Mitä mieltä olette Bittiumista? Mielestäni löytyy paljon kasvupotentiaalia.
Bittium, mitä mieltä?
6
284
Vastaukset
Salkusta pieni siivu. Enpä osaa sanoa, aika näyttää, miten esimerkiksi puolustusteollisuuden elektroniikan valmistajana käy.
Ostavatko Bittiumin lopulta amerikkalaiset vai venäläiset? ; )- Anonyymi
Ei kumpikaan. Tämä arpa ei voittanut. USA ja länsimaat ei koske pitkällä tikullakaan. Kepulla ja lessuilla liikaa kytköksiä Venäläisiin. Ryssillä taas rahat loppu. Se siitä, aina ei voi voittaa.
- Anonyymi
Itse ostin tänään noin 200 osaketta. Kirjoittamasi skenaarion on mahdollinen. Uskon että Bittium voi saada runsaasti tilauksia euroopasta sekä tough phone 2 osalta että puolustusteollisuuden osalta. Toivotaan että näin käy.
- Anonyymi
Möin pois loput 6000 kpl eilen. Eiköhän tämän firman potentiaali ole taputeltu.
- Anonyymi
MOI. testi toimiiko tää
- Anonyymi
Buahhahahhahhhahhaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916