Elikkä kerrotte asumisestanne nyt niin arvioimme viivyttämistänne.
Nyt vain kertomaan
Kuinka hyvin viihdytätte missä asutte?
10
99
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin millaiset kuviot on?
- Anonyymi
Kansan nykykielellä mennään. Jestas ilmasto olosuhteenne sisä ja ulkotiloissa hohoijaa
- Anonyymi
Ei jaksa enempää. Rajat kiinni. Raja ylittyi 10 kertaa kuusi.
- Anonyymi
Vielä jaksaa elikkä latupartion toimivuus alueellanne?
Ladut kunnossa? Huah kadut hiljaisina.... - Anonyymi
Jaksaa jaksaa latupartion aikaansaannokset latujen varsilla huomattavat.
- Anonyymi
Paska haisee voimakkaaasti että osa luopuu. Paikat täytetään.
Irtopaskasta pisteitä lisää. - Anonyymi
...viihdytätte, viivytätte, tätte ja tätte. Mitä aloittajan oli tarkoitus kysyä?
- Anonyymi
Hajuongelmia, minkä vuoksi ei tehdä mitään, vai tehdäänkö.
- Anonyymi
Anuskanava auki nykyisin yötä päivää. Täysi esteettömyys tehdä mitä haluaa. Mitkään tahot ei hillitse. Lainvoima annettu ja veronmaksajat maksaa tuutin täydeltä Lady Anyksen palkan paskasta.
- Anonyymi
Sonta siionit levittelevät käsiään. Muodollisesti asiat menee oikein.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048