Oon halunnu marsun siitä lähtien ku hankin hamsterin, mut mun äiti sanoo et ne muka haisee... oon koittanu sanoo sille et ei haise jos siivoo joka päivä ja nii... iskällä taas on ollu ennenki marsuja joten sille se kävis
mitä teen??
Vanhemmat Kieltää
Anonyymi
2
125
Vastaukset 2
- Anonyymi
Uskot äitiäsi, varsinkin jos sulla on vielä se hamsu. Ei lemmikkejä tarvitse hamstrata
Marsuja tarvitaan vähintään kaksi, puhut yhdestä marsusta - Anonyymi
Perustuuko äitisi käsitys marsujen hajusta kokemukseen vai ennakkoluuloon? Kaikilla eläimillä on ominaishaju, jonka toinen voi kokea epämiellyttävänä ja toinen ei. Ennakkoluuloja voi karistaa. Voitte mennä livenä tutustumaan marsuihin esim. jonkun kasvattajan luo, marsunäyttelyyn tai eläinkauppaan. Keskustelkaa asiasta avoimesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522