Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Anonyymi-ap

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma.

Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelevat sellaisia jykeväleukaisia, tatuoituja, alfamiehiä, jännämiehiä, chadeja, ytmejä, mitä näitä nyt on.

Ymmärtäisin, että televisiosarjassa 'Erikoisjoukot' kouluttajat voisivat vastata edellistä kuvausta tällaisesta halutuksi mainitusta miehestä. Siis vaikka tuossa klipissä nuo tummiin pukeutuneet kaverit:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012246822.html

Ovatko nämä kouluttajamiehet tuollaisia alfamiehiä, ja ovatko he jonkun mielestä erityisen viehättäviä?

Tämä siis, koska itselläni tökkää joku näissä kavereissa niin pahasti, etten kykene kyseistä sarjaa katsomaan, vaikka sinänsä ohjelmaformaatti saattaisi vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ja vastenmielisyyden tunne on niin voimakas, etten saa kiinni siitä mikä heissä tökkää niin pahasti. Osaisiko joku valaista asiaa? Ja olenko siis ihan epänormaali, jos en pidä heitä viehättävinä?

157

707

Vastaukset 157

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet normaali eli tykkäät miehistä mutta maailmassa ei ole kuin muutama aito oikea mies elossa mutta miähiä ja niähiä kyllä on mut miehiä ei ole kuin yhdessä paikassa maapallolla suomessa eräässä kunnassa ja piste

• Anonyymi00006

Kiitos :)

Osaisitko tarkentaa, millaisia nämä aidot, oikeat miehet ovat? Olisiko vaikka esimerkkiä? Toki olisi myös kiva tietää tarkemmin mistäpäin Suomea heitä löytäisi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Osaisitko tarkentaa, millaisia nämä aidot, oikeat miehet ovat? Olisiko vaikka esimerkkiä? Toki olisi myös kiva tietää tarkemmin mistäpäin Suomea heitä löytäisi.

Pohjanmaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No ne täytyy tuntea tai nähdä no minä ja sukuni miehet siin ne sit olikin ja asuvat ja elävän samalla paikka kunnalla kuin minäkin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pohjanmaa.

😄 no sieltä se tuli , suuri totuus. Väittäkää vastaan...jos pystytte ♦️ :)
        -sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No ne täytyy tuntea tai nähdä no minä ja sukuni miehet siin ne sit olikin ja asuvat ja elävän samalla paikka kunnalla kuin minäkin

No sen voin paljastaa ei ole pohjanmaalla

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No sen voin paljastaa ei ole pohjanmaalla

Huh, hieman jo säikähdin, että mihin puukkohippasille sitä joutuu lähtemään. Pikkuisen laajaksi jää nyt kuitenkin alue miltä naisten kannattaisi sinua ja sukulaismiehiäsi metsästää välis.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Huh, hieman jo säikähdin, että mihin puukkohippasille sitä joutuu lähtemään. Pikkuisen laajaksi jää nyt kuitenkin alue miltä naisten kannattaisi sinua ja sukulaismiehiäsi metsästää välis.

Tässä on pohjanmaaalaisia. Eikö muka ole miehiä, vai?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Puukkojunkkarit#/media/Tiedosto:Antti_Rannanjärvi_&_Antti_Isotalo.jpg

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän se ole jo "luonnon sanelema juttu" niin miehillä kuin naisilla että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Onneksi!

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pohjanmaa.

Ei kiitos !

• Anonyymi00111
        UUSI

• Anonyymi00116
        UUSI

• Anonyymi00002

En ole sarjaa seurannut enkä aio, mutta eikös nuo kouluttajat ole jotain poliiseja? Siinä yksinkertainen selitys.

• Anonyymi00009

Koitin nopeasti katsoa, niin eivät taida poliiseja olla. Jonkunlaista armeija-/ sotilastaustaa heillä on. Sinänsä poliiseista kyllä yleensä pidän, ovat aina olleet kohdattaessa hyvin mukavia.

• Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Koitin nopeasti katsoa, niin eivät taida poliiseja olla. Jonkunlaista armeija-/ sotilastaustaa heillä on. Sinänsä poliiseista kyllä yleensä pidän, ovat aina olleet kohdattaessa hyvin mukavia.

Mun exäkin tykkäs poliiseista tai ainakin yhdestä poliisista. Pamputti kuulemma hyvin, mutta ei kuulemma kyennyt kommunikoimaan mitään älyllistä. Joten kävi vaan kylässä ja tuli sit mun luo suoltamaan tunteitaan.

• Anonyymi00003

En minä ainakaan pidä tuon tyyppisistä miehistä lainkaan. Enkä nyt tarkoita, että minulla olis mitään heitä vastaan ihmisinä, tai vaikka kavereinakaan, mutta romanttisessa mielessä ei innosta.

• Anonyymi00011

Osaisitko eritellä miksi et tällaisesta miestyypistä viehäty, tai mistä heissä?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Osaisitko eritellä miksi et tällaisesta miestyypistä viehäty, tai mistä heissä?

En ole koskaan ko. ohjelmaa katsonut, eli mielikuvani perustuu puhtaasti kuvien ja joidenkin lehtijuttujen ja mainosklippien varaan. Kyseiset henkilöt voivat tietysti siviilipersoonaltaan olla ihan jotakin muutakin kuin mielikuvani. Ensinnäkin heistä jokainen näyttää aivan liian isolta minun makuuni. Koen heidät liian yrmyiksi, naamat kurtussa, kädet aina nyrkissä, puuskassa, taskuissa, seisoen leveässä haara-asennossa. Ei puutu kuin sinko olalta ja voisivat olla jostain videopelistä. Piirteiltään liian kulmikkaita ja osa liian karvaisia naamastaan, en tykkää. Mitä olen ne muutamat mainosklipit katsonu, niin en pidä puhetyylistäkään. Liian matalaa, liian käskyttävää (toki ohjelmaformaatissa täysin ymmärrettävä tyyli), liikaa pätemisentarvetta, en jaksaisi kuunnella.

• Anonyymi00044

Nuo miehet on niitä mitkä sinä kutsut apuun kun asiat menee tosi pieleen. Ihan KIRJAIMELLISESTI ovat.

Mutta entäs jos ne lukee nämä kommentisi täältä eivätkä tulekaan kun kutsut, oletko ikinä miettinyt sitä?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

En ole koskaan ko. ohjelmaa katsonut, eli mielikuvani perustuu puhtaasti kuvien ja joidenkin lehtijuttujen ja mainosklippien varaan. Kyseiset henkilöt voivat tietysti siviilipersoonaltaan olla ihan jotakin muutakin kuin mielikuvani. Ensinnäkin heistä jokainen näyttää aivan liian isolta minun makuuni. Koen heidät liian yrmyiksi, naamat kurtussa, kädet aina nyrkissä, puuskassa, taskuissa, seisoen leveässä haara-asennossa. Ei puutu kuin sinko olalta ja voisivat olla jostain videopelistä. Piirteiltään liian kulmikkaita ja osa liian karvaisia naamastaan, en tykkää. Mitä olen ne muutamat mainosklipit katsonu, niin en pidä puhetyylistäkään. Liian matalaa, liian käskyttävää (toki ohjelmaformaatissa täysin ymmärrettävä tyyli), liikaa pätemisentarvetta, en jaksaisi kuunnella.

Täytyy lisätä, että mitä noihin kasvonpiirteisiin, kokoon jne. tulee, niin tiedostan niiden mainoskuvien, jotka olen nähnyt tarkoituksella korostavan noita valaistuksen suunnalla ja esim. alhaalta päin olevalla kuvakulmalla, sekä noilla poseerausasennoilla. Koska en ole ko. ohjelmaa koskaan nähnyt, niin minulla on vain nuo tarkoituksella tietyn mielikuvan antavat kuvat, joihin mielikuvani perustuu.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Nuo miehet on niitä mitkä sinä kutsut apuun kun asiat menee tosi pieleen. Ihan KIRJAIMELLISESTI ovat.

Mutta entäs jos ne lukee nämä kommentisi täältä eivätkä tulekaan kun kutsut, oletko ikinä miettinyt sitä?

He kirjaimellisesti eivät ole selaisia. En ole törmännyt yhteenkään tuollaiseen, vaikka olen varsin paljon ollut tekemisissä sellaisten kanssa, jotka kirjaimellisesti kutsutaan apuun, jos on hätä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00048 kirjoitti:

He kirjaimellisesti eivät ole selaisia. En ole törmännyt yhteenkään tuollaiseen, vaikka olen varsin paljon ollut tekemisissä sellaisten kanssa, jotka kirjaimellisesti kutsutaan apuun, jos on hätä.

Hsita vttu! Kun nuo miehet ovat kirjaimellisesti juuri niitä mitä sanoin. Älä vttu ala valittamaan sitä femnistip*skaasi tähän kohtaan.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Olet törmännyt ainoastaan sen suljetun laitoksen hoitajiin missä asut, he eivät tosiaan ole tuota tyyppiä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Hsita vttu! Kun nuo miehet ovat kirjaimellisesti juuri niitä mitä sanoin. Älä vttu ala valittamaan sitä femnistip*skaasi tähän kohtaan.

Haista itse, jos nyt satut koskaan yhtään riittävän lähelle pääsemään.

He kirjaimellisesti eivät ole sellaisia, joita kutsuttaisiin apuun. Minä tunnen ihan henkilökohtaisesti ihan riittävän monta palo ja pelastushenkilöstöön, armeijan kantahenkilökuntaan ja myös poliisiin kuuluuvaa, että voin todeta, etteivät nuo miehet noissa rooleissa todellakaan ole sellaisia, joita kukaan haluaisi apuun. Siviilipersoonina en heitä tietenkään tunne. Tai no sinä toki saat haluta tuollaisia apuun. Oma on asiasi.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Olet törmännyt ainoastaan sen suljetun laitoksen hoitajiin missä asut, he eivät tosiaan ole tuota tyyppiä.

Siellä varmasti on hoitajina juuri tuollaisia. En epäile yhtään. Sinä sen ilmeisesti tiedät.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Hoh hoh. Mokomat tv-pellet mitään apuun tule, eikä heitä takuulla voisi vähempää kiinnostaa jotkut anonyymit nettikommentit.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Samaa mieltä suuresti.

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Teitä aivottomia raiopäitä ei kukaan kaipaa

• Anonyymi00004

En pysty katsomaan kyseistä ohjelmaa.
      Tyypit ei vedä, eikä formaatti.
      En taida olla kohderyhmää.

Luulen, että kyse on miesten mausta.

En kyl löytänyt hakukoneella komeita tai vetäviä miehenkuvia.
      Hakukone ja joka paikka on täys luonnottomia kuvia.

Enkä mä usko, että ulkoinen komeus ja viehättävyys menis aina niin yksiin.

• Anonyymi00014

Eli epäiletkö, että miehet itse pitävät tällaisia miehiä viehättävinä, ja olettavat siten myös naisten pitävän heitä viehättävinä?

Huomasin tuon luonnottomuuden koittaessani katsoa pitkästä aikaa YouTubea. Melki kaikki videoiden esikatselukuvat olivat tekoälyllä tehtyjä, ei inspiroinut sitten klikata mitään.

Samaa mieltä tuosta, että viehättävyys ei oikein tunnu riippuvan ulkonäöstä mitenkään. Ei kai näidenkään kouluttajamiesten ulkonäössä itsessään mitään vikaa ole.

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eli epäiletkö, että miehet itse pitävät tällaisia miehiä viehättävinä, ja olettavat siten myös naisten pitävän heitä viehättävinä?

Huomasin tuon luonnottomuuden koittaessani katsoa pitkästä aikaa YouTubea. Melki kaikki videoiden esikatselukuvat olivat tekoälyllä tehtyjä, ei inspiroinut sitten klikata mitään.

Samaa mieltä tuosta, että viehättävyys ei oikein tunnu riippuvan ulkonäöstä mitenkään. Ei kai näidenkään kouluttajamiesten ulkonäössä itsessään mitään vikaa ole.

Näinhän se juuri menee. Ihmisen empatian kyky on hyvin rajallinen ja suurin osa ihmisistä tarkkailee maailmaa omasta pienestä vinkkelistä...

Siksi miehet lähettävät pippelikuvia, kun luulevat sen vastaavan naisen lähettämää peppu tai tissi kuvaa.

Siksi miehet luulevat, että naisen ykkös kriteeri on miehen ulkonäkö ja peniksen koko, koska heille naisen ulkonäkö ja tissien koko on sitä.

Nainen taas ei ymmärrä sitä, että keskiarvo mies ei voi kävellä baariin ja saada "kaikilta" naisilta seksiä, koska keskiarvo nainen voi näin tehdä.

Nainen ei myöskään ymmärrä, että miehen pitää ansaita nainen statuksella (=varallisuus, tässä kulttuurin tilassa), kun hänellä se mitä mies haluaa löytyy automaattisesti jalkojen välistä.

• Anonyymi00005

niin en yirfä unta vasi yoyys, joy7rnkin viimrinrn muisdtikubs ksdvoy joku naton nainren ... fast actio jotain nukutus ruli jotain

• Anonyymi00017

Voi hyvin olla, että NATO:n työntekijöihin kuuluu hieman vastaavanlaisia naisihmisiä, kuin nämä miehet joista on kysymys. Pidätkö sen tyyppisiä naisia viehättävinä?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voi hyvin olla, että NATO:n työntekijöihin kuuluu hieman vastaavanlaisia naisihmisiä, kuin nämä miehet joista on kysymys. Pidätkö sen tyyppisiä naisia viehättävinä?

Kun katsoo vaikkapa Suomen puolustusvoimien korkea-arvoisimpia naisupseereja, niin kyllä heistä kaikki ainakin minun silmiini ihan selvästi naisia ovat. Osa jopa varsin simpsakoita.

• Anonyymi00007

Ihmisillä on erilaisia preferenssejä sen suhteen, kenestä kukakin viehättyy. Toiset viehättyvät hyvin monenlaisista ihmisistä, kun taas toiset viehättyvät hyvin spesifistä tyypistä.

Et sinä siis mitenkään epänormaali ole, jollet viehäty noiden kouluttajien kaltaisista miehistä. Sinuun ei vain vetoa me piirteet, jotka näissä miehissä on vahvana.

Aletheias

• Anonyymi00012

Mitkä piirteet? Sitähän tässä nyt just haettiin että mitä ne on

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitkä piirteet? Sitähän tässä nyt just haettiin että mitä ne on

No he ovat fyysisesti keskimääräistä paremmassa kunnossa, antavat itsestään itsevarman kuvan, tietävät, mitä tekevät jne. Samaan aikaan moni saattaa kokea heidät ylimielisinä tyyppeinå, joilla on vähän turhan suuret luulot itsestään. Joku voi kokea myös tuon komentelevaisuuden epämiellyttävänä, mikä tietysti kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta tietenkin se saa nämä miehet vaikuttamaan jopa k*sipäiltä.

Sitähän ei voi sanoa, millaisia nämä miehet ovat ihmisenä kameroiden ulkopuolella, sillä ohjelmassa he vetävät roolia.

Aletheias

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No he ovat fyysisesti keskimääräistä paremmassa kunnossa, antavat itsestään itsevarman kuvan, tietävät, mitä tekevät jne. Samaan aikaan moni saattaa kokea heidät ylimielisinä tyyppeinå, joilla on vähän turhan suuret luulot itsestään. Joku voi kokea myös tuon komentelevaisuuden epämiellyttävänä, mikä tietysti kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta tietenkin se saa nämä miehet vaikuttamaan jopa k*sipäiltä.

Sitähän ei voi sanoa, millaisia nämä miehet ovat ihmisenä kameroiden ulkopuolella, sillä ohjelmassa he vetävät roolia.

Aletheias

Fem inistit vaan pelkää tuontyyppisiä miehiä kun fe ministi tietää hyvin että ei saa taivuteltua tuota miestä pikkurillinsä ympärille, vaan tuo mies pistää naisen sille paikalle mihin se kuuluu, oli fe minismiä tai ei ollut. SIksi fe ministinen nainen kokee tuon tyyppisen miehen "epäviehättäväksi" koska vaistoaa ettei hyödy tuosta miehestä millään tavoin, se mies ei koskaa tule pönkittämään fe minis tin itsetuntoa ja omanarvontuntoa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Fem inistit vaan pelkää tuontyyppisiä miehiä kun fe ministi tietää hyvin että ei saa taivuteltua tuota miestä pikkurillinsä ympärille, vaan tuo mies pistää naisen sille paikalle mihin se kuuluu, oli fe minismiä tai ei ollut. SIksi fe ministinen nainen kokee tuon tyyppisen miehen "epäviehättäväksi" koska vaistoaa ettei hyödy tuosta miehestä millään tavoin, se mies ei koskaa tule pönkittämään fe minis tin itsetuntoa ja omanarvontuntoa.

Minä olen feministi eikä minua tuon kaltaiset miehet pelota tippaakaan. Harva nainen haluaa kietoa miestä pikkurillinsä ympärille, vaan naiset kaipaavat tasapuolista ja tasavertaista suhdetta, jossa on rakkautta, luottamusta ja kunnioitusta.

Aletheias

• Anonyymi00032

Kiitos :) kovin tulee sellainen olo, että on hyvinkin normaalista poikkeava, jos ei viehäty tämän tyyppisistä kaksilahkeisista. Palstaa selatessaan kun saa kuvan, että tämä (olettaisin) on se ainoa miestyyppi, josta naiset viehättyvät.

