Olen ollut kiinnostunut taikatempuista jo kauan ja joitain temppuja on tullut hankittua tässä muutaman vuoden aikana. Eräänä kesäisenäpäivänä näin TV:stä jonkun suomalaisen ohjelman (olisikkohan ollut joku katso pois tjs.). Siinnä eräs taikuri kävi tekemässä ohjelmassa kolmen kortin monte nimisen korttitempun. Itseäni kiehtoi suuresti tuo temppu ja nyt lähinnä kiinnostaisi että pystyykö tuon tekemään ihan normaaleilla pelikorteilla vai pitääkö tuohon olla jotkut erikoiskortit?
Taikatemput
7
5316
Vastaukset
- joo
täysin tavis kortit käy ,,,vAIkka katsojan valitsemat
- Taikuri
Kuinkakohan tuo kolmen kortin monte sitten tehdään?
- jooo
ei sitä täällä pysty selittäää mut osta purholta joku video missä se opetetaa
- Sakrich
öö.. en nyt ole varma, mutta ainakin ultimate 3 card monte:ssa tarvitaan erikois kortit, jossa on esim. ässässä toisessa ylänurkassa hertta 2, ja toisessa hertta ässä.. muistaakseen tavallisessakin 3 kortin montessa piti olla joku erikois kortti, mutta en ole varma...
- Örjan
Kannattaako mitään nyt suoraan paljastaa..
Purholta löytyy hyviä vihkoja kirjoja videoita.
Perus monte tekniikka löytyy jo Iiro Seppäsen taikakirjasta - Mrtikka
Örjan kirjoitti:
Kannattaako mitään nyt suoraan paljastaa..
Purholta löytyy hyviä vihkoja kirjoja videoita.
Perus monte tekniikka löytyy jo Iiro Seppäsen taikakirjastasiis kyseinen temppu on three card monte. Nyt voisi kysyä MIKÄ NIISTÄ? On monta eri juttua (color monte ultimonte jne....) Osa tavallisilla korteilla osa feikki korteilla
- schlömppäpäpä
Mrtikka kirjoitti:
siis kyseinen temppu on three card monte. Nyt voisi kysyä MIKÄ NIISTÄ? On monta eri juttua (color monte ultimonte jne....) Osa tavallisilla korteilla osa feikki korteilla
kannattaa käyä kattoo www.learnfreetricks.com vai mikä se oli joku sellanen..käykää ihmeessä ja koittakaa kaiken laisii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872