Hei. Vaihdoin tänään salasanani ja pääsin kirjautumaan kerran sähköpostiini salasanan vaihdon jälkeen mutta tämän jälkeen uusi tai vanha salasana eivät toimineet. Mikä voisi olla vikana?
Kirjautumisongelma
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kirjoittanut väärän salasanan?
- Anonyymi
Salasana on täysin oikein kirjoitettu. Onko jokin Suomi24 toimintaan liittyvä ongelma? Jos salasana astuu voimaan jonkun öisen päivityksen jälkeen?
- Anonyymi
Tyhjennä sivun evästeet osoitekentän edessä olevaa lukkoa klikkaamalla ja valitsemalla Evästeet ja sieltä kaikki mikä vähänkin liittyy suomi24:en ja sen sisäänkirjautumiseen. (lue: kaikki pois)
- Anonyymi
Selaimesi on opetettu muistamaan vanha salasana ja et ole sitä päivittänyt. Hallinnoi selaimen muistissa olevia salasanoja. Ohjeet löydät varmaan käyttämäsi selaimen ohjeista. Esim. Chromessa se tapahtuu login-sivulla osoitepalkin oikeassa reunassa olevasta avaimesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026