Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettääkseen sut.
Miten menee -viestit harvoin, kuukausien hiljaisuus ja ghostaus tarkoittaa, haamuttaminen...
Mies ei ole tosissaan vaan leikkii.
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
125
756
Vastaukset 125
- Anonyymi00001
ominaisuus joka ei ole siirrettävissä
- Anonyymi00125UUSI
Jos nainen ei tee aloitetta, se ei ole riittävän kiinnostunut.
- Anonyymi00002
Mies ei tunne itsestään riittävyyttä,Hakkeri tekeytynyt minuksi ja kieltänyt yhteyden pidon,yms.ilkeää.
- Anonyymi00037UUSI
Ehkä mm tällaisen sisällön takia tyrmään palstaäijän trollausta, sillä koen että sellainen tekee kaikkea muuta kuin edistää mtn. Harmi jos ei mene läpi
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ehkä mm tällaisen sisällön takia tyrmään palstaäijän trollausta, sillä koen että sellainen tekee kaikkea muuta kuin edistää mtn. Harmi jos ei mene läpi
Palstaäijän ymmärrys nk hakkeroinnista on vähän sellainen palstatodellisuuteen orientoinut hubbabubba, joka pitää sisällään mm kuningasidean siitä, että joku esittää jotakuta asiasta tehden anonyymilla palstalla. Onhan sekin yksi keino markkinoida älyvapaita te olla yksi ääni. Sama kehä pyörii. Oletko omin luvin nuottaava profiloija kärryillä?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Palstaäijän ymmärrys nk hakkeroinnista on vähän sellainen palstatodellisuuteen orientoinut hubbabubba, joka pitää sisällään mm kuningasidean siitä, että joku esittää jotakuta asiasta tehden anonyymilla palstalla. Onhan sekin yksi keino markkinoida älyvapaita te olla yksi ääni. Sama kehä pyörii. Oletko omin luvin nuottaava profiloija kärryillä?
Eihän sitä tarvitsi muuta ajatella kun mitä minä tekisin jos voisin jos olisin hullu jollekin ihmiselle tehtävän. Olisi valtaa, verkostot ja rahaa ja vihaisin jotakin tai olisin katkera.
- Anonyymi00003
Vuorten siirtämistä on vähän hankala odottaa toiselta, jos on itse ensin rakentanut ne vuoret väliin. Välittämistä voi näyttää teoilla, mutta toisen ei pitäisi joutua arvaamaan, saako hän edes yrittää.
Terveisin eräs, joka on edelleen aika hämillään kaikesta.- Anonyymi00006
Mies joka on oikeesti kiinnostunut haluaa valloittaa ne vuoret eikä jahkaile syyttämällä naista, jonka näkee oikeasti tulevaisuudessaan.
Mies jolla on varaa menettää kyseinen nainen jää jumiin vuoren notkoihin eikä hänellä ole oikeita välineitä saati tahtoa edes kokeilla kiivetä. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies joka on oikeesti kiinnostunut haluaa valloittaa ne vuoret eikä jahkaile syyttämällä naista, jonka näkee oikeasti tulevaisuudessaan.
Mies jolla on varaa menettää kyseinen nainen jää jumiin vuoren notkoihin eikä hänellä ole oikeita välineitä saati tahtoa edes kokeilla kiivetä.Jos nainen itse vetäytyy ja tekee yhteydenpidon vaikeaksi, ei miehen tunteiden aitoutta voi mitata sillä, kuinka pitkälle hän lähtee rajoja arvaillen perään. Vuorten siirtely ei korvaa selkeää keskustelua. Ja jotenkin kyllä osasin arvata tämän. Nyt ollaan loukkaantuneita siitä kun en lähtenyt perään heti...
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos nainen itse vetäytyy ja tekee yhteydenpidon vaikeaksi, ei miehen tunteiden aitoutta voi mitata sillä, kuinka pitkälle hän lähtee rajoja arvaillen perään. Vuorten siirtely ei korvaa selkeää keskustelua. Ja jotenkin kyllä osasin arvata tämän. Nyt ollaan loukkaantuneita siitä kun en lähtenyt perään heti...
Mikä estää keskustelemasta sinua? Oletko tehnyt selväksi mitä naiselta haluat? Mitä toivot? Oletko pyytänyt anteeksi? Oletko kysynyt, miten voit auttaa? Oletko osoittanut sanoilla ja konkreettisilla teoilla, että haluat juuri hänet elämääsi?
Jos nainen vetäytyy sen jälkeen, kun mies on vetäytynyt ja ghostannut... se on itsekunnioitusta. Nuo on nimittäin keino osoittaa naiselle ettet välitä ja kunnioita. Ja että sulle on ihan sama menetätkö hänet. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos nainen itse vetäytyy ja tekee yhteydenpidon vaikeaksi, ei miehen tunteiden aitoutta voi mitata sillä, kuinka pitkälle hän lähtee rajoja arvaillen perään. Vuorten siirtely ei korvaa selkeää keskustelua. Ja jotenkin kyllä osasin arvata tämän. Nyt ollaan loukkaantuneita siitä kun en lähtenyt perään heti...
