ducati 851

esaase

Duce 851,ostin-91 uutena,ja täytyy ihmetellä noita puheita kytkimistä ja muista ongelmista.Oon pommittanu 74000km eikä viä kytkin oo ronklannu pyöränä ihan huippu.Ennen tätä 13 kpl.japseja,et voisin sanoo kokemusta on vuodesta -76.Saahan sitä varrettoman lekankin rikki,kun oikein nolosti käyttää,vai mitä?

4

1928

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bikerjerk

(valo puolella)omassa 851:ssä on hiukan reistaillu,mut muuta valittamista ei toistaiseksi oo...

• esaase

Joo jännitteensäädin meni pari kertaa,mut laitoin käytetyn gileran säätimen niin ongelma poistu.Ja se liitin mikä on takaiskarin painesäiliön alla niin joskus aiheuttaa pätkimistä.Onko vanha kisapeli vai uustuontipyörä sulla.

• bikerjerk
        esaase kirjoitti:

Joo jännitteensäädin meni pari kertaa,mut laitoin käytetyn gileran säätimen niin ongelma poistu.Ja se liitin mikä on takaiskarin painesäiliön alla niin joskus aiheuttaa pätkimistä.Onko vanha kisapeli vai uustuontipyörä sulla.

tuo on joskus vuosia sitten saksasta.
        Kuivakykä avoin(lue:oksasilppuri:)teräspunos letkut,termit,hiilaria,öhlaria,jne,
        PS.rohee käyntiääni.

• esaase
        bikerjerk kirjoitti:

tuo on joskus vuosia sitten saksasta.
        Kuivakykä avoin(lue:oksasilppuri:)teräspunos letkut,termit,hiilaria,öhlaria,jne,
        PS.rohee käyntiääni.

Niin vähä ajattelinki, niitä ei vissiin montaa tullu katukäyttöön ton mun ducen lisäksi oisko jotain 3-4kpl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      97
      901
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe