Kypsää, yli 40-v naista, nuorelle kundille.

Anonyymi

No hei,

kyllä se sitten on kuuma ajatus, näin 20-v kundille, olla yli 40-v kanssa vaikkapa saunassa. Sen kun saisikin toteutettua. Onko teillä tästä kokemuksia, niin nuoret kundit kuin kypsemmät naiset? Olisi makeeta kuulla.

8

8992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm... ajatuksena olisi aika jännä,jos saunareissulla olisikin nuori kundi mukana... nähdä,miten suhtautuu,kun muhkeamuotoinen 45v vaimo tiisuu kylpytakin ja paljastaa pulleat muotonsa... Jäykistyisikö kundilla heti,vai pikkuhiljaa, ja millainen kulli kundilla sitten jäykistyisi,olisiko isompi,kenties paksu? Itsellä vaan vaatimaton pili,miten vaimo sen nähdessään suhtautuisi...
      T.um53Hesa

    • Anonyymi

      Hei kokemusta on muutamista kypsemmistä naisista. Saunottu ja siellä nautittu.. Jatkettiin sitten kamarin puolella... Oli koko pvä ja yö aikaa. 5 kertaa sain ruiskaista yhtä tummaa eronnutta 51v isorintaista kiihkeää emäntääkin. Oli kyllä tyydytetty olo sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Parikymppisen sukulaispojan kanssa olen saunonut kahdestaan. Olen n.50 v nainen ja omistan muhkeat muodot joita tykkään esitellä. Kyllä oli pojalla saunassa kovana ja siinä sitten asiat johti kuin itsestään kuumaan kivaan : ) Tyydytin poikaa ensin käsin ja sitten suulla ja poika hyväili ja imi isoja riipputissejäni innolla. Sanoi kiihottuvansa enemmän juuri minun laisistani naisista kuin oman ikäisistään . Saunan pukutilassa sitten naimme penkillä moneen kertaan,ihanaa oli ja olemme tapaileet salaa sitten myöhemminkin ihan vaan nussimisen takia. Poika seurustelee, mutta tyydyttyy kunnolla vain minun kanssani ja saa minulta sitä mitä ei muuten saa.

    • Anonyymi

      Olen 32-vuotias naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Muuan tuttavantuttavan abiturienttipoika tunnusti minulle luottamuksellisesti, ihan henkisesti romuna, että hänellä on vaikeuksia solmia intiimisuhdetta ikäisiinsä tyttöihin. Erektion kanssa on ongelmia, joista tullut trauma. Vanhempi nainen voisi ehkä auttaa.

      Mutta eihän siinä puhe riitä. Kerran mieheni ollessa lasten kanssa luontoretkellä soitin sovitusti pojalle, joka pujahti meille. Meillä oli kolme tuntia aikaa, olin laskenut, perehtyä tähän ongelmaan.

      Olen naimisissa oleva nainen, selostin tilannetta. Minun kanssani ei tarvitse ujostella mitään eikä peitellä mitään. Minua on naitu. Muutkin kuin oma mies on minulle tuttuja sillä tavalla. Ja sinä olet minulle seuraava mies. Saat tutustua minuun kaikessa rauhassa , ja sitten kun naidaan, ei tarvita kondomia. Ei me miehenikään kanssa käytetä, sillä tavalla on järjestetty se luonnollinen ilo.

      Pari tuntia siinä meni, ja pojan itsevarmuus ja luottamus omaan itseensä palautettu.

