Hei!
Olen melkein 16-vuotias tyttö, jonka menkat eivät ole koskaan alkaneet. Lääkäri sitten lähetti mut verikokeisiin ja sain tietää, että mun FSH-arvo oli 166,8 ja toisella kerralla oli 155,8. Myös joku toinen arvo oli ollut todella korkea. En ole saanut tietää, mikä mulla on mutta osaako joku sanoa jotain/omia kokemuksia?
Oireina mulla on lähinnä: kuumat aallot, sydämmen tykytys, unettomuus
Olen lukenut jostain ennenaikaisista vaihdevuosista, voiko se olla mahdollista kohdallani?? Ja pitääkö munasarjat poistaa, jos on???
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Korkea FSH-arvo
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747444Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62051Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281981- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151643- 521588
- 181579