Heteromies jota inhottaa pillu

Anonyymi

Olen ainakin pääpiirtein täysin tavallinen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa oleva heteromies joka vain sattuu pitämään naisen sukupuolielimiä varmaan maailman kuvottavimpana asiana, ja ennen kuin joku joka aamu pillulimaa aamupalaksi kittaava testo-makke siellä sormet syyhyten, verisuonet pullistuen ja kuola valuen raivokkaasti kirjoittaa sitä iänikuista ”oot varmaan homo vitun hintti” kommenttia, niin rauhoituppa hetki ja hengitä hetki. En ole koskaan koko elämäni aika pitänyt yhtäkään miestä mitenkään viehättävänä, itseasiassa pidän naisen vartaloa äärimmäisen kauniina ja kiihottavana asiana lukuun ottamatta sitä yhtä aika merkittävää epäkohtaa mikä jopa erektio-ongelmia aiheuttavalla tasolla minua inhottaa, en ole varmaan koskaan pitänyt ”pimppiä” millään tavalla puoleensa vetävänä, en edes silloin joskus kun nuorena ensimmäistä kertaa rupesin googlen kuvahausta alastomia naisia katselemaan tosin vasta viime vuosien ja seurustelun kuluessa olen huomannut kuinka olen alkanut suorastaan inhoamaan sitä piemää liman ja muiden eritteiden täyttämää reikää jota jopa helvetin syvimmät pikku pirut pelkäävät. Syy tähän on minulle mysteeri, se on minulle niin normaalia että en osaa edes nähdä sitä mitenkään negatiivisena asiana vaan osana persoonallisuuttani, tyttöystävän mielipiteestä en tiedä eikä hän tästä mitään tiedäkkään, ja hyvä niin.

28

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onnistuuko se naintihomma vaikka inhoatkin? Vai miten se parisuhde toimii ?

      • Anonyymi

        Siis joo onnistuu ihan jees, ihan hirveetä se mun kannalta on mut onneks oon hyvä näyttelijä.

        Ap.


    • Anonyymi

      Sulla on vaan lihava ja ruma akka.
      Hoikalla nuorella synnyttämättömällä naisella on kaunis pillu, jos tyttökin on kaunis.
      Ero on ku yöllä ja päivällä pulskaan tyttöön verrattuna.. Puhumattakaan käyneistä naisista(vanhat)

      • Anonyymi

        25 vuotias ja ihan synnyttämätön ja hoikka on...
        Ap


    • Meitä on näköään moneen junaan.
      Itse en voi ymmärtää, miten pimppi voi ällöttää.

      • Anonyymi

        Harva ymmärtää :D

        Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harva ymmärtää :D

        Ap.

        Mulla menee ehkä vähän yli, kun spermainen pimppi se mun mielestä se vasta ihana onkin. 😜


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Mulla menee ehkä vähän yli, kun spermainen pimppi se mun mielestä se vasta ihana onkin. 😜

        Niinkuin sanoit, meitä on moneen junaan xD itse en kestä sellaista katsella edes pornossa, laatta melkeen lentää.

        Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoit, meitä on moneen junaan xD itse en kestä sellaista katsella edes pornossa, laatta melkeen lentää.

        Ap.

        Ihmettelen silti, miksei heteromies viehäty vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimistä.

        Mun mielestäni outoa.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Ihmettelen silti, miksei heteromies viehäty vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimistä.

        Mun mielestäni outoa.

        No varmasti tuntuu oudolta, mulle se on ihan arkipäivää jo, en toki väitä ettenkö olisi joskus itsekkin öitä valvonut miettiessäni mikä mussa on vikana, nykyään olen sen jo oppinut hyväksymään ja olen sujut itseni kanssa.
        Sen sijaan itse usein ihmettelen että miten kukaan ylipäätänsä pystyy kiihottumaan sellaisesta limaisesta ”lörttösestä” noh mene ja tiedä...

        Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti tuntuu oudolta, mulle se on ihan arkipäivää jo, en toki väitä ettenkö olisi joskus itsekkin öitä valvonut miettiessäni mikä mussa on vikana, nykyään olen sen jo oppinut hyväksymään ja olen sujut itseni kanssa.
        Sen sijaan itse usein ihmettelen että miten kukaan ylipäätänsä pystyy kiihottumaan sellaisesta limaisesta ”lörttösestä” noh mene ja tiedä...

        Ap.

        Ei kai se lörttönen objektiivisesti katseltuna aina kaunis ole, mut kiima on kiimaa.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Ei kai se lörttönen objektiivisesti katseltuna aina kaunis ole, mut kiima on kiimaa.

        Niin noh.. reikä se on rotallakin ja sillee 😂 en tiiä ehkä oon vaan jotenkin niin perfektionisti että jos ei objektiivisesti kaunista katseltavaa niin vaikeaks menee.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin noh.. reikä se on rotallakin ja sillee 😂 en tiiä ehkä oon vaan jotenkin niin perfektionisti että jos ei objektiivisesti kaunista katseltavaa niin vaikeaks menee.

        Ap

        Sulje silmät ja haistele.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Sulje silmät ja haistele.

        Kyllä se haju on ihan yhtä lailla etova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se haju on ihan yhtä lailla etova.

        Tuoksu!


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Tuoksu!

        Kyllä se ihan haju on 😂 en tiedä miten kenenkään ruumiineritteitä voisi luokitella tuoksuviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihan haju on 😂 en tiedä miten kenenkään ruumiineritteitä voisi luokitella tuoksuviksi.

        Voi pyhä itku. Tuoksuhan on se kaikkein tärkein pariutumismekanismi. Se tosin on pitkälti tiedostamatonta.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Voi pyhä itku. Tuoksuhan on se kaikkein tärkein pariutumismekanismi. Se tosin on pitkälti tiedostamatonta.

        En sit oo varmaan ihminen, mua nimittäin vain ja ainoastaan etoo nuo ihmisten ”tuoksut”

        Ap.


    • Anonyymi

      Kaiken rumuuden keskellä se vielä erittää pahaa hajua. Hyi, millainen tunkio.

      • Anonyymi

        No sanos muuta!

        Ap.


    • Anonyymi

      Ook..
      En ikinä vois seuruatella sunkaltasen kaa.
      Eikai siinä nyt sillälailla, mutta epänormaaliahan tuo on. Kyllä sen inhon varmaan ihan huomaa :/
      Jotain menny vialle. Ymmärtäisin paremmin jos anaalialue, mut pillu...

      Mä kyllä rakastan kyrpiä, en vois kuvitella inhoavani.


      Saakohan tohon sun inhoon apua?

      • Anonyymi

        Varmasti on ”epänormaalia”, toisaalta miten ylipäätään voi määritellä ”normaalin”?
        Vaikka saisikin apua niin en sitä halua koska muahan ei siis haittaa tää mun poikkeavuus ollenkaan, en koe menettäväni mitään vaikka inhoankin limalootia.

        Ap.


      • Anonyymi

        Niinno, eikai sinnä sitten. Ei vaan kiva muijalles :/
        Ja kai ny haittaa, jos ei tykkää ja sinne on mentävä?
        Oot vähän niinku aseksuaali? Ei siinä mitään.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on mennyt geneettinen koodaus perseelleeen. Ihmiset ja eläimet on ohjelmoitu luonnostaan niin, että kiihottuvat vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimistä. Jos ei kiihotu, niin on tullut softabugi. Aloittajassa on.

      • Anonyymi

        Oon buginen paska! xD

        Ap


    • Anonyymi

      Mikähän ihme oli tämän postauksen arvo ja tarkoitus? Hyvän Luojan luomus inhottaa mutta se ei haittaa eikä kukaan kärsi ja vaimosikin tuntee olonsa rakastetuksi ja arvostetuksi. Joten mikä on se ongelma???

    • Anonyymi

      Inhoaako myös vaimosi vastaavasti sinun elimiäsi?....

      • Anonyymi

        En tiedä en ole kysynyt

        Ap.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe