Taikatemput

Taikuri

Olen ollut kiinnostunut taikatempuista jo kauan ja joitain temppuja on tullut hankittua tässä muutaman vuoden aikana. Eräänä kesäisenäpäivänä näin TV:stä jonkun suomalaisen ohjelman (olisikkohan ollut joku katso pois tjs.). Siinnä eräs taikuri kävi tekemässä ohjelmassa kolmen kortin monte nimisen korttitempun. Itseäni kiehtoi suuresti tuo temppu ja nyt lähinnä kiinnostaisi että pystyykö tuon tekemään ihan normaaleilla pelikorteilla vai pitääkö tuohon olla jotkut erikoiskortit?

7

5300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      täysin tavis kortit käy ,,,vAIkka katsojan valitsemat

      • Taikuri

        Kuinkakohan tuo kolmen kortin monte sitten tehdään?


    • jooo

      ei sitä täällä pysty selittäää mut osta purholta joku video missä se opetetaa

    • Sakrich

      öö.. en nyt ole varma, mutta ainakin ultimate 3 card monte:ssa tarvitaan erikois kortit, jossa on esim. ässässä toisessa ylänurkassa hertta 2, ja toisessa hertta ässä.. muistaakseen tavallisessakin 3 kortin montessa piti olla joku erikois kortti, mutta en ole varma...

      • Örjan

        Kannattaako mitään nyt suoraan paljastaa..
        Purholta löytyy hyviä vihkoja kirjoja videoita.
        Perus monte tekniikka löytyy jo Iiro Seppäsen taikakirjasta


      • Mrtikka
        Örjan kirjoitti:

        Kannattaako mitään nyt suoraan paljastaa..
        Purholta löytyy hyviä vihkoja kirjoja videoita.
        Perus monte tekniikka löytyy jo Iiro Seppäsen taikakirjasta

        siis kyseinen temppu on three card monte. Nyt voisi kysyä MIKÄ NIISTÄ? On monta eri juttua (color monte ultimonte jne....) Osa tavallisilla korteilla osa feikki korteilla


      • schlömppäpäpä
        Mrtikka kirjoitti:

        siis kyseinen temppu on three card monte. Nyt voisi kysyä MIKÄ NIISTÄ? On monta eri juttua (color monte ultimonte jne....) Osa tavallisilla korteilla osa feikki korteilla

        kannattaa käyä kattoo www.learnfreetricks.com vai mikä se oli joku sellanen..käykää ihmeessä ja koittakaa kaiken laisii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe