olen 19v ja laskettuun aikaan on enää vähän alle 2kk jäljellä... ajatus siitä että joudun imettään tätä lasta ku se syntyy ahdistaa.
Onko imettäminen pakollista?
Mitä pitäisi tälläisessä tilanteessa tehdä? Jutella lääkärille tai kääntyä neuvolan puoleen?
en tahdo imettää.... APUA?!!
2
961
Vastaukset
- Anonyymi
Edelleen kaipailisin apuja kun laskettuaikakin uhkaavasti lähenee! t. ap/oj
- Anonyymi
Ei ole pakko imettää. Kaikki eivät voikaan. Jos haluat mieluummin raahata vastiketta kaupasta ja joka paikkaan mukana sekä pestä ja keittää tuttipulloja jatkuvana rumbana, niin se on ok. Yöllä vaihtoehtona käännät kylkeä imettämään tai sitten laahustat keittiöön lämmittämään vastiketta vauvan huutaessa. Tosin pullovauva voi syödä harvemmin yöllä (laiha lohtu).
Varaudu sitten siihen, että sairaalassa tai neuvolassa on vähintään yksi kiiluvasilmäinen imetysfanaatikko, jonka mielestä imettäminen on elämän ainoa sisältö. Tosin siitä juuri saan ymmärrystä sinua kohtaan, koska aloin sen hullutuksen johdosta jo itsekin hetkeksi inhota imettämistä. Totuus on kuitenkin, että imetys on hyvin toimiessaan tosi kätevä tapa ruokkia vauva. Mutta hyviä niistä vastikkeellakin ruokituistakin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267