...Nyt ollaan loukkaantuneita siitä kun en lähtenyt perään heti...
Miksi et lähtenyt? Koska sua ei kiinnostanut tarpeeksi. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä estää keskustelemasta sinua? Oletko tehnyt selväksi mitä naiselta haluat? Mitä toivot? Oletko pyytänyt anteeksi? Oletko kysynyt, miten voit auttaa? Oletko osoittanut sanoilla ja konkreettisilla teoilla, että haluat juuri hänet elämääsi?
Jos nainen vetäytyy sen jälkeen, kun mies on vetäytynyt ja ghostannut... se on itsekunnioitusta. Nuo on nimittäin keino osoittaa naiselle ettet välitä ja kunnioita. Ja että sulle on ihan sama menetätkö hänet.En ole saanut häntä puhelimella kiinni. Minä en ole vetäytynyt enkä ghostannut. Nainen on se, joka katosi elämästäni, en minä. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä ja selvittää asioita, mutta en ole siinä onnistunut. Siksi tuntuu väärältä päätellä, etten välittäisi tai haluaisi häntä elämääni. Keskustelua ei voi käydä yksin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole saanut häntä puhelimella kiinni. Minä en ole vetäytynyt enkä ghostannut. Nainen on se, joka katosi elämästäni, en minä. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä ja selvittää asioita, mutta en ole siinä onnistunut. Siksi tuntuu väärältä päätellä, etten välittäisi tai haluaisi häntä elämääni. Keskustelua ei voi käydä yksin.
No selvästi olet yrittänyt. Jos ei tartu syöttiin sun on aika mennä eteenpäin.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No selvästi olet yrittänyt. Jos ei tartu syöttiin sun on aika mennä eteenpäin.
Kello on puoli seitsemän aamulla ja hirveä oikeudenkäynti alkoi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
...Nyt ollaan loukkaantuneita siitä kun en lähtenyt perään heti...
Miksi et lähtenyt? Koska sua ei kiinnostanut tarpeeksi.Ai minun olisi pitänyt keskellä yötä lähteä ajamaan perään? Minulla oli työvuoroputki silloin sillä viikolla. Ei siinä voinut lähteä moneen päivään mihinkään. Ja oli shokki että täältä oli kadottu jälkiä jättämättä ja kertomatta minulle siitä ollenkaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos nainen vetäytyy sen jälkeen, kun mies on vetäytynyt ja ghostannut... se on itsekunnioitusta. Nuo on nimittäin keino osoittaa naiselle ettet välitä ja kunnioita. Ja että sulle on ihan sama menetätkö hänet.Ei mikään estä keskustelemasta muu kuin se ettei puhelimeen tosiaan vastata. Ja välimatkaa on aika paljon kuten olen kertonut ettei tästä niin vaan paikan päällekään lähdetä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei mikään estä keskustelemasta muu kuin se ettei puhelimeen tosiaan vastata. Ja välimatkaa on aika paljon kuten olen kertonut ettei tästä niin vaan paikan päällekään lähdetä.
Kuulostaa siltä, että nainen ei halua. Jossain kohtaa sinun on jatkettava elämää. Kunnioita nainen päätöstä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että nainen ei halua. Jossain kohtaa sinun on jatkettava elämää. Kunnioita nainen päätöstä.
No mitä tämä nyt tarkoittaa kaikki täällä sitten?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Alussa sanotaan, että jos mies välittää, hän siirtää vuoria eikä luovuta. Kun sitten kerron, että olen yrittänyt saada yhteyttä enkä saa vastausta, neuvotaan luovuttamaan. Vähän vaikea tässä on tietää, mikä näistä säännöistä oikein on voimassa. Minä olen ainakin yrittänyt ja halunnut selvittää asian.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Alussa sanotaan, että jos mies välittää, hän siirtää vuoria eikä luovuta. Kun sitten kerron, että olen yrittänyt saada yhteyttä enkä saa vastausta, neuvotaan luovuttamaan. Vähän vaikea tässä on tietää, mikä näistä säännöistä oikein on voimassa. Minä olen ainakin yrittänyt ja halunnut selvittää asian.
Ja mikä se asia, minkä haluat selvittää itsesi kanssa sitten on, aapeeäijä? Kirjoita ytimekäs vastaus, äläkä mitään novellia itsestäs kolmannessa persoonassa pulisten hän hän hän
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kello on puoli seitsemän aamulla ja hirveä oikeudenkäynti alkoi.
Aapeeäijän feikki dialogi lta vaikuttaa, mutta jatka toki tilannekuvailua yli-ilmaisuin😉
- Anonyymi00055UUSI
Minun kaivattu on töissä tälläkin hetkellä kiireisessä työssä missä ei jouda lässyttään.
Olen täällä teidän sekopäinen kanssa vääntämässä ratakiskoa. Minä en tule ikinä teitä ketään ottamaan miehekseni enkä ystäväkseni.Te muka ette ymmärrä kun kirjoittaa selkosuomen kiellä joitakin asioita.