Voi hyvin olla ainakin nuo mainitsemasi ylimielisyys ja komentelevaisuus, mitkä heissä tökkää, mutta ehkä joku muukin vielä, mistä en saa otetta.

Oikeassa olet varmasti, etteivät nämä miehet tällaisia ole todellisessa elämässä, millaisen kuvan heistä sarjassa saa. Heistä vain tuli mieleen tällainen paljon puhuttu alfamies, että tuossako se nyt sitten on?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kiitos :) kovin tulee sellainen olo, että on hyvinkin normaalista poikkeava, jos ei viehäty tämän tyyppisistä kaksilahkeisista. Palstaa selatessaan kun saa kuvan, että tämä (olettaisin) on se ainoa miestyyppi, josta naiset viehättyvät.

Voi hyvin olla ainakin nuo mainitsemasi ylimielisyys ja komentelevaisuus, mitkä heissä tökkää, mutta ehkä joku muukin vielä, mistä en saa otetta.

Oikeassa olet varmasti, etteivät nämä miehet tällaisia ole todellisessa elämässä, millaisen kuvan heistä sarjassa saa. Heistä vain tuli mieleen tällainen paljon puhuttu alfamies, että tuossako se nyt sitten on?

Itseäni tökkii ainakin ylimielisyys todella pahasti. Yksi piirre, josta miehessä pidän, on tietynlainen välittömyys ja lempeys ulkomuodosta huolimatta.

Alfamies on mielestäni vähän mystinen käsite. Toki siihen liitetään tiettyjä piirteitä, kuten fyysinen olemus, itsevarmuus, menestys jne mutta tiedän ja tunnen monia näihin tyypillisiin alfamiehen kuvauksiin sopivia miehiä ja ihan tavallisia miehiä hekin ovat. Tietyllä mittareilla toki voi ajatella heidän pärjäävän paremmin kuin osa miehistä, mutta ihan erehtyväisiä ja epätäydellisiä hekin.

Aletheias

• Anonyymi00051
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä heissä voisi mielestäsi pelottaa? En koe heistä ketään lainkaan pelottavaksi, vain epämiellyttäväksi.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minä olen feministi eikä minua tuon kaltaiset miehet pelota tippaakaan. Harva nainen haluaa kietoa miestä pikkurillinsä ympärille, vaan naiset kaipaavat tasapuolista ja tasavertaista suhdetta, jossa on rakkautta, luottamusta ja kunnioitusta.

Aletheias

PÖTYÄ! Täytttä valhetta alusta loppuun!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00058 kirjoitti:

PÖTYÄ! Täytttä valhetta alusta loppuun!

Et taida tuntea kovinkaan montaa naista..

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Itseäni tökkii ainakin ylimielisyys todella pahasti. Yksi piirre, josta miehessä pidän, on tietynlainen välittömyys ja lempeys ulkomuodosta huolimatta.

Alfamies on mielestäni vähän mystinen käsite. Toki siihen liitetään tiettyjä piirteitä, kuten fyysinen olemus, itsevarmuus, menestys jne mutta tiedän ja tunnen monia näihin tyypillisiin alfamiehen kuvauksiin sopivia miehiä ja ihan tavallisia miehiä hekin ovat. Tietyllä mittareilla toki voi ajatella heidän pärjäävän paremmin kuin osa miehistä, mutta ihan erehtyväisiä ja epätäydellisiä hekin.

Aletheias

Totta. Minulle alfa on ihminen joka elää omaa elämäänsä, eikä söhlää muitten elämiä. Ei imitoi muita ollakseen jotain. Seisoo omilla jaloillaan ottaen vastuun itsestään ja elämästään. Oppii virheistään, eikä kosta niitä muille. Mitään ulkonäköä se ei edellytä.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Totta. Minulle alfa on ihminen joka elää omaa elämäänsä, eikä söhlää muitten elämiä. Ei imitoi muita ollakseen jotain. Seisoo omilla jaloillaan ottaen vastuun itsestään ja elämästään. Oppii virheistään, eikä kosta niitä muille. Mitään ulkonäköä se ei edellytä.

Minusta kun ulkonäkö ei liity alfana olemiseen mitenkään, vaan alfa on henkisiltä ominaisuuksiltaan alfa, eikä sitä horjuta mikään niin etteikö korjaantuisi hetken pohdittuaan.
        Saa olla vaikka miten näyttövä ihminen, se ei kuitenkaan kestään tee alfaa, vain ihaillun. Ja oikeita alfojahan harvat ihailee, mutta kunnioittaa kyllä.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minusta kun ulkonäkö ei liity alfana olemiseen mitenkään, vaan alfa on henkisiltä ominaisuuksiltaan alfa, eikä sitä horjuta mikään niin etteikö korjaantuisi hetken pohdittuaan.
        Saa olla vaikka miten näyttövä ihminen, se ei kuitenkaan kestään tee alfaa, vain ihaillun. Ja oikeita alfojahan harvat ihailee, mutta kunnioittaa kyllä.

Noin juuri. En todellakaan miellä ketään alfaksi vain ulkonäön perusteella, vaan siihen vaaditaan sisäistä itseluottamusta olla oma itsensä sekä tietynlaista arvomaailmaa. Esim mies, joka ei kannata tasa-arvoa, ei silmissäni voi koskaan olla millään mittarilla alfamainen.

Ylipäätään en pidä siitä, että ihmisiä luokitellaan mitenkään erityisemmin. Jokainen on oma yksilönsä ja meillä kaikilla on omat vahvuutemme ja heikkoutemme.

Aletheias

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Aivottomia ukkoja ovat.hyi !

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Aletheias

Totta puhut.

• Anonyymi00124
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin viisalle miehelle. Alfa-miehelle yleensä viitataan juurikin ison statuksen miehiin, jotka tietävät oman arvonsa.

Harvemmin kuulee sanottavan, että esim. Aristoteles oli todellinen alfa-uros.

• Anonyymi00134
        UUSI
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin viisalle miehelle. Alfa-miehelle yleensä viitataan juurikin ison statuksen miehiin, jotka tietävät oman arvonsa.

Harvemmin kuulee sanottavan, että esim. Aristoteles oli todellinen alfa-uros.

Sinulla on nyt käytössä inceleiden kieroutunut käsitys alfata. Oikeasti alfalla tarkoitetaan juurikin sellaista rauhallista ja luotettavaa johtajatyyppiä, sellaista josta tulee luonnostaan lauman johtaja. Alfalla on toki iso status, mutta hän ei ikinä mainosta sitä. Vain betat toimivat niin.

• Anonyymi00008

Juu, tökkii pahasti. Luulen että asiaan vaikuttaa sellainen epähyväntahtoisuus, jonka luulen kuitenkin olevan seurausta ohjelmaformaatista eikä kyseisistä henkilöistä.

Oma mies on tietysti ihanin.

Sen jälkeen ihanin on Ale ksi Pylvä nä inen.

Näin on närhen munkit.

🦄

• Anonyymi00013

mitä vttua, tuo pylvänäinenhän on ihan kuin joku nainen!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

mitä vttua, tuo pylvänäinenhän on ihan kuin joku nainen!

Älä sano rumasti!! 😡

Hän on ihana! 🥰

🦄

• Anonyymi00024

Eikö ap ole vastannut minulle?

Ei kai tuo asiaton kommentti ole ap:n?

🦄

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eikö ap ole vastannut minulle?

Ei kai tuo asiaton kommentti ole ap:n?

🦄

no jos tykkää naisista niin sitten joo, onhan se nätti. mutta eikö sinun pitänyt tykätä miehistä, vai mitenkä se taas menikään? kun luulin että esiinnyt naisena?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Älä sano rumasti!! 😡

Hän on ihana! 🥰

🦄

ööö, miksi on rumaa sanoa jotain naiseksi jos se näyttää naiselta???

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

no jos tykkää naisista niin sitten joo, onhan se nätti. mutta eikö sinun pitänyt tykätä miehistä, vai mitenkä se taas menikään? kun luulin että esiinnyt naisena?

Luulin että sukupuoli määritellään yleisimmin genitaaleista. Mistä sinä sen katsot?

🦄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Luulin että sukupuoli määritellään yleisimmin genitaaleista. Mistä sinä sen katsot?

🦄

No jos joku tulee sinun naamallesi genitaalejaan esittelemään niin sitten. En tiedä millaista elämää sinä vietät, enkä edes halua tietääkään, mutta minun elämässäni ei ole koskaan vielä käynyt tuolla tavoin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

ööö, miksi on rumaa sanoa jotain naiseksi jos se näyttää naiselta???

Se kohta kommentissasi ei ollut lainkaan asiaton, vaan asiaton oli se aloitus, joka alkoi mitä-sanalla.

On käsittämätöntä, että sinä et edes ymmärrä, mikä seikka käytöksessäsi on asiatonta. 🤭 Voisit opetella myös versaalin käytön.

Et ansaitse sekuntiakaan enempää aikaani.

🦄

• Anonyymi00036

Anteeksi, tämähän ehti lähteä ihan lapasesta sillä välin kun lähdin ihmettelemään kuka on tämä mainitsemasi kaveri. Mutta olenhan hänen juttujaan Ilttiksestä katsellut (jos nyt oikein ymmärsin), hyvin miellyttävän oloinen ja komea mies.

Otan kohteliaisuutena, että sinuakin tökkii sen kaltaiset yksilöt, joista aloituksessa on kyse, koska kaikkihan haluavat olla kuin Yksäri :)

Epähyväntahtoisuus on hyvin kuvaava termi. Jotenkin ei minkäänlaista ymmärtäväisyyttä, empaattisuutta tai lempeyttä huou näistä kouluttajamiehistä. Vaikka kuten sanoit, se lienee vain heidän roolinsa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Anteeksi, tämähän ehti lähteä ihan lapasesta sillä välin kun lähdin ihmettelemään kuka on tämä mainitsemasi kaveri. Mutta olenhan hänen juttujaan Ilttiksestä katsellut (jos nyt oikein ymmärsin), hyvin miellyttävän oloinen ja komea mies.

Otan kohteliaisuutena, että sinuakin tökkii sen kaltaiset yksilöt, joista aloituksessa on kyse, koska kaikkihan haluavat olla kuin Yksäri :)

Epähyväntahtoisuus on hyvin kuvaava termi. Jotenkin ei minkäänlaista ymmärtäväisyyttä, empaattisuutta tai lempeyttä huou näistä kouluttajamiehistä. Vaikka kuten sanoit, se lienee vain heidän roolinsa.

vttu mitä p*skaa taas... eikukaan tuolleen puhu ikinä missään, täyttä soopaa

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Axu on aivan intiaanin näköinen! 😍 Mahtavuutta! 🛶

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ymmärsin melko pian, että juttelen tuon kiusaajan kanssa. 🙄 Hän voi rauhassa hajota pahaan oloonsa, jos haluaa. 🤭

Niin, k*sip*isyys ei ole viehättävää.

🦄

• Anonyymi00055

Täytyy todeta, että ko. mies on kyllä huomattavasti enemmän myös minun makuuni kuin aloituksen aiheena olevat miehet.

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

vttu mitä p*skaa taas... eikukaan tuolleen puhu ikinä missään, täyttä soopaa

Oletko varma, luepa uudestaan...🤭
        -sivusta

• Anonyymi00060

• Anonyymi00072
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tässä toinen naisten ihannemies, oli aikoinaan satoja fanaattisia naisfaneja joka keikalla:

https://www.tanssiin.fi/wp-content/uploads/2025/02/Jari-Sillanpaa-2025-300x244.jpg.webp

Ja tässä oikea naisten supersankari, koskaan ei naiset ole olleet niin lääpällään kuin tähän mieheen, hänen miehinen pehmeytensä valloitti naisten sydämet ympäri maailmaa:

https://imgs.heart.co.uk/images/702753?crop=16_9&width=660&relax=1&format=webp&signature=Tj116h2KAL2mf1YOZLksUhnraEo=

• UUSI

No omasta puolestani voin sanoa, ettei kukaan heistä ole unelmamies. Ei minulle, tykkään vähän jäyhemmistä persoonista. Jotka ei ole takki auki kaikkialle.

Joku voisi sanoa, että tykkään vähän pidättyväisemmistä, jopa jonkun naisen mielestä junteista näihin maailman halaajiin verrattuna. Ehkä myöskään taitelija pursuileminen ei oikeen viehätä.

Voi olla lahjakas, muttei senkään tarvi silmille roiskua. Pläsh.

• Anonyymi00099
        UUSI

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Ja mikähän se esiin tullut seksuaalinen suuntautuminen nyt olikaan hänen kohdallaan, luulisin että naispuolinen yleisö on ollut varsin hyvin turvassa hänen läheisyydessään :)

Ei se suuntautuminen estä naisia ihastumasta päättömästi siihen. Päinvastoin.. Ja ne naiset on aivan hulluja noihin tähtiin, ne miehet joutuvat oikeasti hädissään pakenemaan hulluja naisihailijoitaan jotka yrittävät tunkeutua vartijoiden ohitse ollakseen kahdenkesken ihailun kohteen kanssa.

• Anonyymi00022

Ohjelmaformaatti tekee noista miehistä tarkoituksella "v.ttumaisen" kuvan. Häidän pitää alistamisella ehkä saada porukasta "irti" kaikki.

Todellisuudessa jossain erikoisjoukoissa ei johdeta kyllä noin. Esimerkillä ja tsempaten, auttaen heikompia. Jokaisella on omanlaiset vahvuudet ja niitä kaikkia tarvitaan. Joten mulkkuilulla saisi vaan kriisitilsnteeseen vääränlaista bäckuppia sellaisella mulkkuilulla.

• Anonyymi00045

Miksihän heille on kirjoitettu tällaiset roolit, jotka kokemuksesi mukaan ovat hyvin epärealistiset?

Valitettavan vähän olen perehtynyt näihin puolustusvoima-/sotilasasioihin, mutta kun seurustelin rauhanturvaajana työskentelevän miehen kanssa, niin hän oli ainakin aivan erilainen kuin nämä nyt käsitellyt miehet, kiltti, hyvähermoinen, miellyttävä ja sellainen hyvin turvallinen iso mies. Mutta ehkä tämä erikoisjoukoissa työskentely poikkeaa paljonkin tuollaisista rauhanturvatehtävistä?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Miksihän heille on kirjoitettu tällaiset roolit, jotka kokemuksesi mukaan ovat hyvin epärealistiset?

Valitettavan vähän olen perehtynyt näihin puolustusvoima-/sotilasasioihin, mutta kun seurustelin rauhanturvaajana työskentelevän miehen kanssa, niin hän oli ainakin aivan erilainen kuin nämä nyt käsitellyt miehet, kiltti, hyvähermoinen, miellyttävä ja sellainen hyvin turvallinen iso mies. Mutta ehkä tämä erikoisjoukoissa työskentely poikkeaa paljonkin tuollaisista rauhanturvatehtävistä?

Se ei olisi "mediaseksikästä". Jos siellä oikeasti tehtäisiin erikoisjoukkoja, se olisi 90%;sti katsojille tylsää.

Ihan kuin täälläkin jutut olisi tylsiä, jos ei jotkut vaan vetäis juttuja ihan överillä yli ja ohi. Ei todellisuus myy... pitää luoda draamaa, niin johan porukka innostuu.

On sanonta: Ei ole uutinen, että koira puri miestä. Uutinen on se, että mies puri koiraa.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Se ei olisi "mediaseksikästä". Jos siellä oikeasti tehtäisiin erikoisjoukkoja, se olisi 90%;sti katsojille tylsää.

Ihan kuin täälläkin jutut olisi tylsiä, jos ei jotkut vaan vetäis juttuja ihan överillä yli ja ohi. Ei todellisuus myy... pitää luoda draamaa, niin johan porukka innostuu.

On sanonta: Ei ole uutinen, että koira puri miestä. Uutinen on se, että mies puri koiraa.

Tulipa esimerkki mieleen...

Nhl;ssä on eräs kapteeni, joka ei ole kovinkaan toksisen maskuulinen johtaja, mutta esimerkillään ja oikeanlaisella "alfamaisuudella" saa pelitovereistaan parempia.

Aleksader Barkov.

Siinä on oikea alfa. Ja ei ole se, mikä rummuttaa tyhjiä tynnyreitä.

Mutta ei ole mediaseksikäs. 🙃

• Anonyymi00035

Naisilla on monia makuja niin kuin miehilläkin.

Tuota(kaan) formaattia en ole seurannut, mutta voin arvata, että siinä noille kouluttajille on kirjoitettu v-mäiset roolit.

Palstatotuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella/ huumorilla, mutta tokihan tämän jo tiesitkin.

Olen henkilökohtaisessa elämässä todennut, että ainakin kasvonpiirteiltään hieman androgyynimällekin miehelle löytyy kysyntää yllättävän monen naisen taholta.

Hevosenpääkin ilmoitti jo ketjussa pitävänsä ns. kauniista miehistä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00040

mutta _kukaan_ ei halua hevosenpäätä sänkyynsä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kyllä löytyy myös miehiä jotka tykkäävät riuskemmista naisista.
        Onhan hänellä kertomansa mukaan mies jo sängyssään.

Ja olen ottanut näissä kommenteissa kantaa siis vain ulkonäkö / fysiikka-asioihin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00053
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tietäisitpä miten moni on halunnut sänkyyni! 😄

Ja on siellä jonkun verran väkeä käynytkin, varsinkin kun olin nuori. 🤭

🦄

• Anonyymi00061
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä löytyy myös miehiä jotka tykkäävät riuskemmista naisista.
        Onhan hänellä kertomansa mukaan mies jo sängyssään.

