Sairastin keväällä viruksen aiheuttaman meningiitin, joka alkoi lämpöilyllä ja korvien soimisella. Nyt korvien soiminen on jäänyt vaikka itse vakava infektio on selätetty (korvatulehdus on poissuljettu). Onko kenellään kokemusta moisesta? Jostain luin että tulehdus on saattanut vaurioittaa sisäkorvaa. Tiedän että tuo korvien soiminen saattaa olla pysyvä seuraus tulehduksesta, ikävä vain kun se on jättänyt "pelkotilan", kun sen tavallaan yhdistää tulehdukseen.. Tekisi mieli käydä tästä keskustelemassa korvalääkärin kanssa, neurologit eivät oikein osanneet ottaa kantaa.
Aivokalvontulehdus ja korvien soiminen
Anonyymi
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
pitkälti mahdollista..
mulla ollut nuorena aivokalvon tulehdus!
ja kuulohan alkoi jo nuorena heiketä ja tinnitys tullut sitä myöten..
kyllä se vauriota aihettaa kun aivoissa tulehdus tekee tuhojaan.. ?
ja mulle vielä muutaman vuoden jälkeen kasvain todettiin.. :(
enkä ihmettele vaikka ois yhteys tapaukseen vaikka ei lääkärit sitä myötäneet..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810