Eräs mies oli Iskelmä-festareiden savusaunassa, kun entuudestaan tuntematon, bikineihin pukeutunut mies asteli saunaan sisälle ja kaatoi ämpärillisen vettä kiukaalle. Luukku pamahti auki ja mies sai pahat palovammat.
Miksi tällä onnettomuuden aiheuttaneella urpolla oli päällä bikinit? Oliko hän transsukupuolinen tai transvestiitti? Ainakin hän oli itsekeskeinen ja todellisuudentaju ei ollut parhaasta päästä.
Bikineihin pukeutunut mies aiheutti vammat
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Siis palovammat sai alalauteilla istunut mies, ei bikiniveikko. Hän sai syytteen.
- Anonyymi
Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
5. Moos. 22:5- Anonyymi
Montako ihmistä olet jo tappanut tuon Mooseksen kirjan perusteella? Entä käytätkö vaatteita jossa on tupsut?
- Anonyymi
Keneltäkään naiselta en ole vaatteita ostanut tai ottanut. Itse olen vaatteeni liikkeestä ostanut ja näin ollen ne ei ole kenenkään naisen tai miehen vaatteita vaan omia kuteita pidän ylläni. Että se siitä...
- Anonyymi
Unohdatte pointin: trans tai tiitti aiheutti vakavat palovammat ihan ulkopuoliselle. Onko heitä syytä alkaa varoa?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583949Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373500Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193268Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802420
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231850- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195