Missäs on kaikki isot raavaat miehet, sellaiset maajussin oloiset jos saa tällai yleistää? Tuntuu kovin olevan kaikki miehet lyhyitä ja hoikkia taikka enemmän tai vähemmän trendien ja muodin perässä juoksijoita. Rauhallinen maalaismies 185 90 ja ikääkin mielummin 45 . Tuntuu kadonneen maanpäältä tai sitten pitävät oman seksuaalisuutensa ja halunsa totaalisesti piilossa, jopa itseltään. Lisää aitoja Suomi-miehiä
Maajussille 0
16
136
Vastaukset
Mä 174 90 ja 60 .
- Anonyymi
Kyllä niitä on, mutta ei semmoiset missään deittiohjelmissa ole. Ei muuta kun jalkaudut maalaiskyliin, ja alat kyselemään, onko joitain epäilyttävästi aina ilman vaimoa olleita maajusseja, se kertoo jo paljon. Olihan Maajussille morsian -ohjelmassakin se yksi.
Isot raavaat miehet ovat ylivoimaisesti houkuttelevimpia. Juuri tuollainen perisuomalainen raavaan työn raataja. Vielä kun hieman kookkaampi varustus ja luontainen halu esitellä sitä tilanteen tullen, niin <3
- Anonyymi
ite oon 57 177 95 15 maalaismies itä suomesta oikeet miehet on varmaan jotain karhumaisia pitää olla sen verran painoa ettei tuuli heittele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite oon 57 177 95 15 maalaismies itä suomesta oikeet miehet on varmaan jotain karhumaisia pitää olla sen verran painoa ettei tuuli heittele
minkälaista seuraa etsit ja minkäikäistä ja mistäpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkälaista seuraa etsit ja minkäikäistä ja mistäpäin
saa olla karhumainen top btm tai vers koolla ei väliä mieluummin itä suomi
- Anonyymi
Lyhyitä heikkoja paksukaisia oletettavasti.
- Anonyymi
saap sitä kokoa painosta ja vehkeistä löytyä ei luut kolaja touhuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saap sitä kokoa painosta ja vehkeistä löytyä ei luut kolaja touhuissa
Rasva litisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasva litisee.
ei välttämättä oishan se vähän tukevamman kanssa touhuilu vähän kuin karhun kanssa painia sais käyttää mielikuvitusta et miten pystyy sekstailemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei välttämättä oishan se vähän tukevamman kanssa touhuilu vähän kuin karhun kanssa painia sais käyttää mielikuvitusta et miten pystyy sekstailemaan
Ei ongelmaa, niiden perseet ovat usein lattanat, heikkojen lihasten johdosta.
- Anonyymi
Saako merkkivaatteista kuvia Grindriin? Adidas, Nike ja eri farkut.
Laitoin jo pelipaidan seinälle kehyksiin. Niinpäs missä?!
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959