Miten sims nelosessa voi valita tyttösiittiöt?

Anonyymi

Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • // Prologi: Joku poistatti edellisen vastaukseni. Harmi kyllä se säilyi vielä koneeni muistissa, joten taidanpa kopsata sen tähän kertaalleen://

K: "Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt..." (teksti jatkuu)

V: Ei mitenkään. Peliin on tosin modattu yhtä ja toista, mm. spermapankki ja sperman luovutusmodi, muttei minun tietääkseni tyttösiittiöitä. Kerro toki jos olen erehtynyt.

K: "... kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten ..." (teksti jatkuu)

V: Tyttölapsen tekoon on koodi ja sen voi tehdä useammalla tavalla muutenkin. *)

K (tms.): " minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!"

Aha. Muistaakseni "koodiluukun" saa avattua painamalla samanaikaisesti L1,L2,R1 ja R2. Sen jälkeen samat koodit käyvät kuin PC:lläkin. Voin tietenkin olla täysin väärässä, kun en pelaa pleikkarilla TS4:ää, enkä siksi tiedä tasan mitään siitä miten PS4:llä huijataan TS4:ssä. Luetun perusteella onnistuvat useimmat samat huijaukset kuin tietskallakin.

*) Ostelee "tyytyväisyyspisteillä" simeille hedelmällisyyshoidot, hedelmällisyyshieronnat, syöttää kolmet melonit, kuunteluttaa popit, katsotuttaa lastenohjelmat, antaa noiden jälkeen simien tehdä woohoot, tallentaa juuri ennen kun simi synnyttää ja tallentamatta uudelleen käynnistää just tosta tallennuksesta uudelleen ellei tule tyttöä - ja jatkaa niin kauan että tulee. En tiedä varmasti toimivatko pleikkarilla, mut arvelen et toimivat.
      Ja sitten se "100-varma" ja tosi simppeli toiminta jos haluaa tyttölapsen touhuamatta kaikkea mahdollista ja mahdotonta turhanpäivästä hömppää: Antaa simin adoptoida tyttölapsen (!). Ellei piirteet ja ulkonäkö miellytä, niin muokkaa sen CAS:ssa.

• Mitkä ihmeen tyttösiittiöt?! Mutta jos tarkoitat sitä etta kaksi naista voisi saada keskenään lapsen niin sitten sinun täytyy vaihtaa siminluonnista simin tietoja kohdasta kyky tulla raskaaksi tai kyky hedelmöittää muita taivei kumpikaan niin paina vain kyky hedelmöittää muita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe