Paluu Karhun luolaan

Anonyymi

Rajut puuhat jatkuvat.

Bear-mies Nallen luolassa oli jälleen hänen lisäkseen kolme muutakin partaveikkoa - lihavaa peikkoa, jotka tunsivat toisensa nimillä Pitkänen, Kapteeni - ja Honkanen. Tämä Honkanen otti asiakseen pestä minut, saunan kautta totta kai, "siellä peseksitään", hän sanoi. Tunki monenmoista putkea ja letkua pyrstööni, pesi minua myös "sormea käyttäen", kuten myös oli sanonut tekevänsä, ja harjasi karkealla harjalla, kun muka haisin niin pahasti.

Nämä Nallen myös tällä kertaa luolaansa kutsumat miehet - enemmittä puheitta - raiskasivat minut. Ensimmäisenä Nalle itse, määräsi minut kontalleni punkkaan, sitoi kädet ja jalat, ja suuhuni renkaan, jonka läpi saattoi työntää peniksen minun voimatta vastustella. Niin hän sitten työnteli, ensin suuhun, sitten pyllyyn, ja sieltä taas suuhun mielensä mukaan. Olin täysin hänen kullinsa armoilla.

Nallen karhu-kaveri Pitkänen pani minua edestä ja takaa erilaisissa asennoissa, mutta ei tehnyt mitään varsinaista väkivaltaa.
Kapteeniksi kutsuttu mies ei hänkään tosin kahlinnut tai ruoskinut minua vaikka käsitteli muuten hyvin kovakouraisesti.

Honkasen niminen mies puolestaan ei kahletta ja ruoskaa säästellyt. Pelottavan iso ukko, sinisissä farkuissa ja nahkaliivissä, talutti minut ulos Karhun luolalta, minä olin alasti. Nallen luola on hyvin syrjäisellä seudulla, lievästi sanottuna. Mutta jos sittenkin jokin turistiryhmä vaeltaisi paikalle silloin, kun Honkasen-homo sitoi minut kahden koivuriu'un väliin, ja 'unohti' siihen pitkäksi aikaa, tai silloin, kun hän palasi mukanaan Nallen poronkäpäläkahvainen ruoska, ja kun se alkoi laulaa. Vaikerrukseni jatkui pitkään selkäsaunan jälkeenkin, kun mies vapautti minut viedäkseen takaisin sisälle.

Kämpän lattialle oli ilmestynyt nahkapäällysteinen hökötys, joka muistutti voimistelusalien hyppypukkia. Siihen minut kahlehdittiin rautoihin ja nahkaan, ketjuilla ja remmeillä sidottuna makaamaan pää alhaalla ja perse pystyssä. Mitähän nyt? Aloin ihmetellä. "No nussikaa mua, ja päästäkää irti!" huudahdin. Honkanen sanoi, että hän aikoisi lävistellä minua neuloilla. Protestoin, kunnes Nalle murisi hiljaa, että "pää kiinni nyt." En valittanut, vain hiukan irvistin, puhkuin ja puhisin kun neulat alkoivat lävistellä pyllynposkia. Honkasen neulat olivat hyvin ohuita, mutta nipistivät kipeästi.

Kun Honkanen vei minut punkkkaan ja sitoi minut siihen vatsalleni makaamaan, toivoin, että hän tyytyisi vain raiskaamaan minut ja jättäisi sitten vihdoin rauhaan, mutta hänpä jatkoi kiduttamistani. Työnsi kaikenmaailman perverssejä seksileluja perseeseeni. Pitkänen tuli mukaan sen verran, että taikoi jostain tahnan, jota kutsui kotijuustoksi, antoi sen Honkaselle, ja tämä pakotti minut nielemään kaiken. "Tämän mä kostan", sain sanotuksi. Honkanen kohotti päätään ja kysyi "mitä?!" - "Ei mitään", sanoin.
Sitten kun oli saanut kyllikseen kiusaamisestani, hän käänsi minut selälleni ja taivutti jalat taaksepäin niin, että olin kuin väännettynä kaksinkerroin. Pitäen toisella kädellä minua siinä asennossa hän toisella sovitteli mulkkuaan. Onneksi ei sattunut, kun hän änki sen sisälleni yhdellä väkivaltaisella työnnöllä. "Tiukka tavara... Tekee niin hyvää..." sanoi Honkanen puuskuttaen päälläni. "Nauti... nauti... mä luulin, että sä tykkäät seksistä... "
Niin se juntti kai kuvitteli, että pidin kaikesta muustakin kuin hänen isosta mulkustaan, jota hän työnteli piinatussa pyllyssäni. Luuli kai, että kutsuisin brutaalia raiskausta minulle nöyryyttävässä asennossa 'rakasteluksi'.
Honkanen nousi päältäni, käänsi minut ympäri ja käski asettua kontalleni. "Selkä alas ja peppu ylös! Nyt sul on selkä ylhäällä ja peppu alhaalla", sanoi Honkanen ja löi minua jollain ohuella kepillä muutamia kertoja selkään ja pakaroille ennen kuin survoi ruman mulkkunsa taas perseeseeni, ja käski minun voihkia niin kuin olisin nainen. Ei sentään vaatinut uhriltaan possun ääntelyä niin kuin elokuvassa Deliverance (vai mikä se oli?) , mutta oli ihan yhtä raaka raiskari kuin elokuvan juntit punaniskat.

Se Honkanen raiskasi ja kidutti minua kolme pitkää päivää, ja toimi työnjohtajana kun jouduin mm. siivoamaan ja tiskaamaan Nallen talossa. Kun yhtenä päivänä aterian laitto ja korjaus ei muka sujunut hyvin, niin seuraavana "sitä harjoitellaan". Mies ei uskonut, että osaisin edes pestä itseäni, vaan hänen olisi aina minut pestävä karkean harjansa kanssa.

Kun Nalle päästi minut menemään, esitti hän vielä viimekertaistakin raskaamman uhkauksen: ellen ilmaantuisi kutsuttaessa välittömästi paikalle hänen Karhun luolaansa, möisi hän minut orjaksi Honkasen maatilalle.

BTM slave

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1675
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        19
        1545
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        69
        1444
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        46
        1411
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        50
        1333
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1278
      7. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        10
        1153
      8. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1130
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1114
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1105
      Aihe