Miten sims nelosessa voi valita tyttösiittiöt?

Anonyymi

Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • // Prologi: Joku poistatti edellisen vastaukseni. Harmi kyllä se säilyi vielä koneeni muistissa, joten taidanpa kopsata sen tähän kertaalleen://

K: "Haluaisin tietää miten sims nelosessa saa valittua tyttösiittiöt..." (teksti jatkuu)

V: Ei mitenkään. Peliin on tosin modattu yhtä ja toista, mm. spermapankki ja sperman luovutusmodi, muttei minun tietääkseni tyttösiittiöitä. Kerro toki jos olen erehtynyt.

K: "... kun haluaisin tyttölapsen. Onko siihen olemassa joku koodi vai voiko sen tehdä jotenkin muuten ..." (teksti jatkuu)

V: Tyttölapsen tekoon on koodi ja sen voi tehdä useammalla tavalla muutenkin. *)

K (tms.): " minulla on ps4 enkä tiedä toimiiko siinä kaikki koodit mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa minulle. Kiitos!"

Aha. Muistaakseni "koodiluukun" saa avattua painamalla samanaikaisesti L1,L2,R1 ja R2. Sen jälkeen samat koodit käyvät kuin PC:lläkin. Voin tietenkin olla täysin väärässä, kun en pelaa pleikkarilla TS4:ää, enkä siksi tiedä tasan mitään siitä miten PS4:llä huijataan TS4:ssä. Luetun perusteella onnistuvat useimmat samat huijaukset kuin tietskallakin.

*) Ostelee "tyytyväisyyspisteillä" simeille hedelmällisyyshoidot, hedelmällisyyshieronnat, syöttää kolmet melonit, kuunteluttaa popit, katsotuttaa lastenohjelmat, antaa noiden jälkeen simien tehdä woohoot, tallentaa juuri ennen kun simi synnyttää ja tallentamatta uudelleen käynnistää just tosta tallennuksesta uudelleen ellei tule tyttöä - ja jatkaa niin kauan että tulee. En tiedä varmasti toimivatko pleikkarilla, mut arvelen et toimivat.
      Ja sitten se "100-varma" ja tosi simppeli toiminta jos haluaa tyttölapsen touhuamatta kaikkea mahdollista ja mahdotonta turhanpäivästä hömppää: Antaa simin adoptoida tyttölapsen (!). Ellei piirteet ja ulkonäkö miellytä, niin muokkaa sen CAS:ssa.

• Mitkä ihmeen tyttösiittiöt?! Mutta jos tarkoitat sitä etta kaksi naista voisi saada keskenään lapsen niin sitten sinun täytyy vaihtaa siminluonnista simin tietoja kohdasta kyky tulla raskaaksi tai kyky hedelmöittää muita taivei kumpikaan niin paina vain kyky hedelmöittää muita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3896
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2290
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1763
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1481
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1152
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      106
      1043
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe