Miksi kukaan ei halua seurustella minun kaa?

Moi, Olen miettinyt että miksi kukaan nainen ei halua seurustella minun kanssa. Kärsin inkotenssista jonka takia joudun valitettavasti käyttää vaippoja, se tuntuu olevan monelle naiselle liikaa. Olen 29 vuotta.

31

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin se taitaa olla, ja syitä on varmaan useampia. Voi olla vääriä mielikuvia ja tietämättömyyttä mitä juuri ko. oire vaikuttaa. Tälläkin saitilla on kerrottu, että "ällöttää jo ajatuskin mitä voisi tapahtua...". Ymmärrätte varmaan ;) ? Toisekseen usein on myös jonkinlaisia seisokkiongelmia, mistä enemmän tai vähemmän haittaa. Mutta kyllä ihan varmasti on paljon sitäkin, ettei tuossa iässä kuulu "vauvailla".

      Terveisin Monisairas

    • Valitettavasti asia on joo vähän noin juuri kuin sanoit, sit on vaan niitä mitkä ei ymmärrä et kyseessä ei ole oma valinta mutta mielipiteitä on moneen lähtöön, toiset ymmärtää asiat toiset taas tuomitsee, ite en tuomitse ketään

      • Anonyymi

        Jep, mut miten onkaan jos käännetään asetelma toisinpäin eli naisella pidätysongelmaa? Taitaa olla paljon yleisempää eikä silti taida niin paljon vaikuttaa kuin miespuolisilla. Tosin jos ja kun tyypillisesti jotain melko pientä ponnistaessa esim. juoksulenkillä tai kuntosalilla ja tämmönen on aivan eri tason ongelma kuin hermostollinen mahdollisesti vielä endokriinisellä säätelyhäiriöllä höystettynä.

        Yksi porukka kyllä varmasti ymmärtää eikä heitä myöskään ällötä ja heillä voi olla jotain niksejäkin. Tarkoitan hoitsuja, mutta ei minulla kyllä ole harmainta aavistusta mitä he ajattelevat seurustelusta. Kyllä heitä taitaa kuitenkin jonkin verran työskennellä "tietyttyjen palvelujen" tarjoajana nimenomaan vakaumuksesta, ei niinkään rahasta. En tiedä, mutta luulen.

        Monisairas


      • Niin se kyllä taitaa olla et jos naisella on nii se hyväksytään paremmin mutta en tietenkään syytä ketää mitään.


    • Anonyymi

      Ei varmasti ole kivaa,mutta pitäiskö alkaa säälistä seurustelee?

      • Ei nyt tartte sääli mutta voi olla järkevä ja tukea toista ja aatella vähä asiaa vaikka sillee et entä jos olisin ite samassa tilanteessa mitä ite toivois sillon muilta.


    • Anonyymi

      Se on oire, jota ei todellakaan voi itse valita,
      miksi joku tuomitsisi sen ?
      Tuskin kukaan.
      Ihmiset ei vain ymmärrä.
      On monia muitakin oireita joita pinnalliset ihmiset eivät ymmärrä.
      Ei oireilevat tarvitse sääliä vaan ymmärrystä.

      • Juurikin näin, ymmärystä mut joillekin se ei vaa ole tuttu sana ja ei osaa miettiä milt tuntuis jos ite olis samas tilanteessa veikkaan et jos tajuais niin asenne olis eri.


    • Anonyymi

      Sääli Pi..ua saa harvoin. Mutta mä ymmärrän ettei säälistä ainakaan multa heru.
      Annan muuten vaan.

    • Anonyymi

      Ei minua ainakaan haittaisi, jos puoliso vaippoja käyttäisi. Riippuu toki millaisia vaippoja käyttää?

      • Ihan tavalliset kyseessä ei sen erikoisempia, mitä ajattelit =D?


      • Anonyymi

        Siis ihan, että teippi- vai housuvaippoja. Vai inkosuojia?


      • Teippi mallisia koska housu malliset ei tahdo pysyä ylhällä.


    • Anonyymi

      Moi,
      Itsekkin vaippoja käyttävänä miehenä olen tätä miettinyt. Monelle tämä on ongelma. Onko mitään missä voitaisiin jutustella enempi kahden kesken?

    • Sinkkuna ollu pitkään jo

    • Kiitos Pia on kiva kuula että joku on tuota mieltä =) Olisko olisko mahdollista jatkaa privassa keskustelua?

    • Oi kun kiva🙂 Voit laittaa mulle viestiä sähköpostiin eli suomi24 omaan

      • Yritin laittaa, ei onnistunut.


      • Pitää muistaa et ö on sit o ja pieni eka kirjain tai sit voit kertoa minne kirjoittaa?


      • Kokeile sinä laittaa minulle viestiä. Postiin



      • Nyt tuli viesti perille mut ei pysty vastaa käytä jotain muuta sähkäriä kuin suomi24


      • Oliko nyt niin ettet voinut vastata


    • Anonyymi

      Tässä olisi vaippaa käyttävä nainen. Seuran haku vähän vaikeaa tämän takia😐

      • Haluatko jutella privana niin laita jokin minne voin kirjottaa


      • Anonyymi

        Ok. Nähdään siellä. Odotan kovasti.


      • Anonyymi

        Se on kivaa. Kokeile T: naine


      • Anonyymi

        Mulla tupla Pampers niin tunnistaa siitä.


    • Minä aikuinen mies .
      sinkkuna ollu yli 20v.

    • Anonyymi

      Tapasin tosi mukavan naisen tätä kautta.
      Kannattaa yrittää😉

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe