Iveco S-Way

Anonyymi

17

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno auto. Iveco on tuomassa uutuutta varsin myöhään markkinoille, ilmeisesti on rauhassa kehitetty ja testattu lastentautien välttämiseksi. Mikäli Iveco on saanut sähköongelmat ratkaistua, uskoisin tämän työkalun menestyvän erinomaisesti!

    • Anonyymi

      uusi Daf tulossa,Man tulossa,volvo fm ja päivitys fh, 2020 puolella tulee paljon uutta.

    • Anonyymi

      Sääli, ettei vieläkään Cursorin 16-litraista versiota tarjolla.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut erityinen Ivecon ystävä, mutta viime viikolla Härmässä tutkiskelin tätä uutuutta ja yllätyin positiivisesti. Auto on hyvän näköinen ja viimeistelty. Ohjaamo on myös tilava ja toimiva. Aika sitten näyttää, miten toimii käytännössä. Ivecon moottorit ovat aina olleet hyviä, mutta sähköt aiheuttaneet ongelmia. Toivottavasti opiksi on otettu ja auto on ilman lastentauteja valmis työhön. Näiden kahden perinteisen ruotsalaismerkin laatu on viime vuosina mennyt sen verran paljon huonompaan suuntaan, että markkinoille kaivataan muitakin vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Toi on melkein kuin huinday joka oli skaanian mallina kun koppia tekivät outoa teollisuus vakoiluu volovo oli ostanut uuden skaanian ja purkanu osiin suunnittelee
      uuttaa betterii

      • Anonyymi

        Iveco S-Wayssa on hyväksi koettu pornohytti.


      • Anonyymi

        Iveco S-Way on aikamoinen bensarosvo.


    • Anonyymi

      Ainakaan vielä ei Iveco lähtenyt tarjoamaan 16-litraista moottoria Way-sarjan autoihin, vaikka konsernin maatalouskoneissa se on jo ollut käytössä muutaman vuoden. Ivecolla kuitenkin ollaan sitä mieltä, että tehomallien markkinat ovat liian pienet, ja valmistuskustannukset karkaisivat liian korkeiksi. Luultavasti uudessa mallissa mahdollisuus suuremman moottorin käyttöön on kuitenkin otettu huomioon.
      https://www.koneporssi.com/uutiset/iveco-uudisti-raskaat-mallit/

      • Anonyymi

        Iveco S-Way on mopo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iveco S-Way on mopo!

        Ivecolla on kuitenkin markkinoiden tehokkain 13-litrainen (570 hv).


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iveco S-Way on piikkilangan kiristäjä.

    • Anonyymi

      Kävin viime viikolla koeajamassa tämän uutuuden. Hieno auto, hiljainen ja hyvin viimeistelty. Moottori ja voimansiirto oli kuten edellisessäkin mallissa. Aika näyttää, mikä on lopullinen laatu käytössä ja onko lastentauteja, kuten uusissa malleissa useasti on. Hyvä oli kuitenkin ajaa, siitä ei kaupat jää kiinni.

      • Anonyymi

        Iveco S-Way on hirveä kapistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iveco S-Way on hirveä kapistus.

        Sisu Polar hybrid. Hetkellinen teho ja vääntömomentti hakkaa kaikki kilpailijat. Kaikki.


    • Anonyymi

      Saa nähdä
      Ostettiin 10 näitä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe