Tilasin Valituilta Paloilta Laila Kinnusen kolmois cd levyn: Parhaat.Se oli tarjouksessa,hintaa en enää muista mutta ei ollut kallis.Ajattelin että tuossa kokelmassa ainakin on hänen kaikki parhaat laulunsa,mutta eipä ollutkaan.Huomasin että siitä puuttuivat laulut:Soittajapoika ja Mandshurian Kummut.Olin ihmeissäni,nehän ovat hänen yhdet kuuluisimmat ja soitetuimmat laulut.Kyselin asiaa sähköpostin kautta Valituilta Paloilta ja minulle luvattiin että kyseisen cd levyn tuottaja vastaa minulle sähköpostiini myöhemmin,vastausta ei koskaan tullut.Puhelimella en soittanut koska siten he olisivat saaneet tietoonsa numeroni ja varmasti olisivat jatkossa häirinneet tarjouksillaan yms.
Luetuimmat keskustelut
- 361942
- 41610
- 31526
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne59452- 37435
- 54411
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14403T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 40391
- 32381