Löytyisikö Varsinais-Suomen suunnalta kiva uusi naispuolinen tuttavuus hieman vajaa 40v miehelle. Jonkinverran vanhempien naisten kanssa tulen paremmin juttuun, niin n. 50 - 70v nainen olisi haussa. Tietysti ei nyt mitään tarkkaa rajaa ole, jos allekin menee iän suhteen, jos vaan tulee hyvin juttuun ja viihdyttäisiin yhdessä.
Ihan vaan näin tylsän arjen piristykseksi olisi uusi tuttavuus kiva löytää, kun en täältä turun suunnalta paljoakaan ihmisiä tunne, kun en täällä vielä kovin kauaa ole asunut. Luonteeltani olen ujohko ja en nyt kovinkaan puhelias, mutta kuunnella osaan sitäkin paremmin.
Treffien puolellakin on profiili samalla nimimerkillä, jos sitä kiinnostaa vilkaista / sitä kautta laittaa viestiä. Siellä myös hieman lisäinformaatiota.
Eikun vaan viestiä tulemaan, jos kaipaat uutta tuttavaa tylsyyttä ja arjen ankeutta lieventämään.
M38 tku.
50-70v nainen ystäväksi minulle? (M38) Varsinais-Suomi
4
79
Vastaukset
Aurinkoista kesää kaikille.
Varsin hiljaista on toistaiseksi ollut viestien suhteen, joten postilaatikkoon mahtuisi hyvin viestejä. Saa toki muualtakin, kuin Varsinais-Suomen suunnalta ottaa yhteyttä, mikäli haluaisit jonkun kanssa viestejä vaihdella tai muuten tutustua.Pikkuhiljaa syksyä kohden mennään ja ilmat viilenevät. Uusi ystävyys olisi vielä toiveissa löytää.
- Anonyymi
Lycka till!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741