Ja olen ottanut näissä kommenteissa kantaa siis vain ulkonäkö / fysiikka-asioihin.

-keinovaginamies-

Jos heräät ja vieressäsi on hevosenpää, niin se tarkoittaa että on kanttu vei kohtapuoliin.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tietäisitpä miten moni on halunnut sänkyyni! 😄

Ja on siellä jonkun verran väkeä käynytkin, varsinkin kun olin nuori. 🤭

🦄

uskon tuon, jotkut miehet kun innostuu transvestiiteista.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Jos heräät ja vieressäsi on hevosenpää, niin se tarkoittaa että on kanttu vei kohtapuoliin.

Voi sitten odotellessaan keitellä hevosenaivoista aladobia :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00069

Hiukan kyllä meinaa iskeä uskonpuute, että siksikö tässä sinkkuihmisenä mennäänkin, jos en viehäty miehistä, joista minun palstakirjoitusten mukaan kuuluisi viehättyä. Liian omituinen parisuhteeseen?

En usko, että se on ulkonäkö, mikä näissä miehissä tökkää. Tai oikeastaan en ole sitä niin kyennyt edes tarkastelemaan, kun joku tuossa heidän käytöksessään tai olemuksessaan on niin vastenmielistä, että vaikka olisivat kuinka komeita, niin se hukkuu jonnekin sinne alle.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

-keinovaginamies-

Olen kerran yhden sianpään keitellyt ja hyi hitto, että oli etovaa puuhaa se sen putsailu. En suotuisi keittämään hevosenpäätä (enkä enää toistamiseen sianpäätäkään).

• Anonyymi00074
        Anonyymi00068 kirjoitti:

-keinovaginamies-

Ei siinä muutakaan voi kun laittaa oopperan soimaan taustalle ja alkaa tekemään hevosenlihasta Pezzetti di Cavalloa (Salento horse stew) ja salaattia valkosipulilla maustetulla oliiviöljyllä.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hiukan kyllä meinaa iskeä uskonpuute, että siksikö tässä sinkkuihmisenä mennäänkin, jos en viehäty miehistä, joista minun palstakirjoitusten mukaan kuuluisi viehättyä. Liian omituinen parisuhteeseen?

En usko, että se on ulkonäkö, mikä näissä miehissä tökkää. Tai oikeastaan en ole sitä niin kyennyt edes tarkastelemaan, kun joku tuossa heidän käytöksessään tai olemuksessaan on niin vastenmielistä, että vaikka olisivat kuinka komeita, niin se hukkuu jonnekin sinne alle.

No se on taidettu ketjussa todeta jo monta kertaa, että käytös tuossa tapauksessa on roolitettua.
        Eikä kukaan järkevä oikeasti tykkää komentelijoista / liian itsetietoisista.

Käytösellähän ne naiset on aina pehmitetty eikä ulkonäöllä. :)
        Joidenkin miesten on ehkä vaikea sisäistää tämä, koska heidän omassa mielessään naisen ulkonäkö on niin määrittävä tekijä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00081
        Anonyymi00075 kirjoitti:

No se on taidettu ketjussa todeta jo monta kertaa, että käytös tuossa tapauksessa on roolitettua.
        Eikä kukaan järkevä oikeasti tykkää komentelijoista / liian itsetietoisista.

Käytösellähän ne naiset on aina pehmitetty eikä ulkonäöllä. :)
        Joidenkin miesten on ehkä vaikea sisäistää tämä, koska heidän omassa mielessään naisen ulkonäkö on niin määrittävä tekijä.

-keinovaginamies-

Tai tuolla ylempänä joku esitti vielä paremman teorian, että silloin ne miehet joutuisivat itse miettimään omaa käytöstään, kun ulkonäköasioiden taakse ei pääse piiloon.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00038

En pidä, enkä tykkää, enkä haluaisi olla missään tekemisissä.

Olisko joku naisluonne, joka pitää tuollaisista miehistä. Ehkä isämalli on jkeholla pullistelija tai väkivallan ihailija. Enemmän se on luotaan työntävää.

Pidän enemmän ns "perinteisistä naistennaurattaja miehistä". :)

Katsoin eilen dokumenttia vakoilusta ja satuin ajattelemaan voisinko elää salamurhaajan kanssa ja tulin siihen tulokseen etten voisi. Vaan eihän niiden läheiset sitä tiedä. Haljulta tuntuisi vaikka kuinka ajattelisi, että oman maan parhaaksi oksennuksen tunteen kanssa.

• Anonyymi00041

Mutta ajattele sitä jännitystä joka päivä sen salamurhaajan kanssa, et koskaan voisi olla varma että katoatko tänään.

• Anonyymi00083

Meillä saattaa olla samankaltainen miesmaku :) vaikka se onkin aika klisee, niin eihän oikein mikään ole niin hottista kuin mies joka saa naisen nauramaan.

Tuollainen kuvaamasi pullistelu tökkää kyllä miehessä, semmoinen kummallinen machoilu, ja tietenkin väkivaltaisuus kaikissa muodoissaan. Kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa selkiytyä, kiitos avusta :)

Kumma kun täällä kirjoituksista saa kuvan, että ihan kaikki naiset pitävät tuollaisista aloituksessa kuvatunlaisista miehistä. Kuitenkaan en ole nyt yhtään tuota oletusta tukevaa kommenttia vielä huomannut.

Taidan nyt yrittää hieman perehtyä aiheeseen elokuvan kautta, telkkarista kun tulee Full Metal Jacket, siinä lienee tällaista sotilasmeininkiä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Meillä saattaa olla samankaltainen miesmaku :) vaikka se onkin aika klisee, niin eihän oikein mikään ole niin hottista kuin mies joka saa naisen nauramaan.

Tuollainen kuvaamasi pullistelu tökkää kyllä miehessä, semmoinen kummallinen machoilu, ja tietenkin väkivaltaisuus kaikissa muodoissaan. Kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa selkiytyä, kiitos avusta :)

Kumma kun täällä kirjoituksista saa kuvan, että ihan kaikki naiset pitävät tuollaisista aloituksessa kuvatunlaisista miehistä. Kuitenkaan en ole nyt yhtään tuota oletusta tukevaa kommenttia vielä huomannut.

Taidan nyt yrittää hieman perehtyä aiheeseen elokuvan kautta, telkkarista kun tulee Full Metal Jacket, siinä lienee tällaista sotilasmeininkiä.

"telkkarista kun tulee Full Metal Jacket"

Katso se loppuun asti, kokonaan. Opit miehistä paljon enemmän kuin olet tähän asti elämäsi aikana oppinut.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Parempi "pullisteluleffa" olisi Braveheart. Siinä jotenkin ymmärrän sellaisen raakuuden ja ehkä hiuksn toksisenkin makuisen kukkoilun....

Joskus snadisti piti tirauttaa...eikun siis meni roska silmään kun Gibson huuti lopussa freedom. 😪

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Parempi "pullisteluleffa" olisi Braveheart. Siinä jotenkin ymmärrän sellaisen raakuuden ja ehkä hiuksn toksisenkin makuisen kukkoilun....

Joskus snadisti piti tirauttaa...eikun siis meni roska silmään kun Gibson huuti lopussa freedom. 😪

Braveheart on Hollywood PASKAAA! Ei mitään todellista.
        Katso FULL METAL JACKET niin tiedät.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Full Metal Jacket on ehdoton lempisotaelokuvani. 👍

• Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Katso se loppuun asti, kokonaan. Opit miehistä paljon enemmän kuin olet tähän asti elämäsi aikana oppinut.

Ei siitä opi mitään miehistä.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Braveheart on Hollywood PASKAAA! Ei mitään todellista.
        Katso FULL METAL JACKET niin tiedät.

No onhan se romantisoitu ja fiktiivinen tarina, mutta toisaalta sopii tänne Suomeen hyvin, kun onhan meitäkin alistettu ties mihin Ruotsin ja Venäjän toimesta. Vaan eipä alistella enää. ☺️

• Anonyymi00090
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Full Metal Jacket on ehdoton lempisotaelokuvani. 👍

No joo, onhan tuo nyt aika tylsä kyllä. Siitä on aikaa melko paljon kun olen sen viimeksi nähnyt. Pitkä ja tylsä, eikä tuo nyt oikein tunnu miltään. Muistin sitä jotenkin erilaiseksi.

Mutta, Ilmestyskirja Nyt (apocalypse now) on täydellinen elokuva, se tunnelma on niin loistava siinä elokuvassa. Se pitää katsoa yöllä myöhään yksin tvn ääressä. Ja se oikea versio on kolme tuntia pitkä, muista on leikattu osa pois. Kolmen tunnin versio on Francis Ford Coppolan henkilökohtainen leikkaus elokuvasta, ei mikään teatteri tai televisioversio.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

No joo, onhan tuo nyt aika tylsä kyllä. Siitä on aikaa melko paljon kun olen sen viimeksi nähnyt. Pitkä ja tylsä, eikä tuo nyt oikein tunnu miltään. Muistin sitä jotenkin erilaiseksi.

