On käynyt näiden vuosien aikana?
Vastaukset 55
- Anonyymi00001UUSI
SINÄ
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä sinun pitäisi tuo itse tietää.
- Anonyymi00003UUSI
Tunteiden osalta mietin
- Anonyymi00004UUSI
Pysyneet, vaikka aallokkoa ollut.
- Anonyymi00005UUSI
Kerro millaisia tunteita sinulla on ollut.
- Anonyymi00007UUSI
Etköhän tiedä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Etköhän tiedä
En
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En
No tiedäthänn
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No tiedäthänn
Jos sun mielitietty tietääkin, niin herääpi kysymys, että mitä sinä nyt täällä oikein kyselet.
- Anonyymi00006UUSI
Etääntymistä. Yhteydenpidon loppuminen.
- Anonyymi00008UUSI
Ei mielestäni
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mielestäni
Ei ollut sinulle
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mielestäni
Vaan miten kuvailisit?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaan miten kuvailisit?
Tunnetasolla ei ehkä etääntymistä
- Anonyymi00030UUSI
😢😢😢😢
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tunnetasolla ei ehkä etääntymistä
Mutta muuten kyllä. Vaikea enää herätellä uudestaankaan sitä mitä oli.
- Anonyymi00034UUSI
Melko tiivis yhteydenpitomme eri foorumeilla on loppunut, ja toivoisin jotain selitystä sinulta siihen? Jos haluat ottaa etäisyyttä minuun, kunnioitan toki päätöstäsi. En jää roikkumaan enkä stalkkaamaan...
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Puhutaanko haluista vai mistä?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä se sitten oli sinun puolelta?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mitä se sitten oli sinun puolelta?
Ylipäätään tarkoitin että kun ei nähdä hänen kanssa, hiipuu kokemus siitä mitä joskus oli.
En osaa sanoa tässä kohtaa mitä oli, mutta ikävä jäi.
- Anonyymi00013UUSI
Oon varma et kaipasit jotain muuta täällä. Huomasit et minä kaipaan sinua. Ja aloit tehdä ystäviesi kanssa vaan minusta pilaa.
- Anonyymi00015UUSI
Tulin etsimään kysymykseeni apua. Etusivulla suomessa puhutaan myös suhteet ja ikävä otsikoilla. Sieltä huomasin. Puhuit omalla suullasi meidän kahden keskisiä asioita mistä puhuttiin. Aloin seurata. Haukuit minua ja vähättelit. Mutt irl jaksoit nuolla ja olla ihana. Sairas mies olet. Onneksi joku muu saa vuorostaan kestää sinua tukevaisuudessa. Onneksi katsoin vai oliko se vaisto tulla katsomaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulin etsimään kysymykseeni apua. Etusivulla suomessa puhutaan myös suhteet ja ikävä otsikoilla. Sieltä huomasin. Puhuit omalla suullasi meidän kahden keskisiä asioita mistä puhuttiin. Aloin seurata. Haukuit minua ja vähättelit. Mutt irl jaksoit nuolla ja olla ihana. Sairas mies olet. Onneksi joku muu saa vuorostaan kestää sinua tukevaisuudessa. Onneksi katsoin vai oliko se vaisto tulla katsomaan.
En oo mies.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En oo mies.
Niin koska olet nainen, mutta koen sinut sellaiseksi henkilöksi, jonka kanssa en halua, enkä voi olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olen varma. että jokainen, jota joku on stalkannut ajattelee samoin kuin minä!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin koska olet nainen, mutta koen sinut sellaiseksi henkilöksi, jonka kanssa en halua, enkä voi olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olen varma. että jokainen, jota joku on stalkannut ajattelee samoin kuin minä!
Juu minua on stalkkattu ihan irl aikoinaan tultu kotiini kun olin nukkumassa ja kävi kokeilemassa huoneeni ovea. Jonka sain laitettua lukkoon kun kuulin että huuteli onko ketään kotona. Muistan vieläkin kuinka rappuset narisi kun nousi niitä. Ulkoovi oli ollut auki ei meillä maalla niitä lukittu. Vanhempani olivat töissä ja minä sairaana kotona. Soitteli äitilleni ja selititti asioita minusta. Tuntenut koko äijää jossain nähnyt vaan. Jostain syystä oli kehittänyt minusta pakkomielteen itselleen. Olin nuorityttö hän vanha mies. Enkä kirjoittasi kyseiselle henkilölle minnekään tai olisi missään tekemisissä. Joutui hoitoon. Hän on onneks kuollut jo. Eli haeppa sinäkin hoitoa kukaan ei sikua stalkkaa missään.
- Anonyymi00018UUSI
Ei mitään, koska olen kokenut stalkkaamisen olevan ahdistelua ja kauan jatkunut ahdistelu on tehnyt elämästäni pelkästään helvettiä! Se on rikkonut minua todella kauan ja paljon!
- Anonyymi00021UUSI
Onko kivaa kun pukumiehet on ottaneet asiakseen raivota pääpunasena alamaisillee?
- Anonyymi00022UUSI
Minun mielestä olet ahdistellut minua, etkä ole pystynyt hyväksymään sitä, etten halua olla missään tekemisissä koskaan kanssasi!
- Anonyymi00024UUSI
Joo tää on kapina
https://youtu.be/1XCBy5uWkTQ?
Auttakaa nii autetaa sit teitä tarvittaessa- Anonyymi00027UUSI
Minä en tule koskaan auttamaan minua kauan stalkannutta henkilöä!
- Anonyymi00025UUSI
Meidän välillä paljon nuoremman kanssa ei ole koskaan tapahtunut mitään hyvää! Toivoin jo silloin, kun tähän asuntoon muutin, että kunpa häirikkö ei enää koskaan lähestyisi minua! Ja siksi olen ollut lähinnä vain kauhuissani aina nähdessäni hänen liikkuvan samoilla alueilla missä minä liikun! Siksi pyysin projektin aloittajia poistamaan hänet pois prohjektista, mutt sitä he eivät monista pyynnöistä huolimatta tehneet ja sen takia, siitä asti kun tähän taloon muutin olen voinut todella huonosti! Ja kyseessä on monet minua vaurioittaneet vuodet! Siksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi häntä on minulle ns. mainostettu!
- Anonyymi00028UUSI
Mitä kauemmin häirikkö on minua stalkannut sitä huonommin olen voinut!!
- Anonyymi00029UUSI
Varmaan sivusta: meille ei valitettavasti ole tapahtunut mitään sen jälkeen kun erottiin hesen parkkikselta vuosia sitten. Ikää vain on tullut lisää ja vaivoja.
- Anonyymi00031UUSI
viilenemistä.
- Anonyymi00048UUSI
Ei minulla ainakaan
- Anonyymi00033UUSI
Halu säilynyt erästä itseäni vanhempaa tuttua, Kuumaa naista kohtaan. Tunteeni tietää... kun vaan...💥
- Anonyymi00044UUSI
Kuinka paljon teillä on ikäeroa?
- Anonyymi00051UUSI
Onko ikäero n. 9 vuotta?
- Anonyymi00035UUSI
Pakit tulee satavarmasti;)
- Anonyymi00043UUSI
Miksi puhut muiden puolesta?
- Anonyymi00036UUSI
Kaiken kattava välinpitämättömyys.
Toiminta ei ole aitoa ja se mikä ihmisten laittaa näyttelemään on käyttäymiseen ohjaavan tiedon hankinnan laillisuus. On sitten sukulainen, ystävä tai tuttu mutta arjen näytelmät jäätää kaikenlaisen yhteydenpidon. - Anonyymi00037UUSI
Varmistunut vain että tunteet on ja pysyy ❤️
- Anonyymi00040UUSI
Niinhän se on. Aivan uskomattoman ihanaa, mutta kauhean surullista, kun ei vielä ole tapahtunut mitään. sivus
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niinhän se on. Aivan uskomattoman ihanaa, mutta kauhean surullista, kun ei vielä ole tapahtunut mitään. sivus
Hänen ehdoilla mennään, lähiomaiset ei vielä ole hyväksynyt minua hänen omaishoitajaksi, se vaikeuttaa asiaa. Se pitäisi ymmärtää kuka ajattelee hänen parastaan, koska hän on vajaaksi julistettu!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niinpä 🥺
- Anonyymi00042UUSI
Estot. Jos haluaa tuon jälkeen vielä jotain niin sitten tekee itse.
- Anonyymi00045UUSI
Ghostaus. Jos haluaa tuon jälkeen mitään niin sitten pyytää anteeks.
- Anonyymi00049UUSI
Ei ole "meitä".
- Anonyymi00050UUSI
Ei niin, valitettavasti
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei niin, valitettavasti
Täällä voi sentään kuvitella että jotain olisi, eikä se haittaa, niin kauan kuin siihen ei ala oikeasti uskoa.
- Anonyymi00052UUSI
Mietin tätä tänään koska luulin näkeväni sut tänään. Oli jotain tosi sinun laista olemuksessa. Ja sieltähän ne puski jo kauan sitten kuopatut tunteet ja herätti hämmennystä. Ja jonkin verran mun itsetunnon laskua. Kerta en haluaisi tormätä suhun tän näköisenä.
- Anonyymi00054UUSI
Kaikki hiipui vain pikkuhiljaa pois.
- Anonyymi00055UUSI
Ei hiipunut ainakaan mun tahdostani, mutta... hyvää jatkoa sinulle!🙂
- Anonyymi00056UUSI
Ei ollut minulta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641341
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S731286Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8980Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125926- 109919
- 49828
- 38793
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42746- 77745
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.79743- 53718
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev141665Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee30636- 55615
- 62587
- 95541
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?23528- 60504
- 55500