Asustelimme Retun, Kapan ja Henkan kanssa City- Wiev hotellissa kävelykadulla.
Eräänä aamuna olin aamiaisella vastapäisessä Shadow- baarissa kun pojat tulivat sanomaan että nyt Retulla on ongelma, tule helppimään! Munat ja thai- soppa jäivät siihen ja kerroksiin.
Retu makasi sängyssä ja pieni thai- oppaansa seisoi neuvotonna vieressä. Retulla oli selkä nitkahtanut/ venähtänyt mitä tehdessään? Ei pystynyt liikahtamaankaan, mitä nyt käsiä heilutteli.
Respasta soitimme paikalle lääkärin joka tutkaili nakua Retua soitti paikalle ambulanssin.
Ambulanssipojat tulivat ja Retu kieräytettiin paareille. Nyt se hauska alkoi.
Retu oli jättiläinen mieheksi; painoi mitä lie 130- 140 kg? Pikkuset paarinkantajat eivät sitä saaneet mihinkään joten me tartuimme sarviin; johan äijä liikahti ja parahti.
Portaat olivat ahtaat ja joka mutkassa joku kolahti ja Retu- raukka älähti.
Kävimme katsomassa Retua seuraavana päivänä. Vakuutukset olivat näemmä kunnossa koska hra oli yksityishuoneessa jossa parveke, kukkia ja edellä mainittu pikkuinen thai- opas. Kaikki siis oikein hyvin.
Poltimme parvekkeella sätkän ja oppaansa tuli minulle selittämään että mitä toi Retu minua täällä pitää kun ei se voi......
Tylsäähän likalla siellä tietysti oli.
Retu sairaalassa.
8
53
Vastaukset
Lisään vielä.
Retu oli suuri fyysiseltä kooltaan mutta oli sitä myös muutenkin. Ystävällinen ja huomaavainen.
Oli kuitenkin ensikertalainen ja kompastui Pattiksella pariinkin otteeseen mutta niistä sitten toisella kertaa.
Retulla joutui jäämään sairaalaan kun lähdimme. Pyysi minulta käteistä lainaksi jonka annoin.
Oli sitten laittanut rahat tililleni korkojen kera myöhemmin, soitti ja kiitti sekä kertoi kaiken olevan hyvin.
Kuulin myöhemmin että Retu oli myynyt pienen automaalaamonsa ja lähtenyt Etelä- Afrikkaan. Emme ole hänestä sen koommin kuulleet.Niin, siitä Retun automaalaamosta pojat kertoivat tarinan.
Ukko oli tinkinyt kuplalleen pintamaalauksen ilman sen kummempia vaatimuksia.
Kotteroa hakiessaan äijä oli peilaillut ja havainnut pellissä knöölin ja siitä valitti.
Retu katsoi ja sanoi että niinpä onkin.
Haki temmin, napautti sen pois ja sanoi että eipä ole enää.- Anonyymi
Vuh, natsin jutut ovat parasta antia. Se kirjoittaa realimismia ja niin että ihminen ymmärtää. Muut vaan vittuillee toisilleen joista eivät kai edes tiedä kelle vittuilevat?
- Anonyymi
Go Nazi, tosiaan palstan PARASTA antia
Vilpitön kiitos.
Pyrin kirjoittamaan realismia koska se on todellisuutta enkä taatusti pyri loukkaamaan ketään.
Kirjoitan riemun ja onnen hetkistä ja jopa hetkistä jotka edustavat pysähtyneisyyttä. Se on monasti juuri se onnen hetki kun sitä jälkeenpäin muistelee; tapahtumahetkellä sitä ei sellaiseksi ehkä tunne.
Ihminen on pieni ja pyrkii saavuttamaan mielenrauhan jo eläessään.
Loma on kiireiselle ihmiselle ihmiselle se hetki jolloin se on rajoitetusti mahdollista.
Muistan yhden:
Pikku 300:n patin rantamamma poistui luotani. Ovi sulkeutui hellästi takanaan ja jäin vuoteelle raajat levälläni. Suuri tuuletin räpsähteli laiskasti katossa ja viilensi hikistä kehoani.
Ajattelin että voi Luojani kuinka elämä onkaan ihanaa!- Anonyymi
nazilla 2010 sanankäyttö, lienee tarttuvaa, eikä edes loukkaa ketään.
- Anonyymi
Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.
Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!
"Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!
Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...
Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...
Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin. Kiitän lämpimästi asianosaisia jotka eivät ole poistaneet Tätä aloitustani.
Toivotan kaikille hienoja lomapäiviä jos sellaisia on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501