Sinä olet se, joka sytytät liekin, synnytät helliä ajatuksia, juuri nytkin. Olet se, jota yli kaiken rakastan ja jota en voi unohtaa. Olet niin minun sydämeni ihana. Sinä, vain sinä. M>N
Hellästi sinusta
12
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Ihanaa jos voi tuntea noin.
Kauniita sanoja. Miksi et lähettäisi niitä suoraan hänelle... 😊
Hyvää yötä sinulle ap ja muille palstalaisille. 😊Hellästi sinusta... Olipa ihanasti sanottu ja tunteikas kirjoitus muutenkin :)
- Anonyymi
Hyvää yötä minun suloisimmalle roihulähteelleni, kauneutta säteilevälle naiselle! Nuku hyvin ja kauniita unia ruusutarhassasi.
- Anonyymi
Oli kyllä niin ihanan lämmin viesti, että oikein harmittaa jos se jää vain tänne tuntemattomien ihailtavaksi eikä tavoita oikeaa kohdettaan... :) kaikki naiset haluaisivat kuulla jotain noin kaunista rakkaaltaan.
- Anonyymi
Ap, pystyt sanoittaman tunteesi harvinaisen kauniisti. Käytä sitä taitoa! Jos pystyt jonain päivänä ojentamaan hänelle vihkon/kirjan luettavaksi, teet luultavasti hänet hyvin onnelliseksi.
- Anonyymi
Läpä läpä, kirjoita joku siirappinen balladi vaikka. Älä tänne lahjojasi hukkaa.
- Anonyymi
Ei tämä ole mitään lahjakkuutta nähnytkään siis voihan ruusutarha ja eedenin eunukkikäärme, ei ole mitään henkeäsalpaavaa tässä mutta äänestäähän väyrynenkin itseään
- Anonyymi
Kysymys kuuluu oletko / olitko yhtä ihana hänelle.?
- Anonyymi
Ei ollut pelkkä linkki.
- Anonyymi
Minä kotona edelleen kuumeilemassa, siis oikeesti pikkasen lämpöö.... mulle. Vai tulikohan mulle nyt vauvakuume ihan konkreettisesti :)
M-N - Anonyymi
Liekki on todellakin syttynyt välillämme.
🔥 🔥
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain44012972Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2745663Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2884325Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö3363604Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent222498Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1342415Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov262206Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201980Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär491755En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis871414