Onko muita samaa kokemusta että vauva saa omeneosta sellaista "kivaa vihertevää ripulia"? Ollaan nyt kokeillut omneoa pari viikkoa ja hiljaisuus on vihdoinkin saapunut taloon mutta vatsa on tullut löysäksi... Sitä tehdään ohjeitten mukaan, eli yks annos kerrallaan, pullot ja napit olen keittänyt jne.
Omneo-ripuli
pippi
2
1216
Vastaukset
- äippä75
Omneon myötä kakka muuttuukin löysemmäksi ja vihertäväksi. Ihan puhdas ripulikakka imeytyy vaippaan ja on väriltään paljon tummemman vihreää kuin omneon aiheuttama värin muutos.
Me syötiin Omneoo muutama kuukausi jonka aikana kakka oli paljon löysempää ja vihertävää. - kirppu
Meillä sma vika siis vihreä ripuli omneostä. haju sellainen makea. Ollaan käytty jo noin kuukauden ja nyt annettu päivisin myös tuttelia, kakka muttunut nyt ryynimäiseksi. Myös pierut ovat hirveän hajuisia omneosta mutta hyvä että tulee ulos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090