Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!
Miten sims nelosessa voi valita tyttösiittiöt?
2
133
Vastaukset
// Prologi: Joku poistatti edellisen vastaukseni. Harmi kyllä se säilyi vielä koneeni muistissa, joten taidanpa kopsata sen tähän kertaalleen://
K: "Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt..." (teksti jatkuu)
V: Ei mitenkään. Peliin on tosin modattu yhtä ja toista, mm. spermapankki ja sperman luovutusmodi, muttei minun tietääkseni tyttösiittiöitä. Kerro toki jos olen erehtynyt.
K: "... kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten ..." (teksti jatkuu)
V: Tyttölapsen tekoon on koodi ja sen voi tehdä useammalla tavalla muutenkin. *)
K (tms.): " minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!"
Aha. Muistaakseni "koodiluukun" saa avattua painamalla samanaikaisesti L1,L2,R1 ja R2. Sen jälkeen samat koodit käyvät kuin PC:lläkin. Voin tietenkin olla täysin väärässä, kun en pelaa pleikkarilla TS4:ää, enkä siksi tiedä tasan mitään siitä miten PS4:llä huijataan TS4:ssä. Luetun perusteella onnistuvat useimmat samat huijaukset kuin tietskallakin.
*) Ostelee "tyytyväisyyspisteillä" simeille hedelmällisyyshoidot, hedelmällisyyshieronnat, syöttää kolmet melonit, kuunteluttaa popit, katsotuttaa lastenohjelmat, antaa noiden jälkeen simien tehdä woohoot, tallentaa juuri ennen kun simi synnyttää ja tallentamatta uudelleen käynnistää just tosta tallennuksesta uudelleen ellei tule tyttöä - ja jatkaa niin kauan että tulee. En tiedä varmasti toimivatko pleikkarilla, mut arvelen et toimivat.
Ja sitten se "100-varma" ja tosi simppeli toiminta jos haluaa tyttölapsen touhuamatta kaikkea mahdollista ja mahdotonta turhanpäivästä hömppää: Antaa simin adoptoida tyttölapsen (!). Ellei piirteet ja ulkonäkö miellytä, niin muokkaa sen CAS:ssa.Mitkä ihmeen tyttösiittiöt?! Mutta jos tarkoitat sitä etta kaksi naista voisi saada keskenään lapsen niin sitten sinun täytyy vaihtaa siminluonnista simin tietoja kohdasta kyky tulla raskaaksi tai kyky hedelmöittää muita taivei kumpikaan niin paina vain kyky hedelmöittää muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti5610135Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312272Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681818Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141585- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1801420- 541146
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201113- 311035
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981