Elämäntaparemontti!

Anonyymi

Mitä remontoitte, millä väreillä ja materiaaleilla? Kuinka kauan remontti saa kestää ja kuinka paljon maksaa?

Itse pidän eniten keltaisen ja punaisen väreistä. Materiaalit tietysti niitä kevyitä. Tuleeko remontista ikuisuuskysymys, joka maksaakin maltaita.

Voi, kun tietäisin vastaukset!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä inhoan eniten keltaisen ja punaisen yhdistelmää. Keltaisesta tulee mieleeni maksasairaus ja punaisesta sirppi ja vasara. Ja kun nämä yhdistää, niin pisteet hipovat pahan elämän ylärajaa ja näen edessäni viiksekkään paholaisen.

• Anonyymi

Aamupalalla kyllä näyttää hyvältä ja terveelliseltä, kun lautasella on punaista tomaattia ja keltaista appelsiinia. Maistuu!

• Anonyymi

Onpa loistoesimerkki siitä, miten älyttömiä mielleyhtymiä ihmisillä voi olla vaikkapa väreistä. Eikö olisi paree ajatella vain keltaisten ja punaisten kasviksien terveysvaikutuksia, jotta pysyisi pää pinnalla. - Nm. Ei junalauta

• Minulle tulee keltaisesta ja punaisesta mieleen Espanja. Sangría, hiekkaranta, sinisimpukat ja härkätaisteluareenat.

• Anonyymi

Aloituksen otsikosta minulle tulee kyllä mieleen elämäntapojen muutos. Eli lisää liikuntaa ja millaista. Tai jos on kyllästynyt olla möllöttämiseen, alkaa tekemään vaikka pieniä kaupunkimatkoja, mihin liittää jotain kivaa. Alkkikselle se kait tarkoittaisi juomisen lopettamista, vähintäänkin vähentämistä. Tupakoitsija lopettaa tupruttelun. Joku vaihtaa punaisen lihan vaikka broileriin.
      En näe tätä remonttia sisustamisena ollenkaan, ellei kuten toisessa ketjussa tuo liikuntavälineitä esille.

Beng

• Niin, sitähän se otsikko tarkoittaa.
        Aloituksen sisältö taas on täysin ristiriidassa otsikon kanssa. Minä en saa siitä oikein mitään tolkkua. Onko kysymys remontista, kun puhutaan väreistä ja materiaaleista, maksamisesta ja kestämisestä, vai elämäntapojen siivouksesta, päivittämisestä, korjaamisasennuksista, kuten otsikko antaa ymmärtää?

• Anonyymi

Töissäkäymisen lopettaminen 50v vaiheessa. Asumismuodon muutos ok:sta kerrostaloon.
        Matkustelun ja ryyppäämisen lisääminen.
        Ryyppäämisen radikaali rajaaminen ja kuntoilun aloitus.
        Tämä viimeinen vaihe on nyt kestänyt 15 vuotta.
        Saa nähdä mikä on seuraava muutos? Jos minusta riippuu niin se on jomman kumman leskeytyminen.

• Anonyymi

Vaihdoin punaisen lihan ruskistettuun paisti jauhelihaan.
        En nähnyt värien kieppumista silmissäni. Juurihan joku sateenkaari varasti värit.

• Anonyymi

Elämäntaparemontti tarkoittaa kylläkin aivan muuta kuin kotinsa / huoneittensa remppaamista väreillä tai muuten. - Nm. Pää olisi hyvä kohde

• Anonyymi

Suomessa oli 1990-luvulla elämäntapaintiaaneja. Elivät Kittilän metsissä. Lähtivät pois.

• Anonyymi

Juuri kävin työterveystarkastuksessa. Kaikki suht ookoo, mutta keltaista ei passaa enää syöd', ainakaan sitä rasvaista ja se kun on minu n herkkuni eli juusto. Eli keltaista vähemman, ruskeasta en suostu luopumaan eli suklaata syön edelleen.

Mitäs muuta, remontoin ihmissuhteitani; energiasyöpöt ja manipuloijat pois ja panostusta niihin, joiden kanssa suhteet ovat vastavuoroisia. Rakkauselämään pitää panostaa, nyt kun se on mahdollista ja erittäin toivottua lasten lennettyä pesästä ja kun pesä on tyhjä se pitää jollain täyttää.

Terv. Reetukka

• Anonyymi

Punakeltainen ristilippu tuossa ulkoseinällä, Skoonen ja Suomenruotsalaisten :) Siinä on ja pysyy , ei täss enään mithään remontteja, viimeinen alkoi 1.9-1939 :(

• Anonyymi

Onko elämäntapana remontti. Ei ole. Elämääni fiksailen aina silloin tällöin, kun tuntuu olevan korjausliikkeen aika. Yleensä se on sitä, että muutan liikuntaharrastuksia etten luutuisi samoihin.

• Anonyymi

65 vuotiaan elämäntaparemontti! Ihanaa! Mitä sitä pitää remontoida, kun ei ole mitään visiota päässä? Mitä remontti tarkoittaa? Tuntuupa vaikealta.

Eikö tässä iässä jo pidä vähän jarrutella ja rentoutua ja nauttia? Kuitenkin tarjotaan remonttia!

• Anonyymi

Joku saattaapi olla niin pahasti rappiolla, että pystyäkseen rentoutumaan ja nauttimaan loppuvuosista on elämäntaparemontti välttämätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1866
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1041
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      266
      998
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      132
      991
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    9. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      816
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      809
    Aihe