Likaiset pyykit kannattaa laittaa pesukoneessa suljettuun muovipussiin ettei ne tahri muita pyykkejä .
Likaiset pyykit
5
283
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut tämmöisestä pyykinpesusta. Minä en ainakaan tällaiseen ala. Eihän ne tule puhtaaksi. Ei ne muovipussissa puhtaaksi tule. Outoa käytäntöä.
- Anonyymi
Muistelisin että ainakin aiemmin on ollut saatavissa pesussa sulavia pusseja. Esim. sairaaloissa tautivaarallinen pyykki voidaan erikseen laittaa sellaiseen pussiin, joten pyykkiä pesukoneeseen laitettaessa ei joudu kosketuksiin itse pyykin kanssa.
- Anonyymi
Ei, ei, ei, pesukoneeseen ei saa laittaa missään tapauksessa likaisia vaatteita, pesukoneessa pestään vain puhtaita vaatteita -likaiset poltetaan.
- Anonyymi
Pyykkikone asennus- Malia ,kone falgo, veriset vaatteet ei ole tilattu niitä puheessa ei koskaan Paavolan Eveliina etiihuone on loppu
- Anonyymi
Parasta on laittaa likaiset pyykit mustaan jätesäkkiin ja pestä pesukoneessa ainoastaan puhtaita vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741