juosta perääsi ja laulaa että, Hei älä mee tai viet multa kaikeeen....;) Mielessä kävi mutta ei ihan rohkeus riittänyt..
Olisi pitänyt varmaan
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatuksen hieno.
- Anonyymi
Siinäpä se ero on. Aikomuksesta et tiedä, kuin sinä itse, mutta jos teet asiat oikeasti niin se toinenkin tietää.
- Anonyymi
Mutta en minäkään tiennyt oliko se ihan sattumaa että siellä olit vai vaikutinko minä asiaan jotenkin. Haluaisin tietenkin uskoa niin mutta saatoithan siellä olla ihan muutenkin vaan.
- Anonyymi
Vaikka enhän minäkään siellä välttis olisi ollut mutta jotenkin mulla oli jännä olo jo etukäteen että joku ihanuus saattaisi olla nähtävillä ;)
- Anonyymi
Kommentoin vaikka tuskin mulle. Sattumaksi luulen minäkin. Sattumia sattui tuossa aikaisemmin. Sellaista se välillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en minäkään tiennyt oliko se ihan sattumaa että siellä olit vai vaikutinko minä asiaan jotenkin. Haluaisin tietenkin uskoa niin mutta saatoithan siellä olla ihan muutenkin vaan.
Ei ollut sattumaa Ei
- Anonyymi
Jos olisinkin ollut varmempi olisin toiminut ihan eri tavalla, harmi :(
- Anonyymi
Joka tapauksessa tuulien teille menee kuitenkin.
kaunis ajatus ja aloitus =) <3
- Anonyymi
jaa oliko joku ihan uus kohtaaminen kun
- Anonyymi
..piti jatkaa että
- Anonyymi
Niii? Harvoin ku näkee ja yllättävässä paikassa nii ei silmät oikein usko todeksi ;)
- Anonyymi
Tai siis pää ei usko sitä mitä silmät näkee, olipa huonosti selitetty :D
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Monelta meinasit juosta hänen peräänsä?
- Anonyymi
Vaikka enhän edes tiedä kenen kanssa olit siellä että sekin vähän arvelutti, ettei kehdannut itseänsä/häntää nolata. Joskus kahden maissa yöllä se vissiin oli, siis pe/la yönä.
- Anonyymi
Hei älä mee, mä rämmin täällä lattialla minihame päällä oksennuksesta baarin lattialla perässäsi. Jos meet jään rapakuntoon tänne eikä kukaan maksa baari laskuu. Hei älä mee tai joudun naimaan baarin portsarii, siis ethän mee tai muuten vietän yön putkassa ja palaan kotiin tukka oksennuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906