ST STW 2019

Anonyymi

Focus 2,3 ST STW paras auto alle 50.000 euroa luokassa. Saatavilla jo tässä kuussa.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä että kerroit, olin jo menossa ostamaan itselleni BMW 500-sarjan farkkua.

      Mutta että pieni ford se pitääkin siis olla että hyvän saa.

    • Anonyymi

      Heh! 520 ei saa alle 50.000 ja Focus farkku ei ole pieni. Tietotaso ei ole kovin häävi...

      • Anonyymi

        518 farkku irtoaa alle 50.000 euron.

        Ja ennenkuin alat vänkäämään että ei sillä mitään tee, niin minulle ainakin riittää tuon tehot, 7,5 sekuntia satasen nopeuteen.

        Ja kyllä se focus on valitettavasti pikkuauto. Vaikka farmarin takaosassa onkin tilaa jonkun verran, auton hinta- ja kokoluokka näkyy ja tuntuu auton sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        518 farkku irtoaa alle 50.000 euron.

        Ja ennenkuin alat vänkäämään että ei sillä mitään tee, niin minulle ainakin riittää tuon tehot, 7,5 sekuntia satasen nopeuteen.

        Ja kyllä se focus on valitettavasti pikkuauto. Vaikka farmarin takaosassa onkin tilaa jonkun verran, auton hinta- ja kokoluokka näkyy ja tuntuu auton sisätiloissa.

        Kyllähän tässä nyt verrataan kahta ihan eri tuotetta.

        ISO BMW vastaan eskortin seuraaja. Eihän eskortilla ole mitään jakoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        518 farkku irtoaa alle 50.000 euron.

        Ja ennenkuin alat vänkäämään että ei sillä mitään tee, niin minulle ainakin riittää tuon tehot, 7,5 sekuntia satasen nopeuteen.

        Ja kyllä se focus on valitettavasti pikkuauto. Vaikka farmarin takaosassa onkin tilaa jonkun verran, auton hinta- ja kokoluokka näkyy ja tuntuu auton sisätiloissa.

        518d 0-100 km/h 9,6 s...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        518d 0-100 km/h 9,6 s...

        Niinno, tuo kiihtyvyys saavutetaan kuristetulla moottorilla. Moottorihan on mekaanisesti sama kuin 520d mallissa jossa on 30 hevosvoimaa enemmän tehoa.

        Kun tuo 520d mallikin on helposti päivitettävissä tiukemmalla ohjelmistolla, voi todeta että 518d malliin saa helposti 80 hevosvoimaa lisää tehoa.

        Tuolla teholla kiihdytys sataseen vie 6,x sekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinno, tuo kiihtyvyys saavutetaan kuristetulla moottorilla. Moottorihan on mekaanisesti sama kuin 520d mallissa jossa on 30 hevosvoimaa enemmän tehoa.

        Kun tuo 520d mallikin on helposti päivitettävissä tiukemmalla ohjelmistolla, voi todeta että 518d malliin saa helposti 80 hevosvoimaa lisää tehoa.

        Tuolla teholla kiihdytys sataseen vie 6,x sekuntia.

        520d ja 518d ero on 40 hevosvoimaa mutta muuten tuo pitää kyllä paikkansa.


    • Anonyymi

      Halvin BMW 520 touring on 59.000 euro... vai käytetyn hankit!

      • Anonyymi

        Onko ongelmia numeroiden hahmottamisen kanssa.
        Puhuttiin 518 mallista, ei 520 mallista.


    • Anonyymi

      518 ei löydy edes hinnastosta. Uusi sisältä tilava Focus farkku on syrjäyttämässä Mondeon samoin kun Corolla farkku on jo syrjäyttänyt Avensiksen...

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ja kun laitat pakollisia varusteita Bemuun, niin 10ke ei ole paljon heidän hinnoillaan. Fordilla samat varusteet saat puolta halvemmalla. Tämä unohtuu aina taitamattomilta ja ensikertalaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun laitat pakollisia varusteita Bemuun, niin 10ke ei ole paljon heidän hinnoillaan. Fordilla samat varusteet saat puolta halvemmalla. Tämä unohtuu aina taitamattomilta ja ensikertalaisilta.

        Kun autolehdet testavat BMW/MB niin aina on 20.000...40.000 euroa lisävarusteita maahantuojan toimesta...


    • Anonyymi

      Katsos vaan löytyy 518 DIESEL hinnat alkaen mallina mainoksia varten... Itse välttelen perusmalleja.

      • Anonyymi

        Vakiovarusteissa ei eroa 530 malliin. Vain suoristukyky eroaa.

        Varusteilla muutenkaan väliksi BMW kuskeille ole.
        Olen koittanut etsiä käytettyä 520DA Xd missä olisi ACC mutta eipä ole kukaan sellaista ihmeellistä erikoisvarustetta hankknut. Bemarit ostetaan karvallimalleina eikä lisukkeita oteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakiovarusteissa ei eroa 530 malliin. Vain suoristukyky eroaa.

        Varusteilla muutenkaan väliksi BMW kuskeille ole.
        Olen koittanut etsiä käytettyä 520DA Xd missä olisi ACC mutta eipä ole kukaan sellaista ihmeellistä erikoisvarustetta hankknut. Bemarit ostetaan karvallimalleina eikä lisukkeita oteta.

        Eli kuori on tärkein asia ;-)


    • Anonyymi

      Ostan aina varustetuin malli ja monella lisävarusteilla...

      • Anonyymi

        🙄 hyvin olen silti pärjännyt elämässäni...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Että se on ihan urheiluauto jossa vaihdetta voi vaihtaa jalkaa siirtämättä... En pystynyt katsomaan videota tuon pidemmälle ja se ei sentään kestä kuin minuutin ja risat.

        Ja kun alkuperäinen väite oli että paras auto alle 50t euron hintaluokassa niin enää pitäisi määritellä se, mitä se paremmuus tarkoittaa.

        Ahtaan näköinen kärri mitä ehdin videosta näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että se on ihan urheiluauto jossa vaihdetta voi vaihtaa jalkaa siirtämättä... En pystynyt katsomaan videota tuon pidemmälle ja se ei sentään kestä kuin minuutin ja risat.

        Ja kun alkuperäinen väite oli että paras auto alle 50t euron hintaluokassa niin enää pitäisi määritellä se, mitä se paremmuus tarkoittaa.

        Ahtaan näköinen kärri mitä ehdin videosta näkemään.

        Kuinka iso olet?? Itse olen 1,85 ja olen mahtunut hyvin Fiestaankin. Tosin takapenkille ei ole paljon jalkatilaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka iso olet?? Itse olen 1,85 ja olen mahtunut hyvin Fiestaankin. Tosin takapenkille ei ole paljon jalkatilaa...

        Mahtuuhan sitä vaikka fiat kuussataseen mutta onko se mukavaa, siitä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuuhan sitä vaikka fiat kuussataseen mutta onko se mukavaa, siitä on kysymys.

        Focus farkku on mukavan tilava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Focus farkku on mukavan tilava

        Leveneekö se farkkuna jotenkin?

        Focus on aina ollut kapea kiulu kuten saman kokoluokan autot muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leveneekö se farkkuna jotenkin?

        Focus on aina ollut kapea kiulu kuten saman kokoluokan autot muutenkin.

        Aha, sinulla on leveät hartiat!


    • Anonyymi

      Ei Se 5 sarjan bemarikaan ny mikään tilaihme ole vaikka auton mittasuhteet antaisivat odottaa jotain muuta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe