Oon 11 ja mun esi nahka sielt alhaalta puolillee jotenki irti ja jos siihe koskee nii se vähä kirvelee ja se o vähä punane nii onks se normaalii
Esinahka irti
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi että olen tosikko, mutta ei tuohon pysty sanomaan mitään ellei näe. Mene lääkärille jos olet oikeasti huolissasi.
Vähän vaikeaahan se on tuon perusteella sanoa. Se kirvelyn normaalius riippuu ihan siitä, että mihin kohtaan koskiessa se tuntuu.
Jos kosket sitä osaa peniksestäsi, joka paljastuu sen esinahan alta - eli terskaa - niin se kyllä kirvelee varsinkin alkuun, koska terska on herkkä. Ja kyllähän se punoittaakin.
Peniksen ulkopinnan koskettelun ei kuitenkaan pitäisi kirvellä, eikä oikein punoittaakaan.
Jos peniksesi on kuitenkin ollut aina samanlainen, niin en usko olevan syytä huoleen. Ja jos sitä ei kirvele silloin, kun et koskettele sitä, eikä siitä vuoda verta, niin ei se ainakaan vakavaa ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343213- 1602254
- 1371743
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141341Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371115Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611036Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y200950- 79919
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54895- 97821