Totuus on se ettei minun viestit omalle kaivatulleni ole menneet perille vaan jollekin valeprofiilille, postit on postilaatikosta häneltä varastettu, jopa hänen ovelle jätetyt viestit on joku muu vienyt(se on mahdollista koska siellä on majaillut muitakin). Hän takuulla on ihmeissään kaikesta. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies jolla on varaa menettää kyseinen nainen jää jumiin vuoren notkoihin eikä hänellä ole oikeita välineitä saati tahtoa edes kokeilla kiivetä.Missä on syyttänyt? Ai täälläkö, anna mun nauraa. J mies sinä et minua saa.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voiko nunnalle olla avoimesti seksuaalisväritteinen? EI!
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos nainen vetäytyy sen jälkeen, kun mies on vetäytynyt ja ghostannut... se on itsekunnioitusta. Nuo on nimittäin keino osoittaa naiselle ettet välitä ja kunnioita. Ja että sulle on ihan sama menetätkö hänet.Ei pidä paikkaansa. Olen nainen ja tunteeni on olleet todella voimakkaat enkä ole voinut lähestyä siksi. Näin empaattisena kuvittelen miehenkin joskus olevan.
Kaikki miehet jotka olen elämässäni tavannut ovat olleet rohkeita ja yleensä he ovat halunneet heti sänkyhommiin. On kuitenkin olemassa miehiä ketkä on herkkiä. - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Loppu lauseesi ei pidä paikkaansa. Ja
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole saanut häntä puhelimella kiinni. Minä en ole vetäytynyt enkä ghostannut. Nainen on se, joka katosi elämästäni, en minä. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä ja selvittää asioita, mutta en ole siinä onnistunut. Siksi tuntuu väärältä päätellä, etten välittäisi tai haluaisi häntä elämääni. Keskustelua ei voi käydä yksin.
Nainen luuli sinulla olevan toinen nainen kiikarissa.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ai minun olisi pitänyt keskellä yötä lähteä ajamaan perään? Minulla oli työvuoroputki silloin sillä viikolla. Ei siinä voinut lähteä moneen päivään mihinkään. Ja oli shokki että täältä oli kadottu jälkiä jättämättä ja kertomatta minulle siitä ollenkaan.
Millon tämä on tapahtunut? Lähtö?
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No mitä tämä nyt tarkoittaa kaikki täällä sitten?
Oot harhassa! Sitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Millon tämä on tapahtunut? Lähtö?
Kuukausi sitten.
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Nainen luuli sinulla olevan toinen nainen kiikarissa.
Niin hän varmaan kuvitteli kaiken aikaa. Vaikka kuinka yritin vakuuttaa, että hän on ainoa ja että juuri hänet haluan. Jos luottamusta ei kuitenkaan synny, sitä on vaikea rakentaa yksin.
- Anonyymi00004
Selvittää myös, vaikka olisikin jo menettänyt. Koska periaatteen ihminen.
- Anonyymi00005
Ainoa mahdollisuus selvittää asioita mennä paikan päälle. Mutta ei sekään ihan niin vaan aina onnistu nopeasti.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ainoa mahdollisuus selvittää asioita mennä paikan päälle. Mutta ei sekään ihan niin vaan aina onnistu nopeasti.
Nohou. Joskus on tehtävä jotain muuta.
- Anonyymi00007UUSI
Jos mies haluaa pitää naisen elämässään hän tekee sen todellakin selväksi eikä myrskyt horjuta ja etäännytä, vaan tuo miehen lähemmäksi.
- Anonyymi00009UUSI
Jotenkin Minä arvasin tää menee tähän. Kyllä minä olin tässä ajatuksissa että lähden tulemaan mutta tiedät kyllä että ei se ole niin helppo täältä aina lähteä.
- Anonyymi00012UUSI
Se on niin vaikeaa kuin sen ajatuksissasi kuvittelet ja päinvastoin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on niin vaikeaa kuin sen ajatuksissasi kuvittelet ja päinvastoin.
Jos matkaa on päälle 300 km niin ei sinne lähdetä ihan tuosta vaan kun ei tiedä mitä perillä odottaa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos matkaa on päälle 300 km niin ei sinne lähdetä ihan tuosta vaan kun ei tiedä mitä perillä odottaa.
Olet oikeassa. Ei kannatakaan
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei kannatakaan
Ja mitäs tämä nyt sitten taas tarkoittaa?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja mitäs tämä nyt sitten taas tarkoittaa?
Että kannattaa lopettaa jos nainen on osoittanut ettei halua.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo on ristiriidassa siihen mitä tuossa aloituksessa sanottiin.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Juuri noin se on!
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tuo on ristiriidassa siihen mitä tuossa aloituksessa sanottiin.
Kannattaa erottaa se, että on eri asia onko yrittänyt vai ei. Ei ole ristiriitaa siinä. Jos mies on jo vaivautunut yrittämään oikeasti selvittää asioita, on pyytänyt anteeksi ja ilmaissut halusta keskustella...eikä nainen tartu siihen.
Silloin täytyy osata antaa olla.
Mutta jos mies on ghostannut, vetäytynyt ja palannut pelkällä miten menee viestillä... tuskin moni nainen arvostaa. - Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kannattaa erottaa se, että on eri asia onko yrittänyt vai ei. Ei ole ristiriitaa siinä. Jos mies on jo vaivautunut yrittämään oikeasti selvittää asioita, on pyytänyt anteeksi ja ilmaissut halusta keskustella...eikä nainen tartu siihen.
Silloin täytyy osata antaa olla.
Mutta jos mies on ghostannut, vetäytynyt ja palannut pelkällä miten menee viestillä... tuskin moni nainen arvostaa.Eipä ole annettu edes mahdollisuutta keskustella.
- Anonyymi00014UUSI
Ei tarvitse sentään vuoria siirtää, mutta komean ruhonsa voisi tiettyyn paikkaan tänään liikuttaa :)
- Anonyymi00015UUSI
sinep
- Anonyymi00018UUSI
Tuosta pitäisi olla otettu? Noup.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tavallaan hieno asia huomata nykyaikana että on oikeasti miehiä joiden elin ei sanele mitä tekevät. Nämä miehet haluavat tietää mitä siellä päässä oikeasti liikkuu..
sivusta - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo vähän penkin alle meni aapeemiehen moniääninen omakehu, mutta pääasia, että tunnelma on korkealla tms
- Anonyymi00020UUSI
Aloittaja, osuit juuri naulan kantaan!
- Anonyymi00023UUSI
Minä olen koko ajan halunnut selvittää tätä asiaa ja odottanut, että toinen ottaisi yhteyttä ja kertoisi missä mennään. Minusta se olisi ollut ihan kohtuullista, varsinkin kun hän oli se joka lähti. En ole odottanut mitään ihmetemppuja, vaan ihan tavallista keskustelua siitä mitä tapahtui ja mitä tästä eteenpäin.
- Anonyymi00028UUSI
Miksi hän lähti?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi hän lähti?
En minä voi tietää kun salaa lähti.
- Anonyymi00025UUSI
jos syö mahsnyäygtlyäkin ddmidftnd jo kymmtniä pingiini-jääyrlöpukojs hsms tyäyyyrrn... niin
Syö paljon sent takia kosdksa muksvis...
hirebjub ryi bwrru.oijweuowkum governor of poker, jotenkin vaan pelsnnut tuots nyt satoja miljoonis lrikkitshss... jos beginnerds lake voi kokeillsa mistä slkss.. - Anonyymi00032UUSI
Mies on todellakin menetetty tapaus, jos hän alkaa solmia suhdetta toiseen kumppaniehdokkaaseen.
- Anonyymi00035UUSI
No tämä ei ainakaan koske minua.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
No tämä ei ainakaan koske minua.
Tällaisiakin on nähty.
- Anonyymi00040UUSI
Perus verkkojen heittelijä deittisovelluksessa vain, aapeeäijä. Vähän liiankin dejavuut tuli tästä apaattisesta aloituksestasi. Oletko aikeissa käyttää enemmänkin fraasiaa ghostaus kun olet vähän sellainen yhden teeman mies? Naiselta
- Anonyymi00033UUSI
Mitä se keskustelu olikaan. Kuka yritti keskustella ja mitä, ja kuka ei. Hänelle kirjoitan.
- Anonyymi00047UUSI
Olet jumissa syyttämisen kehässä. Tee sen sijaan jotain konkreettista.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olet jumissa syyttämisen kehässä. Tee sen sijaan jotain konkreettista.
Jos keskustelu olisikin ollut avaus siihen konkretiaan?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jos keskustelu olisikin ollut avaus siihen konkretiaan?
Oletko sanonut suoraan, että haluat keskustella? Jos olet ghostannut, vetäytynyt ja kevyesti kysellyt viestillä miten menee, nainen ei todennäköisesti voi luottaa eikä tartu enää satunnaisiin ilmestyksiin.
- Anonyymi00044UUSI
Olen koko ajan odottanut että asioista puhuttaisiin rauhassa. Niin kuin on ennenkin tehty.
- Anonyymi00046UUSI
Ongelma onkin tuossa. Teot! Odottaminen on passiivisuutta eikä osoita pienintäkään kiinnostusta.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ongelma onkin tuossa. Teot! Odottaminen on passiivisuutta eikä osoita pienintäkään kiinnostusta.
Niin vieläkö on mahdollista tehdä jotain vai onko siellä toisella puolella jo tehty uusia valintoja?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Niin vieläkö on mahdollista tehdä jotain vai onko siellä toisella puolella jo tehty uusia valintoja?
Ne selvitetään muualla kuin täällä?
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ehkä vain teet jotain? Sillähän se selviää eikä sillä, että kyselet palstalla ja oletat/ odotat että juuri hän vastaa sinulle.
- Anonyymi00045UUSI
ota lemmikkieläimeksi joku myrkkyhämähäkki kuin nyt lasten ohjelmassa... minulls oli niin hitto..kovaa vauhtisa Pr4ugeoti5n avolavalla, niin yhtäkkiä..
tipahti naamallr4 joku rideyihämähäkki ajaessa lähti kyytiin, ajlullr4- Anonyymi00048UUSI
Minulla on lemmikkinä kärpänen.
- Anonyymi00050UUSI
Tämä on hyvä pointti. Itse olisin ollut valmis koettaamaan siirtää vuoria ja tehdä kaikkeni. Mietin, jäänkö hankalaan tilanteeseen ja onko tarpeen turhaan ainakaan kiirehtiä. Minulla ei ole mitään konkreettista. Toinen ei ole osoittanut todellisuudessa kiinnostusta ja luultavasti isoissa päätöksissä on taustalla myös yhtenä isona tekijänä rakkaus häneen. Onko mitään järkeä...
-Liljankukka - Anonyymi00058UUSI
Maalitolpat vaan siirtyy joka vastauksen jälkeen.
- Anonyymi00060UUSI
Minulle on ollut aivan selvää jo kauan, että tietty nuorempi mies vain leikkii. Nyt on kiikarissa lyhyt tummatukkainen mies, jonka kohtasin ensimmäisen kerran ollessani kaupan kassajonossa tutussa kaupassa!
- Anonyymi00061UUSI
Kyllä siinä vaiheessa tekee vaivannäköä jos ihminen on voitettu omalle puoilelle. M -N.
- Anonyymi00065UUSI
Tuohon tarvitaan todellinen kiinnostus, vetovoima. Silloin muu jää eikä mitään muuta näekään.
- Anonyymi00068UUSI
En leiki vaan en ole kiinostunut sinusta!
- Anonyymi00069UUSI
Älkää unohtako nasse osaa kopioida käytöksen tavoite on aina oman tarkoituksen mukainen "omaetu ensin" si vasta muut mu oho eipäs rahat riittänykkä yhteiskunnan hyvinvointiin mitä sitte valehdellaan taas seuraavien vaalien alla "luvataan ummet ja lammet" eikä mitään toteuteta koska se sotii omaaetua vastaan mutta loistavan täydellisesti osattee äänestää kiitos siitä v ittuilenko otappa siitä selvää joutessas
- Anonyymi00070UUSI
Tervettä tuo jatkuva muiden ohjailusi ?
- Anonyymi00071UUSI
Kannattiko leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Nyt kohtalonasi on vinkua netissä hänen peräänsä.
- Anonyymi00073UUSI
Aloittaja leikkii itse, yrittää kääntää toiselle vastuun. Narsistista.
- Anonyymi00072UUSI
Eivät kaikki halua alentaa itseään. Olet ap narsisti.
- Anonyymi00074UUSI
Turha syytellä toista. Yhdessä ollaan saman ongelman äärellä. Jos ollaan. Välillä mietin, dttä kuvittelenko toisen tunteet. Tai siis halun tutustua. On tämä vaikeaa.
- Anonyymi00075UUSI
Bravoo!!! 🤗
- Anonyymi00076UUSI
Menetät hänet liikaa yrittämällä.
- Anonyymi00081UUSI
Pysyn mieluummin kyllä kaukana ja pidän tunteet syvällä sisimmässäni, kun tiedän huomioni naisia kohtaan olevan ei-toivottua. Se todistettiin taas kesällä, kun erehdyin paljastamaan tunteeni.
- Anonyymi00082UUSI
kuin jotain unta kuulin ja naton nopean toiminnannan jotain... nukuinniinjooh helikoptereita ja joku kuin joku kai cathwei-zwta joku naton naisupseeri kyswelwemäaaä hwnk.kowrrwja ja ladarru ase valmiina..
- Anonyymi00083UUSI
Eikö se nyt ole itsestään selvää?
Siksi en panosta yhteenkään suhteeseen enempää, kuin mitä mies panostaa. Eli, jos pitää harvakseltaan yhteyttä, oletan etten ole hänen prioriteettilistallaan kovinkaan korkealla. Tai, jos kyse on näistä törmäillään-satunnaisesti-tapauksista, en myöskään yritä vakauttaa tuttavuutta sen syvällisemmäksi, kuin satunnaisiksi kohtaamisiksi.
Oletusarvona on se, että jokainen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja toisaalta myös haluaa näyttää rakastamisensa häntä kohtaan, jota rakastaa. Samoin hän myös haluaisi viettää aikaa rakastamansa kanssa.- Anonyymi00084UUSI
Yhteydenpidon määrä ei aina kerro suoraan siitä, kuinka tärkeä toinen on. Jos elämäntilanne, työvuorot tai etäisyys rajoittavat aikaa, vähäisempi yhteydenpito ei automaattisesti tarkoita vähäisempää välittämistä. Vastavuoroisuus on tärkeää, mutta tulkinta “olen vain tämän verran tärkeä” voi joskus mennä pahasti pieleen.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Yhteydenpidon määrä ei aina kerro suoraan siitä, kuinka tärkeä toinen on. Jos elämäntilanne, työvuorot tai etäisyys rajoittavat aikaa, vähäisempi yhteydenpito ei automaattisesti tarkoita vähäisempää välittämistä. Vastavuoroisuus on tärkeää, mutta tulkinta “olen vain tämän verran tärkeä” voi joskus mennä pahasti pieleen.
No ehkä minulle ei kuitenkaan riittäisi pidemmän päälle suhde, jossa nähdään kerran kuussa ja ollaan satunnaisesti yhteydessä.
Suurin osa kuitenkin tekee työtä tai yrittäjänäkin toimiessaan työskentelee tahdilla, joka ei ole loputtomasti ja ikuisesti yhtä kiivastahtista vaan vaihtelee niin, että välillä on enemmän yhteistä aikaa ja välillä vähemmän.
Kyllä minäkin työskentelen mielelläni ja usein vaihtelevallakin työrytmillä. Suhteessa kuitenkin ratkaisee sekin, tunteeko kumpikin olevansa rakastettu. He, joille laatuajalla ei ole niin suurta merkitystä rakkaudenkielenä, ei ehkä ole myöskään niin oleellista kuinka usein näkee tai kokeeko, että hänen kanssaan halutaan viettää aikaa. Meille, joille myös yhteisen ajan merkitys myös viestinä välittämisestä ja rakkaudesta on merkityksellinen, ei välttämättä riitä satunnaiset puhelut ja sanalliset vakuuttelut , jos sanat eivät näy myös toiminnassa. Ja ei, en tarkoita, että pitäisi viettää aikaa yhdessä 24/7. - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
No ehkä minulle ei kuitenkaan riittäisi pidemmän päälle suhde, jossa nähdään kerran kuussa ja ollaan satunnaisesti yhteydessä.
Suurin osa kuitenkin tekee työtä tai yrittäjänäkin toimiessaan työskentelee tahdilla, joka ei ole loputtomasti ja ikuisesti yhtä kiivastahtista vaan vaihtelee niin, että välillä on enemmän yhteistä aikaa ja välillä vähemmän.
Kyllä minäkin työskentelen mielelläni ja usein vaihtelevallakin työrytmillä. Suhteessa kuitenkin ratkaisee sekin, tunteeko kumpikin olevansa rakastettu. He, joille laatuajalla ei ole niin suurta merkitystä rakkaudenkielenä, ei ehkä ole myöskään niin oleellista kuinka usein näkee tai kokeeko, että hänen kanssaan halutaan viettää aikaa. Meille, joille myös yhteisen ajan merkitys myös viestinä välittämisestä ja rakkaudesta on merkityksellinen, ei välttämättä riitä satunnaiset puhelut ja sanalliset vakuuttelut , jos sanat eivät näy myös toiminnassa. Ja ei, en tarkoita, että pitäisi viettää aikaa yhdessä 24/7.Ei se kerran kuussa näkeminen varmaan kovin monelle riitä, eikä minullekaan. Yhteinen aika on minulle todella tärkeää, ehkä vielä enemmän silloin kun sitä ei ole mahdollista saada niin paljon kuin itse haluaisi.
- Anonyymi00087UUSI
Kyllä on jollain taas siellä suuret luulot siitä miten ihmiset toimivat. Todellisessa maailmassa ihminen ei välttämättä ota asiaa koskaan edes puheeksi, vaikka olisi aidosti kiinnostunut ja pitäisi potentiaalisena kumppanina.
- Anonyymi00089UUSI
Meinaatko, että vaikka mitään todellista estettä suhteen muodostamiseksi ei olisikaan ja kiinnostusta olisi, niin silti pitäisi sen omana tietonaan?
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Meinaatko, että vaikka mitään todellista estettä suhteen muodostamiseksi ei olisikaan ja kiinnostusta olisi, niin silti pitäisi sen omana tietonaan?
Kyllä. Noinkin moni ihminen toimii. 👍
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kyllä. Noinkin moni ihminen toimii. 👍
Miksi?
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Miksi?
Ihmiset eivät aina ole erityisen loogisia. Ihmiset eivät aina toimi suoraviivaisesti. Syitä on yhtä monta kuin on noin toimivia ihmisiäkin.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ihmiset eivät aina ole erityisen loogisia. Ihmiset eivät aina toimi suoraviivaisesti. Syitä on yhtä monta kuin on noin toimivia ihmisiäkin.
Sanoisitko, että tuollainen ihminen on ihan ns. normaali?
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Sanoisitko, että tuollainen ihminen on ihan ns. normaali?
Kyllä. Tuollainen ihminen on yhtä normaali, kuin aloituksessa kuvatullakin tavalla toimiva. Molemmat ovat yhtälailla yleisiä tapoja toimia.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kyllä. Tuollainen ihminen on yhtä normaali, kuin aloituksessa kuvatullakin tavalla toimiva. Molemmat ovat yhtälailla yleisiä tapoja toimia.
Meinaat, että voisi olla vaikka samassa työpaikassa kaksi sinkkua, jotka kaipaisivat kumppania. Ihastuisivat toisiinsa, mutta eivät ikinä näyttäisi, saati kertoisi tunteistaan toisilleen.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Meinaat, että voisi olla vaikka samassa työpaikassa kaksi sinkkua, jotka kaipaisivat kumppania. Ihastuisivat toisiinsa, mutta eivät ikinä näyttäisi, saati kertoisi tunteistaan toisilleen.
Kyllä. Tuo on oikeastaan hyvin tavallinen tilanne, jossa ei välttämättä kumpikaan koskaan ilmaise mitään, jos siis sattuu kaksi samoin toimivaa kohdikkain.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kyllä. Tuo on oikeastaan hyvin tavallinen tilanne, jossa ei välttämättä kumpikaan koskaan ilmaise mitään, jos siis sattuu kaksi samoin toimivaa kohdikkain.
Aika hemmetin traagista!
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Aika hemmetin traagista!
Ehkä. Toisaalta voi ajatella, että vain ja ainoastaan järkevää.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ehkä. Toisaalta voi ajatella, että vain ja ainoastaan järkevää.
Miten niin? Jos ihmisillä olisi kuitenkin tarve ja toive parisuhteesta. Miten olisi järkevää olla tarttumatta tilaisuuteen?
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Miten niin? Jos ihmisillä olisi kuitenkin tarve ja toive parisuhteesta. Miten olisi järkevää olla tarttumatta tilaisuuteen?
Esimerkiksi jos sattuu pitämään työstään, niin ei ikinä kannata sotkeutua tuollaiseen.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Esimerkiksi jos sattuu pitämään työstään, niin ei ikinä kannata sotkeutua tuollaiseen.
Kyynisyyttä ilmassa...
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kyynisyyttä ilmassa...
Tosiasiat ovat usein kyynisiä. Mieleistä työtä on usein paljon vaikeampi löytää kuin mieleisiä ihmisiä.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Totta. Tuossa tilanteessa kiinnotunutkin usein jopa torjuu lähetymisen, ei pelkästään jätä itse lähestymättä.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Tosiasiat ovat usein kyynisiä. Mieleistä työtä on usein paljon vaikeampi löytää kuin mieleisiä ihmisiä.
Ei ole loogista ajattelua, kun kuitenkin tuossa skenaariossa se mieluinen työpaikka olisi löytynyt, mutta mieluista ihmistä ei olisi löytynyt. Ja minun näkemyksen mukaan hyperpessimismiä torjua kategorisesti työpaikkasuhteet. Mutta on meitä moneksi näköjään.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ei ole loogista ajattelua, kun kuitenkin tuossa skenaariossa se mieluinen työpaikka olisi löytynyt, mutta mieluista ihmistä ei olisi löytynyt. Ja minun näkemyksen mukaan hyperpessimismiä torjua kategorisesti työpaikkasuhteet. Mutta on meitä moneksi näköjään.
Kyllä se on. Ihan yhtä loogista kuin sinunkin ajattelusi, mutta logiikka on vain eri. Sinä et voi tietää onko niitä muitakin mieluisia ihmisiä joskus löytynyt ja kuinka paljon tai kuinka vaikeaa se mieluinen työpaikka on ollut löytää.
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
"Ja minun näkemyksen mukaan hyperpessimismiä torjua kategorisesti työpaikkasuhteet. Mutta on meitä moneksi näköjään."
Ja kyllä. Tuo on hyvin tavallinen tapa ajatella. Sanoisin, että nykyään jopa paljon yleisempi kuin aiemmin, että työpaikkasuhteet torjutaan kategorisesti. Työ on kuitenkin välttämättömyys, jos haluaa elää (tai jollei halua elää tukia nostellen). Parisuhde taas ei nykymaailmassa ole välttämättömyys. - Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kyllä se on. Ihan yhtä loogista kuin sinunkin ajattelusi, mutta logiikka on vain eri. Sinä et voi tietää onko niitä muitakin mieluisia ihmisiä joskus löytynyt ja kuinka paljon tai kuinka vaikeaa se mieluinen työpaikka on ollut löytää.
Mutta miksi se työpaikka pitäisi vaihtaa, jos suhteeseen alkaa?
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Mutta miksi se työpaikka pitäisi vaihtaa, jos suhteeseen alkaa?
Samassa työpaikassa oleminen voi olla suhteelle hirveä rasite, varsinkin jos siellä töissä(kin) ollaan jatkuvasti toisen kanssa tekemisissä. suhteen alussa ei voi myöskään varma siitä kestääkö se ja sehän se vasta h.lvetti onkin, jos olisi eksän kanssa samalla työpaikalla. Syitä riittää, mutta tietenkään kaikki eivät koe samoin.
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Samassa työpaikassa oleminen voi olla suhteelle hirveä rasite, varsinkin jos siellä töissä(kin) ollaan jatkuvasti toisen kanssa tekemisissä. suhteen alussa ei voi myöskään varma siitä kestääkö se ja sehän se vasta h.lvetti onkin, jos olisi eksän kanssa samalla työpaikalla. Syitä riittää, mutta tietenkään kaikki eivät koe samoin.
Juu, kyllä selityksiä aina löytyy. Nuo on kyllä vain pelkoja. Mutta ne toimii.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Eivät ole. Ne ovat tosiasioita, vaikka sinä et niitä hyväksykään.
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Vaikka sinä pitäisit noita vain pelkoina jne. niin se ei muuta sitä, että aloituksessa esitetyt väitteet eivät ole lähestulkoonkaan universaali totuus.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Eivät ole. Ne ovat tosiasioita, vaikka sinä et niitä hyväksykään.
Ne on ihmisen päänsisäisiä "tosiasioita". Mikäänhän noista ei tapahdu, ei koskaan toteudu, koska pelko.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Vaikka sinä pitäisit noita vain pelkoina jne. niin se ei muuta sitä, että aloituksessa esitetyt väitteet eivät ole lähestulkoonkaan universaali totuus.
Kuvauksesi mies ei ole oikeasti kiinnostunut.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ne on ihmisen päänsisäisiä "tosiasioita". Mikäänhän noista ei tapahdu, ei koskaan toteudu, koska pelko.
Aivan yhtälailla se kiinnostus on ihan vaan päänsisäistä.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Kuvauksesi mies ei ole oikeasti kiinnostunut.
Voi hyvin olla ja usein onkin. Lähestyminen tapahtuu, jos muu tilanne muuttuu. Jompikumpi esim. vaihtaa työpaikkaa tai työtehtävää.
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Osan ihmisistä pään sisällä ei ole pelkkää pinkkiä hattarahöttöä, vaan he osaavat ottaa huomioon myös elämän realiteetit. Ei siinä tietenkään mitään väärää ole, että jotkut ajattelevat pelkkiä vaaleanpunaisia hattarapilviä, mutta ei kannata olettaa niiden olevan mikään universaali totuus.
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Osan ihmisistä pään sisällä ei ole pelkkää pinkkiä hattarahöttöä, vaan he osaavat ottaa huomioon myös elämän realiteetit. Ei siinä tietenkään mitään väärää ole, että jotkut ajattelevat pelkkiä vaaleanpunaisia hattarapilviä, mutta ei kannata olettaa niiden olevan mikään universaali totuus.
Ei siinä ole mitään väärää, että joillekin työ on ihmissuhteita tärkeämpää. Eikä ole väärin olla ääripessimisti. Pessimisti ei pety.
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään väärää, että joillekin työ on ihmissuhteita tärkeämpää. Eikä ole väärin olla ääripessimisti. Pessimisti ei pety.
Ei tietenkään ole, toimeentulo on luonnollisesti pidemmän päälle oleellisempi asia kuin mahdollinen epävarma ihmissuhde. 👍
Ei pessimistisyydessäkään mitään väärää ole. Itse suosin kuitenkin kuvaamani kaltaista realismia. - Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ei tietenkään ole, toimeentulo on luonnollisesti pidemmän päälle oleellisempi asia kuin mahdollinen epävarma ihmissuhde. 👍
Ei pessimistisyydessäkään mitään väärää ole. Itse suosin kuitenkin kuvaamani kaltaista realismia."Ei pessimistisyydessäkään mitään väärää ole. Itse suosin kuitenkin kuvaamani kaltaista realismia."
Samaa mieltä. Maailma on täynnä aidosti kiinnostavia, joten ei ole mitään järkeä lähteä paskomaan omaa kotipesää työpaikka, ymv. suhteilla. - Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
"Ei pessimistisyydessäkään mitään väärää ole. Itse suosin kuitenkin kuvaamani kaltaista realismia."
Samaa mieltä. Maailma on täynnä aidosti kiinnostavia, joten ei ole mitään järkeä lähteä paskomaan omaa kotipesää työpaikka, ymv. suhteilla.Kyllä. Harrastelkoon noita sellaiset, joille parisuhteetkin ovat vain kevyttä pintahöttöä, jolla ei ole mitään syvempää merkitystä. 👍
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ei pessimistisyydessäkään mitään väärää ole. Itse suosin kuitenkin kuvaamani kaltaista realismia.Realismia... pessimismiä, ne ovat vain sanoja, joille meillä on omia tulkintoja.
Minulla on itse asiassa tässä keskustelussa ollut vähän niin kuin oma lehmä ojassa. Töissä on yksi mies, joka on valloittanut minut jo jotain kolme vuotta sitten. Minä ihastun harvoin. On vain niin hyvä tyyppi. Mielenkiintoinen. Omalaatuinen. Hän asuu vaaleanpunaisessa hattarapilvessä päässäni. Ja sydämessäni tietenkin. Ja, no, antaa olla. En ole tietenkään hänelle kertonut tunteistani, koska en usko, että hänellä on mitään vastaavia tunteita minua kohtaan ja hämmentäisin vain työpaikan dynamiikkaa. Olen jopa leikitellyt ajatuksella, että vaihtaisin työpaikkaa, ja sitten voisin kertoa, vaikka eipä se hänen tunteitaan muuttaisi, mutta luultavasti minä voisin päästä omistani eroon. Tai ainakin lopulta unohtaisin kun en häntä edes näkisi.
Onneksi näitä tilanteita varten on ikävä-palsta...
- Anonyymi00123UUSI
Asiat tärkeysjärjestykseen ja faktat faktoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60839- 34817
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125756- 96726
- 31622
- 40547
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72536Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞10528- 42519
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63509Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.24433Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24430- 57429
- 45426
- 36417
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev105411- 72403
- 39403
- 35397
- 38394