Mutta, Ilmestyskirja Nyt (apocalypse now) on täydellinen elokuva, se tunnelma on niin loistava siinä elokuvassa. Se pitää katsoa yöllä myöhään yksin tvn ääressä. Ja se oikea versio on kolme tuntia pitkä, muista on leikattu osa pois. Kolmen tunnin versio on Francis Ford Coppolan henkilökohtainen leikkaus elokuvasta, ei mikään teatteri tai televisioversio.

Ilmestyskirja nyt on tylsä kun mikä.

• UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Mielenkiintoista, näetkö tosiaan full metal jacketin noin. No höh kai ne on nuo omat nystyrät sitten taas kerran vinksallaan :)

• Anonyymi00101
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Mielenkiintoista, näetkö tosiaan full metal jacketin noin. No höh kai ne on nuo omat nystyrät sitten taas kerran vinksallaan :)

Minusta tuntuu että olen nähnyt aiemmin ohjaajan version tuosta elokuvasta, tuo mikä nyt tuli televisiosta oli todella tylsä ja huono. Tai sitten sotken tuon nyt johonkin ihan toiseen vietnam- elokuvaan, tämä on täysin mahdollista.

• Anonyymi00125
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

No onhan se romantisoitu ja fiktiivinen tarina, mutta toisaalta sopii tänne Suomeen hyvin, kun onhan meitäkin alistettu ties mihin Ruotsin ja Venäjän toimesta. Vaan eipä alistella enää. ☺️

Niin, enää ei alisteta enää, kun alistuttiin ihan vapaaehtoisesti.

Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että joudutaan proxynä sotimaan tarvittaessa, jos Daddy käskee.

• Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Minusta tuntuu että olen nähnyt aiemmin ohjaajan version tuosta elokuvasta, tuo mikä nyt tuli televisiosta oli todella tylsä ja huono. Tai sitten sotken tuon nyt johonkin ihan toiseen vietnam- elokuvaan, tämä on täysin mahdollista.

Se saattoi olla Platoon -elokuva mitä mietin, sekoitin sen Full metal jackettiin.

• Anonyymi00131
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Niin, enää ei alisteta enää, kun alistuttiin ihan vapaaehtoisesti.

Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että joudutaan proxynä sotimaan tarvittaessa, jos Daddy käskee.

Joudutaan sotii jokatapauksessa. Ainoa uhka on Venäjä ja piste... tehtiinpä niin tai näin.

Itäänpäin on vain itselleen valehteleva sakki, joka uskoo utopiaan.

• En nähnyt klippiä. Joten en tiedä millisia, mutta mä tykkään enempi Alan Walker ja Matti (ei Mäkikotka Matti) tyyppisistä. Siltä väliltä.

• Anonyymi00067

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Sulla on joku juttu noihin norskeihin .😛

Norjassa on komeita miehiä, mutta niin on Suomessakin. Moni vaan luulee, että miehen pitäis olla joku Actionman nukke tai mannekiini. Ne on leluja, ei miehiä.

• Anonyymi00073
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Norjassa on komeita miehiä, mutta niin on Suomessakin. Moni vaan luulee, että miehen pitäis olla joku Actionman nukke tai mannekiini. Ne on leluja, ei miehiä.

En mä sillä, että siinä mitään pahaa olisi. Tulipahan vain mieleen, kun olet noita miesihanteitasi täällä kertonut.

Eikä siis noissa miehissä mitään vikaa ole, vaikkeivät ihan minun makuuni varsinaisesti olekaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En tiiä mikä näillä joillain miesoletetuilla on vastaan näitä Matti Maureja ja Alaneita, kun nehän on niitä ihan parhaita miehiä. Ei liian koppavia, maanläheisiä.

• Anonyymi00076
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En tiiä mikä näillä joillain miesoletetuilla on vastaan näitä Matti Maureja ja Alaneita, kun nehän on niitä ihan parhaita miehiä. Ei liian koppavia, maanläheisiä.

Koska, jos he hyväksysivät, että ko. miehet ovat hyvin paljon naisten makuun, niin he joutuisivat enemmän miettimään miksi he itse eivät ole. Kun ei enää voisi mennä kohtuuttomien lihasvaatimusten tai järjettömyyksiin asti jäyhien kasvonpiirteiden ym. miesten makuun olevien höpötysten taakse piiloon, niin saattaisi jopa tajuta omassa persoonassa ja asenteissa olevan jotain "korjattavaa". Se taas sattuisi liikaa.

• Anonyymi00077
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ainiin ja Alan Walker, jos joku ei tiedä. Nuori komea mies, miellyttävä persoona. ❤️

https://youtu.be/0wuic4YO1o8?is=LpF0fnlHwh3Q4T8W

on niin vtun ruma että joutuu peittämään kasvonsa huivilla julkiesti esiintyessään. eikä sillä edes ole mitään vikaa mitä joutuu peittelemään, se vaan on kertakaikkiaan niin stanan ruma ihminen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Koska, jos he hyväksysivät, että ko. miehet ovat hyvin paljon naisten makuun, niin he joutuisivat enemmän miettimään miksi he itse eivät ole. Kun ei enää voisi mennä kohtuuttomien lihasvaatimusten tai järjettömyyksiin asti jäyhien kasvonpiirteiden ym. miesten makuun olevien höpötysten taakse piiloon, niin saattaisi jopa tajuta omassa persoonassa ja asenteissa olevan jotain "korjattavaa". Se taas sattuisi liikaa.

Sanon nyt ihan suoraan mikä näissä alanwalkereissa ja muissa nössöissä vtuttaa, se että jos yhteiskunta ei olisi näin rajoitettu ja kontrolloitu ja jos täällä ei toimittaisi naisten vallan alaisena, niin nämä teidän palstaakkojen ihailemat nössöt olisivat OIKEIDEN MIESTEN palvelijoita ja kengänkiillottajia. Ne olisivat alinta kastia yhteiskunnassa. Näin se olisi normaalissa yhteisössä joka toimisi luonnollisesti, luonnon lakien mukaisesti.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Sanon nyt ihan suoraan mikä näissä alanwalkereissa ja muissa nössöissä vtuttaa, se että jos yhteiskunta ei olisi näin rajoitettu ja kontrolloitu ja jos täällä ei toimittaisi naisten vallan alaisena, niin nämä teidän palstaakkojen ihailemat nössöt olisivat OIKEIDEN MIESTEN palvelijoita ja kengänkiillottajia. Ne olisivat alinta kastia yhteiskunnassa. Näin se olisi normaalissa yhteisössä joka toimisi luonnollisesti, luonnon lakien mukaisesti.

Tuo vastaus ei yllättänyt lainkaan. Eli asia on kuten totesinkin, onkelma on sinullakin korvien välissä, persoonassa ja asenteissa. 👍

• Anonyymi00077 kirjoitti:

on niin vtun ruma että joutuu peittämään kasvonsa huivilla julkiesti esiintyessään. eikä sillä edes ole mitään vikaa mitä joutuu peittelemään, se vaan on kertakaikkiaan niin stanan ruma ihminen.

Sinusta hän voi olla ruma. Minusta taas hän ei ole yhtään ruma. Mä tykkään hänen koko olemuksestaan. On vaan hyvä, ettei kaikki miehet ole suurisuisia öyhöttäjiä. Muuten maailma tosiaan kuolisi sukupuuttoon, kukaan ei niitä vitun pellejä oikeesti jaksa.

• Anonyymi00079 kirjoitti:

Maurista et sanonu mitään? Mikäs hän on. Työmies Mauri aka Matti. Vattakaskin on. Mutta huumori toimii?

• Anonyymi00073 kirjoitti:

En mä sillä, että siinä mitään pahaa olisi. Tulipahan vain mieleen, kun olet noita miesihanteitasi täällä kertonut.

Eikä siis noissa miehissä mitään vikaa ole, vaikkeivät ihan minun makuuni varsinaisesti olekaan.

Ainiin, Morten. Mietin, että mitenkä niin joku juttu norskeihin. No Morten on mun lapsuusvuosieni ihastus, miten söpö poika. Mies, mutta nuorukaisena poika toki oli.

Morten on yhä miellyttävä persoona.

• Anonyymi00076 kirjoitti:

Niin, tavallinen mies on mainio mies. Mies joka yrittää olla jotain, ei ole. Hän on pelkkää yritystä ja hukassa itsensä kanssa.

