Hei! Pääsin Vaasan Yliopistoon maisterivaiheeseen, mutta englanninkielen taitoni ei ole paras. Kaipaisin kokemuksia/kohtalotovereita huonommalla englannin taidolla maisteriksi opiskelleilta? Myös muut kokemukset kiinnostavat onko ollut opinnoissa haasteita amk:sta yliopistoon siirryttäessä?
Maisterivaihe Tradenomista maisterivaiheeseen
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
On haasteita. Suosittelen sinulle sitä amk-ylempää. Siellä on vähemmän vaatimuksia. Vertaa esim. yamk:n lopputyö ja maisterin gradu.
- Anonyymi
Oletko itse opiskelut amk -> yliopisto? Haluaisin tietää tarkemmin millaisia haasteita on ilmennyt? Tradenomin opinnoistani olen valmistunut 2013 eli niistä on jo hetki mennyt..
- Anonyymi
Enemmän lukemista, akateemisia artikkeleita. Ne tuntuivat aluksi aika ärsyttäviltä ja vaikeilta, vaikka osaan englantia hyvin,
- Anonyymi
Mielenrauhan opiskelu ei suju.
- Anonyymi
Kaupallisissa maisteriopinnoissa englanti on välttämätön. Sitä tarvitaan koko ajan. Myös työelämä yleensä edellyttää sujuvaa englantia.
Jossain määrin kielitaito kehittyy opiskellessa, mutta kannattaisi kyllä alkaa sitä englantia kohentaa nyt heti määrätietoisesti.
Maisteriopinnot ovat huomattavan teoreettiset verrattuna ammattikorkean puuhailuun ja ryhmäilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795