      • Anonyymi

        Vaimon omaa laatuaikaa ;)


    • Anonyymi

      Ajoin kevarilla tädin mökille kun siellä oli auto pihassa, mökissä Kertun mies Kari nukkui ja pulloja oli pöydällä katsoin noin paksu ei varmaan nai Kerttua.
      Menin saunalle avasin oven, Janii miten täällä, näin valoa ja ihmettelin kun Kari nukkui että oletko sinä täällä ollenkaan Kerttu laittoi hitaasti pyyhettä päälle näin kaiken komiat 45v rinnat pillu oli kyllä sheivattu. Jani sinä haiset bensalle tule saunaan.
      Kerttu istui lauteella kun menin sisään kalu oli jo herännyt silloin kun näin Kertun. oli jo aika heijari. Kaadoin Kertun päähän vettä ja itselle. Kerttu katsoi ja sanoi noinko minä vaikutan ja hymyili, älä välitä tuon ikäisellä se pitää noin toimiakkin.
      Sanoin sinulla on kauniit rinnat eri kuin tytöillä. Kerttu tuli viereen kokeili Kari ei ole pitkään aikaan välittänyt.
      Suutelin rintoja ympäriinsä ja sitten nänneistä Kerttu huokasi ei pitkään aikaan ola näin vihlonut pillua jatka vaan käsi liukui jalkaa pitkin Kerttu levitti jalkoja voi hyvänen aika minä valun lauteille kun sai n sormia sisään se todella valui, siirryin niin että Kerttu ei yllä kaluun olisin heti lauennut. Käänsin Ketun sejälleen nyt sai himottua naista kunnolla imin nännejä ja pillu litisi Kerttu valitti kuinka haluaa työnnin monta sormea supussa sisään silloin Kerttu kiljahti ja sai orgasmia pissaa lenteli ja oli ihan sekaisin. Makoili siinä vähän aikaa viruttelin vedellä kokonaan-
      Kerttu nousi ja istutti minut lauteelle, hyväili kalua ja sanoi nyt saan muutakin kuin löysää munaa imi syvälle ja nuoli Janiih et tiedä kuinka haluan painoi kaksin käsinkädet kalun juureen luoja kun tämä on kova ja imi katsoin kuinka näki naamasta että haluaa kuiskasi haluan sinut suuhun katsoi voi taivas kun kovenee kun laukesin oikein nivusissa kävi kipeään kun lasti lähti.
      Kerttu pesi ja lähti viruttelin itseäni ja menin mökkiin Kari nukkui Kerttu kuiskasi jäät tänne hoidan niin että Kari nukkuu.
      Jonkin ajan päästä herätteli Karia herää kun Janikin tuli, Kari nousi ja sanoi missä paukut sukulaispojalle, Katsoin kun Kerttu kaatoi ryypyt ja hymyili, ei mennyt kuin vajaa tunti kun Kari nukahti. Menin keittiöön Kerttu halasi ja suukotti nyt haluan ja samalla hieroi kyrpää, haluan kyrpää koko yön Kerttu nousi pöydälle tule menin sisään pöytä alkoi kastua Kerttu kuiskasi tässä Kari aamulla syö voi etää ei pitkään aikaan kukaan ole yltänyt noin syvälle kuului irstas litinä Kerttu hoki tule sisään en ole saanut tuntea sitä pitkäääään aikaan ja sai orgasmin laskin sisään Kerttu kuiski sitä vaan tulee ihanaa kuumaa haluaisin että siität minut on semmoinen tunne.
      Jonkin ajan päästä käytiin saunalla sain takaapäin kunnolla työnsin sormea pyllyyn Kerttu yllytti pane sinne, se tuntui tiukalta eikä yhtään homolta. laskin sisään Kerttu sanoi olit ensimmäinen. Yöllä vielä kerran.
      Aamulla keskustelin Kertun kanssa sanoin kukaan mun kavereista ei ole saanut kokea tätä ja minä en kerro , Kerttu nauroi mitä jos joskus kun Kari ei ole täällä tulette vahingossa kaveriesi kanssa, mitä sanot. Soitan voi onnistua kuiskas kiitos jo etu käteen.

    • Anonyymi

      Oma haaveeni olisi myös päästä saunomaan jonkun kypsän naisen kanssa. Olen 34v mies. Joku 45 nainen muhkeine muotoinern olis kivaa saunaseuraa 😉

      • Anonyymi

        Kyllä oli taas asiallinen vastaus 🙄 Onko sulla hyvä mieli tuosta?


    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe