Mikä sinua EI kiinnosta

Anonyymi

Luen ja selailen useita lehtiä. Joskus lehdessä on artikkeleita, jotka eivät lainkaan liippaa, joskus saman lehdet toisessa numerossa taas on vaikka kuinka monta kiinnostavaa juttua. Aloinkin luetella mielessäni, mitkä asiat eivät lainkaan kiinnosta
- kunkinkaalliset, heidän rahankulutuksensa ja suhdetoilailunsa
- synnytykset ja muut gynekologiset selvitykset
- miten saat paremman orgasmin
- laihdutuskertomukset
- sukupuolisesti poikkeavat, joskus luin, nyt juttuja tursuaa kaikkialla liikaa
- trumppi ja putin
Siinä joitakin mainitakseni. Ainakin näiden aiheiden kohdalla käännän vain lehteä.

19

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruoka- ja leivontaohjeet sivuutan vauhdilla.

    • Anonyymi

      Urheilu ja kaikki siihen vähänkään liittyvä. Muoti, haaleanvaaleat sisustusjutut. Parisuhde, seksi.

      Lopetin lehden tilauksenkin, kun en enää osaa lukea oikeastaan mitään.

    • Anonyymi

      -aloituksen lisäksi:
      -kaikki julkkikset
      -sisustus ja muu kotihömppä
      -autojutut
      -urheilu
      -muoti ja kauneus
      -puutarha
      -mökkeily
      -politiikka yleensä
      eipä siis juoru- ym.lehtien aiheet kiinnosta, enkä lehtiä lue ja osta, vain sanomalehtien juttuja luen

      • Anonyymi

        Sitten et tiedä edes sitäkään, kun Nanna meni lomalle Espanjaan ja vietti komistuksen kanssa kiihkeitä hetkiä! Jäit kyllä paljosta vaille:)


    • Anonyymi

      Teemu Selänne ja sen kotiapulainen, joka myös pyrkii todistelemaan olevansa "ainutlaatuinen perheenäiti".

    • Anonyymi

      - julkkis hömppälehtien tarinat


      pysyttelen mieluummin asia-aiheissa tylsä immeinen kun oon. varmaan edelleenkin kirkonmiesten kiroama.

    • Eipä ole tullut lehtiä selattua aikoihin.
      Kuninkaalliset, julkkikset, realitytähdet, artistit jne. eivät todellakaan jaksa kiinnostaa.
      Politiikkaa seuraan kevyesti mutta netissä ja tv:stä.
      Lehdistä joskus selaan ruokareseptejä tai puutarhanhoito-ohjeita.

    • Anonyymi

      Formula-uutiset.
      Jääkiekko rapakon takana.
      Karandassit ja näiden pukeutum7nen ja edesottamukset.
      Ylläpidetyt kuninkaalliset, vaikka Victoria vaikuttaa symppikseltä.
      Keskinkertaisten suomalaismuusikoiden edesottamukset.
      Iloisesti hymyilevän Sumarin punkin purema, koska toisille se on aiheuttanut vakavat seuraamukset.
      Iloinen naamataulu jonkin surullisen asian yhteydessä. Se ristiriita.
      Erikoiskohtelua vaativat ihmiset kuten P. Rajala.

      Beng
      Asiaa, asiaa. Dokkareita. Politiikkaa.

    • Anonyymi

      Kuva- ja juttusivut naistenlehdissä siitä, keitä SIELLÄ oli ja kenen kanssa ja mitä niillä oli päällään ja mitä näille "tärkeyksille" nyt kuuluu.

      Mediatyrkyt, ihan kaikki turhat (ja myös vähemmän turhat) julkkikset. Kiinnostavat lähinnä heitä itseään.

    • Anonyymi

      Silloin kun luen jonkun tilaamistani lehdistä, luen sen kannesta kanteen ja sivunumerotkin, ettei tilaus mene hukkaan.
      Ihan sama mitä siellä on, pääasia että tulee luetuksi.

    • Anonyymi

      Kotiin ei tule ainuttakaan maksettua lehteä, netistä luen jotain....politiikka, urheilu, uskonto, julkkistyrkyt, sisustushömppä, ruokatrendihömppä yms , ei kiinnosta...

      • Anonyymi

        Mitä tuosta jää jäljelle? Tiede äkkiseltään tulee mieleen ja ehkä matkajutut.


      • Anonyymi

        Tiede ja matkailujuttuja en lue missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Samat asiat kuin aloittajalla, myös julkkikset ja nykyiset tositv sankarit. Lehtiä en ole tilannut vuosiin.

    • Lehtiä en osta, netistä luen uutisia ja kotiin tulee Kainari ja HS.n viikkoliite.. Kuulun facessa muutamaan harrasteryhmään, joista saan vinkkejä omiin puuhasteluihini.
      Julkkisten ja yksityisihmisten elämä ei kiinnosta. Yksi poikkeus on, joskus sorrun kuninkaallisten kuulumisia lukemaan.

    • Anonyymi

      Minua eivät kiinnosta mitkään fakta jutut.

      Sen sijaan mielenkiintoni herää, kun medioissa kirjoitetaan tai puhutaan asioista, joilla ei ole minulle mitään merkitystä.

      Tällä palstalla esim. ikivanhojen aloitusten nostaminen framille on "poikaa".
      Luen tarkoin vanhat aloitukset, joissa on lähes 500 kommenttia.

      Uskokoon, ken tahtoo tämänkin kyhäelmäni.

      Hyvää alkanutta heinäkuuta kaikille!

      kylmätotuus

    • Sateenkaari jutut
      Urheilu
      Turhat julkkikset
      On muitakin mutta ainakin nämä.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta revittelyt sairauksista. Varsinkin syövän "selättäneet". Pasmat, kukaan ei selästä syöpää eikä voita taistelua syöpää vastaan. Joko hoidot puree ja parantuu tai hoidot ei pure ja kuolee.

      • Anonyymi

        Eikä varsinkaan selätä. Se mikään painiottelu ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe