muslimit sais ajaa suomesta, mitä mieltä ootte! NE jos ketkä osaa mekastaa ja "hajustaa" rappiksen!
MUSLIMIT!!!
6
1805
Vastaukset
että puuttuu tää normaali kusen ja oksennuksen haju?
- Curry-fani
ei, ei...! Curry-ruoathan tuoksuvat IHANALLE!!
- mulle ala
Ja kuinka suuri osa talosi naapureista on mekastavia, haisevia muslimeja?Ai, mitä mieltä olen?Ei pelota muslimin kanssa samassa hississä yöllä kahdelta mutta yläkerran narkin kanssa en yhtäaikaa rappukäytävään mene.
- Make
Olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa TÄYSIN SAMAA MIELTÄ,että ON TODELLA suuri "harppaus" tulla SAVIMAJASTA(viidakossa EI ole naapureita,jotka pitäisi huomioida!!) Suomalaiseen
moderniin;UUTEEN kerrostaloon(oman maan vähempiosaiset asuu siltojen ym.alla.Presidentti HALONEN;HÄPEÄ!!!).Tai sitten perustettakoon suomeenkin,johonkin,esim.Tattarinsuolle,SAVIMAJA-yhdyskuntia,missä siihen asumismuotoon tottuneet saavat elää tavallaan,mihin ovat tottuneet!!!
YKSINKERTAISTA,eikö totta........- nimetön
Just joo ja nää somalit ku ei osaa käyttää wc pönttöö!! Ainaki täällä missä mä asun ni oli menny tää tyyppi joka käy välillä kattoo tilanteen ni pöntössä varmaan viikon paskat ja kuset..et semmosta, hajukin oli eksoottista ku siihen päälle ne niitten safkat!!
- musliimien naapuri
ramada niin se ei ole kivaa kuuneltavaa öisin kovaäänistä rukoilua, jokainen tietenkin saa uskoa mihin haluaa mutta yöaikaan voisi rukoila vähän hiljempaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581997
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131926- 1201350
- 981342
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4311191- 64923
- 49861
- 50856
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221741Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa337707