Miten sims nelosessa voi valita tyttösiittiöt?

Anonyymi

Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • // Prologi: Joku poistatti edellisen vastaukseni. Harmi kyllä se säilyi vielä koneeni muistissa, joten taidanpa kopsata sen tähän kertaalleen://

K: "Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt..." (teksti jatkuu)

V: Ei mitenkään. Peliin on tosin modattu yhtä ja toista, mm. spermapankki ja sperman luovutusmodi, muttei minun tietääkseni tyttösiittiöitä. Kerro toki jos olen erehtynyt.

K: "... kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten ..." (teksti jatkuu)

V: Tyttölapsen tekoon on koodi ja sen voi tehdä useammalla tavalla muutenkin. *)

K (tms.): " minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!"

Aha. Muistaakseni "koodiluukun" saa avattua painamalla samanaikaisesti L1,L2,R1 ja R2. Sen jälkeen samat koodit käyvät kuin PC:lläkin. Voin tietenkin olla täysin väärässä, kun en pelaa pleikkarilla TS4:ää, enkä siksi tiedä tasan mitään siitä miten PS4:llä huijataan TS4:ssä. Luetun perusteella onnistuvat useimmat samat huijaukset kuin tietskallakin.

*) Ostelee "tyytyväisyyspisteillä" simeille hedelmällisyyshoidot, hedelmällisyyshieronnat, syöttää kolmet melonit, kuunteluttaa popit, katsotuttaa lastenohjelmat, antaa noiden jälkeen simien tehdä woohoot, tallentaa juuri ennen kun simi synnyttää ja tallentamatta uudelleen käynnistää just tosta tallennuksesta uudelleen ellei tule tyttöä - ja jatkaa niin kauan että tulee. En tiedä varmasti toimivatko pleikkarilla, mut arvelen et toimivat.
      Ja sitten se "100-varma" ja tosi simppeli toiminta jos haluaa tyttölapsen touhuamatta kaikkea mahdollista ja mahdotonta turhanpäivästä hömppää: Antaa simin adoptoida tyttölapsen (!). Ellei piirteet ja ulkonäkö miellytä, niin muokkaa sen CAS:ssa.

• Mitkä ihmeen tyttösiittiöt?! Mutta jos tarkoitat sitä etta kaksi naista voisi saada keskenään lapsen niin sitten sinun täytyy vaihtaa siminluonnista simin tietoja kohdasta kyky tulla raskaaksi tai kyky hedelmöittää muita taivei kumpikaan niin paina vain kyky hedelmöittää muita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      90
      2723
    2. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      55
      1947
    3. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      115
      1945
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1616
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      93
      1560
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      27
      1530
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1274
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      254
      997
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      976
    Aihe