Ja mikä tuomio kirjalle?
Mitä luet juuri nyt?
9
147
Vastaukset
Juuri lukaisin Sisko Savonlahden Ehkä tänä kesänä kaikki muuttuu. Olen kohderyhmää, joten joitain hauskoja ja lohduttavia yhtäläisyyksiä kirjasta ja päähenkilön fiiliksistä löysin omaan itseeni. Kirja tuskin jää mieleen kovin pitkäksi aikaa, mutta oli mukavaa ja helppoa luettavaa.
- Anonyymi
https://abdullah-koo.blogspot.com/2019/07/luiro-susi-ja-muut-sissit-tulimarssilla.html?m=1
Esa Sirén - Sissien Tulimarssi
Mukaansatempaava, jännittävä ja realistinen. Kirjoittaja on tehnyt ansiokkaan taustatyön. Lomalukemista parhaimmillaan. en mitään koska television katselu on epäterveellistä, silloin on myöskin lukeminen,
- Anonyymi
Myös tämä on epäterveellistä. Rajoittakaa somessa elämistä.
Niin, tietenkin Uljas Uusi Maailma ja Orwellin tuotantoa.
Aina vaan ajankohtaisempaa pelottavaa kyllä.
- Anonyymi
Fidel Castron elämänkerta. Mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Orwellin 1984 on menossa. 200 sivun jälkeen en osaa vielä sitä arvioida.
Umberto Eco: Foucaultin heiluri. Lähes 700-sivuinen lukupaketti mystiikan ja salaliittoteorioiden ystäville.
Olin lukenut sen joskus 20 v sitten. Miten sattuikin, että joku oli jättänyt sen kirjaston kierrätyskoriin. Ja että aloitin sen lukemisen juhannusaattona, mistä tarinakin alkaa! Sen velä muistan, että lopussa joku hirtetään siihen heiluriin.
Klassikko jo nyt.- Anonyymi
Raamattua. Kova sana. Ennenkin luin, mutta unohtanut jo...
Klassista tietokirjallisuutta luen myös epävapaammin. Tuntuu, että tämä aika ei osaa ajatella. Toivottavasti olen väärässä. - Anonyymi
Sokean miehen puutarha, Nadeem Aslam. Olen nyt ehkä noin yhden neljäsosan lukenut ja pidän siitä hyvin paljon, Alku oli hiukan sekavaa koska kirja vain heitti ihan hirveästi hahmoja ja nimiä ja vaihtoi yhtäkkiä "kertojan" näkökulmaa, mutta hahmot ovat tulleet tutuiksi ja tottunut kirjan tahtiin niin on hyvä ja kauniisti kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466