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Katoppas, siinä sulle on komea mies. Metamorfoosi. 😉

https://youtube.com/shorts/u5_yoqeQOqw?is=xPDaT9Lib53sHGOs

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Miehen logiikkaa. 🤣🤣🤣🤣😂

https://youtube.com/shorts/Ue5ZZFLV3pw?is=xZHtAgvxCa3fiIEM

Samaa on tullut ihmeteltyä joskus sen vessanpeilin edessä aamutuimaan silmät rähmässä ja tajunta vasta puolittain hereillä että minäkös tuossa olen...ihan oikeasti, ei näytä tutulta ei sitten yhtään...minne se nuorimies on kadonnut 🤔.

Parin pelotteluirvistyksen ja murahduksen jälkeen ei auta kuin todeta että näin on tosiaankin käynyt...karkuun ei lähde ja ilmeet on synkassa, kuvajainenhan se siellä 😄.

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Samaa on tullut ihmeteltyä joskus sen vessanpeilin edessä aamutuimaan silmät rähmässä ja tajunta vasta puolittain hereillä että minäkös tuossa olen...ihan oikeasti, ei näytä tutulta ei sitten yhtään...minne se nuorimies on kadonnut 🤔.

Parin pelotteluirvistyksen ja murahduksen jälkeen ei auta kuin todeta että näin on tosiaankin käynyt...karkuun ei lähde ja ilmeet on synkassa, kuvajainenhan se siellä 😄.

Heh, niin sitä itsekin joskus kun erehtyy peilin eteen tuumaa, että kukas se tuo on. Näyttääpä huvittavalta, naurahtaa ja tuumii, ikä on ottanut veronsa. Mutta arki jatkuu. 😄

• Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Kyse on sopeutumisesta vallitseviin ympäristötekijöihin.

Ei ole olemassa mitään pysyvää luonnontilaa.

Eli jos pimppiä ei irtoa nyky Suomessa, niin et ole alfa asemassa, vaan olet incel.

Parempi vain hyväksyä tosiasiat.

• Anonyymi00049

Luulenpa että ap:n kuvailevat miehet eivät ole parasta A-kuokkaa. Kuka vain voi yrittää lihaksilla Elvistellä. Uskon että halutuimmat miehet vat sellaisia, joissa on aitoa vetovoimaa, seksuaalisuutta, persoonallisuutta ja karismaa, eivätkä ole tavallisia tallaajia.

• Anonyymi00065

Katso ensin ketä nuo on ja mitä he ovat tehneet, ja paljonko heillä on lapsia. Puhu vasta sitten.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Katso ensin ketä nuo on ja mitä he ovat tehneet, ja paljonko heillä on lapsia. Puhu vasta sitten.

En tiedä mistään lapsista. Sen vaan tiedän ettei Suomessa ole sellaisia komeita ”sankareita”, eikä heidän karismansa kanna edes Ruotsin laivalle saakka.

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tämä ei sitten mitenkään liity aloituksessa mainittuihin miehiin, vaan on täysin yleinen toteamus:

Lapsia saa alulle myös raiskaamalla naisia, joten en käyttäisi lasten määrää minään kriteerinä miehen luonteesta.

🦄

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Tämä ei sitten mitenkään liity aloituksessa mainittuihin miehiin, vaan on täysin yleinen toteamus:

Lapsia saa alulle myös raiskaamalla naisia, joten en käyttäisi lasten määrää minään kriteerinä miehen luonteesta.

🦄

Et olekaan mies. (vai oletko sittenkin?).
        Mies laskee vain lapsien määrää, ei sitä millä keinoin ne on hankittu. Lopputulos ratkaisee.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Et olekaan mies. (vai oletko sittenkin?).
        Mies laskee vain lapsien määrää, ei sitä millä keinoin ne on hankittu. Lopputulos ratkaisee.

Suurin osa miehistä suojelee naisia, sekä tuttuja että tuntemattomia.

Vain pieni osa miehistä hyväksyy väkivallan naisia kohtaan. Olen nainen, ja olen tavannut lukemattomia miehiä elämässäni. Tiedän, miten he käyttäytyvät naisia kohtaan.

Sinä olet sekä nais- että miesvihamielinen incel, jolla ei ole kosketusta todellisiin ihmisiin.

🦄

• Anonyymi00118
        UUSI
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Suurin osa miehistä suojelee naisia, sekä tuttuja että tuntemattomia.

Vain pieni osa miehistä hyväksyy väkivallan naisia kohtaan. Olen nainen, ja olen tavannut lukemattomia miehiä elämässäni. Tiedän, miten he käyttäytyvät naisia kohtaan.

Sinä olet sekä nais- että miesvihamielinen incel, jolla ei ole kosketusta todellisiin ihmisiin.

🦄

"tavannut lukemattomia miehiä"

Tarkoittaa että useita satoja viiva -tuhat miestä, taidat olla ns. kadun nainen?

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00118 kirjoitti:

"tavannut lukemattomia miehiä"

Tarkoittaa että useita satoja viiva -tuhat miestä, taidat olla ns. kadun nainen?

Jokainen normaali ihminen on tavannut "tavannut lukemttomia miehiä elämässään", olipa sukupuoli mitä tahansa. Itse olen ihan vain tänä päivänä tavannut ainakin kymmenkunta miestä.

• Anonyymi00127
        UUSI
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen on tavannut "tavannut lukemttomia miehiä elämässään", olipa sukupuoli mitä tahansa. Itse olen ihan vain tänä päivänä tavannut ainakin kymmenkunta miestä.

Paljonko tienasit?

• Anonyymi00133
        UUSI
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Paljonko tienasit?

En penniäkään. Sinulla on ilmeisen kieroutunut käsitys ihmisten tapaamisesta.

• Anonyymi00050

hullu mies huitytisista?

vähän vaiker4aa kirjoiyyaa kirjsimiaskin... ranneleikkaus ja troinenkin rtulee cielä

pokeripeli governor of poker 3.... järttäviä oette3ja kuin joku Royals Dkyag wku öaaöcöeuayiw An nr,,,

• Anonyymi00092

Sellainen hormoneja täyteen pumpattu ei kykene seksiin. Seisoo kyllä mutta lopputulos yhtä tökstöks. Jumalaton hikoilu että lakanat vaihtoon ja ällöttävää touhua. Ei ikinä maailmanmestaria tai muuta podaria. Yöks.🤷‍♀️

• Anonyymi00093

Ne miehet pitävät itse tuollaisista miehistä ja kuvittelevat sitten naisillakin olevan samanlaisen maun. Kuten tässäkin keskustelussa huomaa.

Nöf 🐷

• UUSI

Näinpä, tuntuu olevan kuin pikkupojilla katuhaukka, ritari ässä ja muut sankarit idoleina. Jotain fanituksen ja turhan kateuden ristiriitaa on havaittavissa monissa jutuissa.

Oon jotenkin aina ihmetellyt tuota kateuttakin. Miksi kadehtia ketään, kun kaikilla meillä on itsemme ja mahdollisuus muodostaa oma mielekäs elämä. Itsensä näköinen. Mielummin uniikki kun tusina tavaraa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Näinpä, tuntuu olevan kuin pikkupojilla katuhaukka, ritari ässä ja muut sankarit idoleina. Jotain fanituksen ja turhan kateuden ristiriitaa on havaittavissa monissa jutuissa.

Oon jotenkin aina ihmetellyt tuota kateuttakin. Miksi kadehtia ketään, kun kaikilla meillä on itsemme ja mahdollisuus muodostaa oma mielekäs elämä. Itsensä näköinen. Mielummin uniikki kun tusina tavaraa.

😂 jaah, olisi aikoinaan ehkä vetänyt suuta hymyyn kun olisit nähnyt kaverin mikä meiltä sai nimekseen katuhaukka. Ei todellakaan muistuttanut erikoisjoukkojen tyyppejä 😄.

Suzuki pv, pituutta 160, ikääkin reilusti jne. Asenne oli kyllä kohdallaan :), todellinen persoona.

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

😂 jaah, olisi aikoinaan ehkä vetänyt suuta hymyyn kun olisit nähnyt kaverin mikä meiltä sai nimekseen katuhaukka. Ei todellakaan muistuttanut erikoisjoukkojen tyyppejä 😄.

Suzuki pv, pituutta 160, ikääkin reilusti jne. Asenne oli kyllä kohdallaan :), todellinen persoona.

Tossumopo miehiä ei ihan katuhaukaksi ehkä mielletä. 😄

Toki jos on edes 80 pytty niin sitten jo astetta lähempänä katuhaukkaa. 😂

• Anonyymi00094
      UUSI

Kuka viehättyy mistäkin

• Anonyymi00095
      UUSI

Löysin komeiden tai kauniiden miesten kuvia.
      Ei ollut AI kuvia.

Ja mietin, mistä se positiivinen mielikuva tulee.
      Ne oli nimittäin aika lailla suomalaisten näköisiä.

Mutta ne on länsinaapurista. Niiden oleminen, asento,
      ilme, olemus ei huokunut uhkaavaa, eikä
      ylimielisyyttä.

Kaunis mies vaan oli katseltavana. Se oli kaunista.

• Anonyymi00103
        UUSI

Oli ne kuitenkin ai kuvia, et vaan tiennyt sitä. Niitä ei pysty enää erottamaan mitenkään.

Kuitenkin, ehkä tässä on eroavaisuuksia miesten ja naisten välilllä, se mitä mies pitää komeana, on ehkä maskuliinisuus ja uhkaavuus mitä mies ihailee ja kunnioittaa, sellainen on sopiva johtaja-hahmoksi jota muut miehet seuraavat taisteluun.

Naisilla on taas ihan omat kriteerinsä jotka ovat erilaiset ja perustuvat tunteisiin jotka vaihtuvat joka päivä.

• Anonyymi00105
      UUSI

Naiset. Vinkvink.
      Lehtisalissa on paaaaljon miehiä 'lukemassa päivälehtiä'.
      Mitään tietoa ei ole ovatko vapaita vai ei.
      Mutta voi tarkastella.
      Sulkeutuneita, yrmeän oloisia, omissa ajatuksissaan.
      Karkuteillä?
      Miehet voisivat olla hieman itsevarmempia ja ystävällisemmän ja kohteliaamman oloisia.Jotenkin olemus, et tekis mieli potkaista persauksille.
      Vilma

• Anonyymi00106
        UUSI

Aika selkeästi ne miehet eivät vaan ole sinusta yhtään kiinnostuneita, eikä heillä ole minkäänlaista syytä keskustella kanssasi, tai edes katsoa sinua kohti.

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Aika selkeästi ne miehet eivät vaan ole sinusta yhtään kiinnostuneita, eikä heillä ole minkäänlaista syytä keskustella kanssasi, tai edes katsoa sinua kohti.

15:38
        Ai joo. En tullut ajatelleeksi. Kiitos kun päättelit noin kiitettävästi.
        Tosin kitkerösti.
        Vilma

• Anonyymi00119
        UUSI
        Anonyymi00117 kirjoitti:

15:38
        Ai joo. En tullut ajatelleeksi. Kiitos kun päättelit noin kiitettävästi.
        Tosin kitkerösti.
        Vilma

Siis. Se mitä ajoin takaa, on se, että Tauno Palo kuulemma meni Eliteen kädet levällään? ja sädehtivänä.
        Voisihan miehet ottaa mallia (ilman noin ylinäyteltyä entreetä) ja ajatella olla auringon tuoja. Sen piilossa olevan sosiaalisuuden voisi vapauttaa.
        Vilma
        Teen havaintoja. En ollut iskumatkoilla. Tapoin aikaani.

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Siis. Se mitä ajoin takaa, on se, että Tauno Palo kuulemma meni Eliteen kädet levällään? ja sädehtivänä.
        Voisihan miehet ottaa mallia (ilman noin ylinäyteltyä entreetä) ja ajatella olla auringon tuoja. Sen piilossa olevan sosiaalisuuden voisi vapauttaa.
        Vilma
        Teen havaintoja. En ollut iskumatkoilla. Tapoin aikaani.

No, puhut nyt siis YTM:stä mitä Tauno Palo ihan varmasti oli. Suurin osa miehistä ei sitä ole, eivätkä halua esittää mitään mitä eivät ole. Ja monet tarvitsevat tuollaiseen käytökseen alkoholia ja huumeita.

• Anonyymi00107
      UUSI

Ketjussa yksäri mainitsikin jo "epähyväntahtoisuuden". Biologinen tosiasia, että naiset kiinnostuvat hyväntahtoisesta alfasta kuin kusipäisestä.

Enpä itsekään miehenä tuota sarjaa seuraa, koska en tässä iässä alani ammattilaisena siedä enää yhdeltäkään työnantajalta ja esimieheltä minkäänlaista alistamisella ja vittuilulla motivointia.

Kun AI:lta kysyy tätä:

"Hyväntahtoisuus on tutkitusti yksi tärkeimmistä yksittäisistä piirteistä, jotka herättävät naisten kiinnostuksen ja lisäävät kumppanin vetovoimaa. Psykologisissa tutkimuksissa (kuten laajassa Clue-kyselytutkimuksessa, johon osallistui 68 000 naista) lähes 90 % naisista nimesi hyväntahtoisuuden ja ystävällisyyden (kindness) tärkeimmäksi kriteerikseen pitkäaikaiselle kumppanille. Se ohittaa vetovoimatekijänä usein puhtaan fyysisen ulkonäön ja varallisuuden."
      ...
      "Tutkimukset osoittavat, että prososiaalinen ja hyväntahtoinen käyttäytyminen muuttaa suoraan sitä, miten viehättävänä ihmistä pidetään ulkoisesti. Kun naiselle kerrotaan henkilön tekevän hyvää tai olevan empaattinen, hänet luokitellaan automaattisesti myös fyysisesti kauniimmaksi tai komeammaksi."

Tuo toimiii myös vastakkaiseen suuntaan. Kun näissä rakkausrealityissä välistä esiintyy kusipäisiä ja narsistisia naisia, niin automaattisesti nämä näyttävät miesten silmiin sitä rumemmilta mitä enemmän päässä on vikaa.

• Anonyymi00129
        UUSI

Kyselytutkimuksessa todettin myös, että 90% naisista piti miehen varallisuutta vähän tai ei ollenkaan merkittävänä kriiteerina parinvalinnassa.

• UUSI

No nyt näin kuvat miehistä, joita tarkoitit. Oli tuossa keskellä ketjua Janne ja joku... Partanaamat.

Ulkoisesti ei mitään ihmeitä herätä minussa. Parta nyt on monella miehellä, kuten tatuointejakin. Niin olis mullakin. Tatuointikin on tai 2, partakin olisi takuulla jos sellainen oikeasti kasvaisi.

Käytös taas jää luetun varaan. Luulen, että ylijyräävä ja ylimielinen käytös saa kenet vaan ärsyyntymään ja loittonemaan. Olipa kyse miehestä tai naisesta. Toisaalta se lienee formaatin ideakin. Mennä tunteisiin.

• Anonyymi00109
      UUSI

En minäkään pidä.

• Anonyymi00130
      UUSI

Min mielestä et ole lainkaan epänormaali, en myöskään pidä heitä puoleensavetävinä ja oletan sen johtuvan siitä, että itselle tosi tärkeää miehessä on huumorintaju.. nää vaikuttaa tosikoilta ja siltä että ottaa itsensä ihan hemmetin vakavasti.. itselleen pitää osata nauraa. Tosin luin tuon Jannen kirjan (tää pitkähiuksinen) ja hän vaikuttaa olevan poikkeus ja ihan jees!

• Anonyymi00132
      UUSI

Erikoisjoukoissahan he ovat tietyssä roolissa, joka ei ole rooli, jonkalaisena potentiaalinen kumppani nähtäisiin.

Sen mitä olen nähnyt esim. Jannen haastatteluja, niin siviilissä hän vaikuttaa olevan erittäin tunneälykäs ja itsensä sekä toimintansa tiedostava persoona.

Edellä mainittu olisi erittäin loistava kombinaatio parisuhteen kannalta ja kyllähän hän on liikunnallisen raamikas sekä komeakin (tämä on toki mielipideasia).

Jos puhutaan ns. alfa-miehistä niin eivät he mielestäni ole jännämiehiä. Jännämies on alfan vastakohta. Alfoja ovat nimenomaan he, jotka ovat vakaita ja omaavat terveen itsetunnon sekä osaavat ja uskaltavat arvostaa naista ja tukea häntä päämäärissään ja tavoitteissaan. Eivät tosiaankaan näitä parikymppisiä red pill- filosofian huutelijoita tai trad-vaimojen etsijöitä.

Kyllä minäkin pidän urheilullisen oloisista miehistä, mutten epäkkäänsä ylitreenanneista paksuniskoista. Muutoinkin bodariestetiikka on enemmän toisia miehiä, kuin naisia varten, vaikka osa miehistä vaikuttaa kuvittelevan naisten toivovan mieheltä mahdollisimman suuria lihaksia. Makuasioita nämäkin, mutta itse henkilökohtaisesti viehätyn liikunnallisista mutten ylibodatuista miehistä.

• Anonyymi00135
      UUSI

Et tatuoitu ja eikä jännämiehiä. Ja mitä ne chanit ja ytmit on?

Mutta jykevä leuka on kyllä plussaa, samoin karvoitus (älkää antako rintakarvoja pois!), älykkäät silmät ja miellyttävä miehekäs ääni.

• Anonyymi00136
        UUSI

Hienoa, että makuja on monia. Älykkäät silmät hyvä juttu, mutta kaikki muut noista karkoittavat minut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 55
      909
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      157
      707
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      63
      683
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      37
      545
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe