Salama Harryn Otassa

Ginny

En tiijä onko tästä ennenki puhuttu, mutta varmasti!!! Nii siis Harryn salama otassa on kirjoissa toisella puolella ku elokuvassa. Elokuvassa arpi taa vaihtelee paikkoja puolelta toiselle, vai mitä? Välillä oikealla puolella ja välillä taas vasemmalla!!!!

7

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimee

      Oon huomannut sen. Taas ne leffan tekijät toheloi. JK vois kertoo kummalla puolella kasvoja se arpi oikeen on, vain onko se jo kertonut? Alko muuten kiinnostaa...

      • Jenny White

        Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..


      • aqressiivinen
        Jenny White kirjoitti:

        Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..

        Se olis keskellä! mun mielest se on sanonu niin... en sit tiedä


    • Nimrodel

      Kyllähän se siellä otsan oikealla puolella piilee.. joskus se muutetaan että saataisiin arpi kuvaan ni sehän siirtyy.. vai miten on?

      • Garmiwa!

        No joo... On se oikeella puolella, mut jos arven paikkaa vaihetaan elokuvassa sen hoksaa heti!


      • Anonyymi

        joo näin on


    • Metsätähti82

      Joskus ennen, kuin tiesin Harry Pottereista, sinä vuonna kun ensimmäinen ilmestyi, en muista oliko se nyt suomeksi vai englanniksi... Minä löin pääni oven reunaan ja mulla oli otsassa oikealla puolen sellainen arven tapainen (ei sentään arpi), melkein salamanmuotoinen, siitä on valokuvakin todisteena.
      Sitten kun luin Potterit ensimmäisen kerran niin, tuli kyllä ihan hassu olo, ihan kuin se olisi ollu joku enne.
      Okei te pidätte minua ihan höpsönä, mutta pitäkää vaan, onneksi se otsassa ollut jälki parani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe