Heippa
Olen 32-v mies Etelä-Pohjanmaalta ja etsin naista, joka haluaa lapsen / lapsia, mutta ei parisuhdetta. Itse olen parisuhteessa, mutta haluan myös isäksi. Tällä hetkellä minulle ei ole väliä mistä päin olet, kunhan tämä asia koskettaa sinua ja otat yhteyttä... En siis suostu anonyymiksi luovuttajaksi, vaan aion olla lapsen elämässä läsnä niin paljon kuin mahdollista :)
Kumppanuusvanhemmuus vaihtoehtona
10
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Jätätkö jotkin yhteystiedot niin otan yhteyttä.
Moi! Olen 56 v mies Etelä-Suomesta ja etsin naista, joka haluaa lapsen, kumppanuusvanhempana. En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Olen IT-alalla, yrittäjänä lähes koko ikäni, maailmalla asunut eri puolilla, eronnut lähes 20 vuotta sitten.Pistä viestiä mikäli kiinnostuit :) [email protected]
- Anonyymi
Hei! Olen nuori nainen Etelä-pohjanmaalta ja kumppanuusvanhemmuus kiinnostaisi!
Hei! Onko tämä vielä ajankohtaista? Täällä 37-vuotias heteronainen etsisi kumppanuusvanhemmuutta. Itse asutan Tampereella. Jos kiinnostut, niin otatko yhteyttä kumppanuusvanhemmaksi.wordpress.com -sivun kautta :) Epäilen, että tuo sun sposti ei taida enää uudistusten jälkeen toimia?
- Anonyymi
Hei, vieläkö etsit? Olisin kiinnostunut juttelemaan lisää. Jos täällä on joku muu joka kaipailisi kumppanuusvanhempaa niin saa myös laittaa viestiä [email protected]. T. Nainen 26
- Anonyymi
Täällä myös 37v mies Etelä-Karjalasta etsii kumppanuusvanhempaa
- Anonyymi
40 vuotias nainen Helsingistä etsii kumppanuusvanhempaa.
Uteliaisuuttani kyselen, että edistyikö tämä asia tätä kautta? Täällä yksi mies Pohjois-Savosta, jolla samankaltainen tilanne. Eli olen naimisssa, mutta kumppanuusvanhemmuus olisi se mahdollisuus lasten saantiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896