Tapasimme aluksi chatissa ja sinä vaikutit kiinnostavalta. Sinulla ei ollut vielä kokemusta miesten välisestä puuhastelusta - eikä minullakaan paljoa. Olimme molemmat bi-kiinnostuneita tai ainakin bi-kiihoittuneita. Sinä olit nuori ja minä noin tuplasti ikäisesi. Sä halusit kokeilla kaikkea kivaa kaikessa rauhassa - sun ehdoilla - ja sovimme tapaamisesta.
Tulin hakemaan sua sovitusta paikasta ja menimme luokseni. Istuimme vierekkäin sohvalla ja odotit miten homma lähtee etenemään. Sivelin ja painelin sun munaa verkkarien läpi ja huomasin sen kovettuvan. Kysyin saanko tutkia sitä lähemmin. Annoit luvan ja nostit samalla pyllyäsi sohvasta, jolloin sain riisuttua sulta verkkarit ja alushoususi.
Sulla oli aika normaali kalu, vähän pienempi kuin mulla, ja otin se huulieni väliin ja imaisin suuhuni. Aloin liikkua ja imeä rytmikkäästi ja kalusi meni juurta myöden sisälle suuhuni ja kurkkuuni. Aloit huokailustasi päätellen nauttia olostasi.
Jatkoin vielä jonkin aikaa ja kysyin sitten haluaisitko itse kokeilla imemistä. Sä halusit ja varovasti aloitit imemisen. Se tuntui hyvältä. Silitin sun hiuksia ja päätäsi kuin teit sitä. Jonkin ajan kuluttua vaihdoimme taas vuoroa ja oli mun aika tehdä sulle hyvää.
Aloin taas imeä sua ja jonkin ajan kuluttua sylkeä valui sun pusseille. Hieroin sun kiveksiä ja pyörittelin liukasta sormeani myös sun reiällä. Kysyin sulta että miltä se tuntuu ja halusit mun jatkavan. Työnsin sormea vähän syvemmälle ja huomasin, että sua jännittää aika paljon. Kysyin haluaisitko koittaa mulle samaa ja taas vaihdoimme vuoroa.
Aloit imeä ja sormeilla minua. Kalusi sykki kiihoittuneena. Kysyin haluaisitko kokeilla työntää kalusi peppuuni ja sä halusit. Ojensin sulle liukkaria ja pyysin liukastamaan kunnolla peppuni sekä oman kalusi. Sen jälkeen pyysin sua varovasti alkamaan työntymään sisääni ja lopettamaan jos sanoisin niin. Nyökkäsit ymmärryksen merkiksi ja aloit työntämään kovaa kaluasi sisääni. Vähä kerrallaan työnnyit sisääni ja lopulta olit aivan juurta myöden sisässäni. Aloit vetäytyä hitaasti ja työntyä taas hitaasti sisään. Uudestaan ja uudestaan. Kohta aloit innostua ja nopeuttaa tahtia. Pyysin että runkkaisit mua samalla. Sitten sä tulit mun sisääni ja mä laukesin samalla. Sä rojahdit hikisenä päälleni.
Haluaisitko olla tuo nuori mies? Meilaile tai kommentoi muuten [email protected]
Nuoren miehen ensimmäinen kerta
Anonyymi
1
1432
Vastaukset
- Anonyymi
Pidätkö miehistä paras paikka homoille ----> https://bit.ly/suommi24 <---- Rekisteröidy nyt ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010