


      • Anonyymi

        Entinen KääLäy nykyinen Pak on koiraihmisiä ja tintsulla on koira.


    • Anonyymi

      Tapani laulaa vieläkin.

    • Anonyymi

      SikaSenssu on noussut palstan hölmöimmäksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe