Salama Harryn Otassa

Ginny

En tiijä onko tästä ennenki puhuttu, mutta varmasti!!! Nii siis Harryn salama otassa on kirjoissa toisella puolella ku elokuvassa. Elokuvassa arpi taa vaihtelee paikkoja puolelta toiselle, vai mitä? Välillä oikealla puolella ja välillä taas vasemmalla!!!!

7

1977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimee

Oon huomannut sen. Taas ne leffan tekijät toheloi. JK vois kertoo kummalla puolella kasvoja se arpi oikeen on, vain onko se jo kertonut? Alko muuten kiinnostaa...

• Jenny White

Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..

• aqressiivinen
        Jenny White kirjoitti:

Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..

Se olis keskellä! mun mielest se on sanonu niin... en sit tiedä

• Nimrodel

Kyllähän se siellä otsan oikealla puolella piilee.. joskus se muutetaan että saataisiin arpi kuvaan ni sehän siirtyy.. vai miten on?

• Garmiwa!

No joo... On se oikeella puolella, mut jos arven paikkaa vaihetaan elokuvassa sen hoksaa heti!

• Anonyymi

joo näin on

• Metsätähti82

Joskus ennen, kuin tiesin Harry Pottereista, sinä vuonna kun ensimmäinen ilmestyi, en muista oliko se nyt suomeksi vai englanniksi... Minä löin pääni oven reunaan ja mulla oli otsassa oikealla puolen sellainen arven tapainen (ei sentään arpi), melkein salamanmuotoinen, siitä on valokuvakin todisteena.
      Sitten kun luin Potterit ensimmäisen kerran niin, tuli kyllä ihan hassu olo, ihan kuin se olisi ollu joku enne.
      Okei te pidätte minua ihan höpsönä, mutta pitäkää vaan, onneksi se otsassa ollut jälki parani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7574
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      82
      5927
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      152
      3504
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1957
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      188
      1846
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      17
      1517
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    8. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      35
      1456
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1394
    Aihe