Minulla todettiin n. 10 vuotta sitten PCOS ja nyt jälkeenpäin ajateltuna sain kyllä aivan liian suppean infon TYKSistä tähän liittyen. Todettiin, että tämä sulla nyt on ja voi vaikeuttaa lasten saantia. Ei kerrottu mitään kohonneesta diabetesriskistä, aknesta, eikä varsinkaan siitä mitä tämä voi tehdä hiuksille, mistään muusta puhumattakaan. Olen 35 v. ja todella väsynyt tähän paskaan oireyhtymään. Vakavampiakin sairauksia on, mutta tämä vaikuttaa niin monella osa-alueella elämässä, että ei uskoisikaan. Tällä hetkellä itselle kaikkein pahin on se, kun huomasin mun kauniiden hiusten olevan muisto vain. Ohimoilta ja otsalta hiusraja noussut, päälaki kuultaa. Ihan kuin kaljuuntuvalla miehellä! Ymmärrän nyt entistä paremmin miksi monille miehille kaljuuntumisen hyväksyminen on vaikeaa - naisena koen tämän todella kamalaksi. Itkettää ja ututtaa älyttömästi.
PCOS on syvältä
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 324240
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344047- 623676
- 873531
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323514Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812886
- 542815
- 252606
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304