Varhaista valmistautumista hääpäivään.

Olen täydellinen tahvo mitä tulee minkään merkkipäivän tms. huomioimiseen joten ajattelin pyytää asiaan paremmin vihkiytyneiltä feminoilta vinkkejä 71v vaimoni ilahduttamiseksi 50v hääpäivän merkeissä.

Kysymykseni on vilpitön ja jos saan vakavasti otettavia vastauksia niin ruodin niitä ja muodostan omasta mielestäni järkevän ja toivottavasti vaimoani yllätyksellisesti ilahduttavan version.

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieleeni tuli heti oma 70-vuotis synttärilahjani, mutta uskon, että haluat antaa jotain muuta kuin kaukomaita. Joten ehdotan.

      Valkokultainen kaulaketju korvakorusetti.

      • Anonyymi

        Miksi pitää msinostaa omaa synttärilahjaansa, kun mies kysyy hääpäivän lahjaa vaimolleen pitkän avioliiton kunniaksi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää msinostaa omaa synttärilahjaansa, kun mies kysyy hääpäivän lahjaa vaimolleen pitkän avioliiton kunniaksi ?

        No, mitä minä sain?


    • Anonyymi

      Piti keskellä yötä alkaa sulle vastaamaan,

      Kerro vaimollesi jo hyvissä ajoin ennen 50-vuotishääpäivää tunteesi ja miten paljon sinulle hänen kanssaan eletyt 50 vuotta merkitsevät.
      Kerro, että haluat ostaa lahjan kiitoksena näistä rakkauden vuosista., Kysy, mikä olisi mieluinen vaimollesi.

    • Haluatko järjestää yllätyksen , viedä vaimosi jonnekin matkalle, hemmotteluun tai taidetapahtumaan ? Naiset suhtautuvat joihinkin yllätyksiin varauksellisesti, koska pitäähän olla hiukset kunnossa ja tilaisuuteen sopivat vaatteet , kenties ihan uudet.

      Kukat ovat paikallaan aina - tietenkin ruusut, mutta myös floristin sitoma huoliteltu kimppu, jossa on ajatusta ja merkitystä. Siinä voi olla muistoja morsiuskimpusta, merkityksellisiä värejä ja kukkien kieltä. Koru on useimmille naisille mieleen, ja uskonpa Sinun 50 vuoden avioliiton aikana oppineen vaimosi maun ja mieltymykset korujen suhteen. Itse sain hopeahääpäivänä ovaalin muotoisen kultaisen pitkähkössä ketjussa riippuvan medaljongin, jonka etukannessa on minun ja mieheni etukirjaimet kauniisti kaiverrettuina, takana päivämäärä, sisällä mieheni ja lastemme kuvat. Se on rakkain koruni, enemmänkin kuin koru. Viimeksi meillä oli safiirihäät 45 vuoden kunniaksi ja sain käytännöllisen lahjan : valkean ylellisen pehmeän kylpytakin, johon oli konekirjailtu nimikirjaimeni, itselleen oli tilannut samalaisen tummansinisen. Joitakin hääpäiviä olemme juhlistaneet kylpylässä, kerran teatterissa , jolloin sain kukkavieheen rintapieleen ja shampanjatarjoilun väliajalla. Joskus on lähdetty ulos syömään, joskus ei mihinkään, mutta kukkia olen aina saanut. Vieraita emme ole koskaan kutsuneet, mutta lapset jo vihjailevat, että kultahäihin hekin haluaisivat osallistua.

      En osaa tämän kummempia vinkkejä antaa, itse olen näistä lahjoista ja huomaavaisuudenosoituksista hääpäivinä pitänyt.

      Onnittelut yhteisestä pitkästä matkasta ja onnellista taivalta eteenpäinkin !

    • Kiitoksia vastauksista! Lukiessani niitä havahduin omaan urautuneeseen ajatteluuni.
      Eiköhän noista seulomalla löydy jotain idean poikasta sovellettavaksi.

      Ennakointivaikeuksia aiheuttaa mm. se, ettei vaimoni ole koskaan vaatinut minulta mitään ja ehdotukset ja toivomuksetkin ovat olleet muodossa "mitä mieltä olisit jos - - "!
      Mieliteot on ymmärrettävä asiayhteyksistä.
      En ole osannut ostaa hänelle mitään koska hän voi ostaa itselleen tarvitsemansa ja haluamansa. Joskus, hamassa muinaisuudessa, hän sanoi, ettei se ole sama juttu.

      Mutta, ehdotukset panivat miettimään lähinnä omia asenteitani joiden tarkastelu olisi ollut paikallaan jo menneisyydessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe