Seksiä salaisesti

Anonyymi

Sänky hommat nollassa? Sama juttu mullakin.
Olis tosi jännää naida jotakuta tuntematonta naista jolla asiat ovat
samalla tolalla. Sais piristystä seksielämään.
Mies 60 sinä myös 60 naidaanko salaa?
Tietysti anonyymisti.

18

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisihan se mahtavaa. Voisi naida ja totuttaa tietysti sopien mitä mielikuvitus voisi tuottaa!

• Anonyymi

Mistäpäin olet?
      Täällä olisi 38v. hoikka nainen, joka haluaisi vanhemmasta miehestä säännöllistä seuraa luottamuksella ihanien nautiskelujen merkeissä...
      EN OLE maksullinen! Puutteessa ja vanhemmat aikuiset miehet vaan kiihottaa...

• Anonyymi

Oletko "toisesta ketjusta tuttu"

Pitäisikö meidän hoitaa tämä asia pois päiväjärjestyksestä 😋

• Anonyymi

Moi täällä olisi 43v hoikka kalju mies seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja naisen nautinto on etusijalla varustus noin 20cm.kymenlaaksosta..??

• Anonyymi

Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!

• Anonyymi

Mistäs itse olet??
        Sitä kysyin myös aloittajalta!
        Ei voi olla noin vaikeaa vastata kysymykseen! Vai onko luetun ymmärryksessä jotain vialla? En laita mitään postia/viestiä tai mitään kenellekään joka ei osaa kysymyksedn vastata. Mun puolesta voit rauhassa runkkailla yksinäsi mielessäsi kuva minusta... Hoikka lyhyttukkainen "sihteerikkö" lyhythelmaisessa mekossa nojaamassa pöydän ylle paljastaen stay-up sukkien pitsikoristeet... Levittäen hieman jalkojaan ikään kuin kutsuen ottamaan...

Aloittaja ohoi! Mistäpäin olisit???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs itse olet??
        Ei voi olla noin vaikeaa vastata kysymykseen! Vai onko luetun ymmärryksessä jotain vialla? En laita mitään postia/viestiä tai mitään kenellekään joka ei osaa kysymyksedn vastata. Mun puolesta voit rauhassa runkkailla yksinäsi mielessäsi kuva minusta... Hoikka lyhyttukkainen "sihteerikkö" lyhythelmaisessa mekossa nojaamassa pöydän ylle paljastaen stay-up sukkien pitsikoristeet... Levittäen hieman jalkojaan ikään kuin kutsuen ottamaan...

Espoosta t 55v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!

Olisi kiva tavata olen paljon tehnyt yritys käyntejä ja aina kiihottanut seksi siellä..

• Anonyymi kirjoitti:

moikka oletko nainen täällä olis kiinnostunut 20v mies

• Anonyymi
        jokunuori20 kirjoitti:

moikka oletko nainen täällä olis kiinnostunut 20v mies

Jos yhtään käyttäisit aikaa ja vaivaa niin ymmärtäisit että vastasin tämän viestiketjun aloittajalle ja tuo ps. oli lisäyksenä siihen..
        VANHEMMAT miehet kiihoittaa... Jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois ihana löytää joku nainen salaisiin tapaamisiin. Toisi vähän piristystä elämään.
        Olen pks seudulta ja pääsen mukavasti livahtamaan kesken duunipäivä.
        54vT: Jaakko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs itse olet??

Uuhh,mikä kiihottava mielikuva.
        Täällä olisi keskisuomesta 48 v. Sporttinen 180/90 viikinki vailla kaltaistasi seksikästä, rohkeaa seuraa.
        Jos ei aloittakaa enää kuulu, [email protected] osoitteessa viestiäsi odottaa kuuma, kokeilunhaluinen 👅-mies 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh,mikä kiihottava mielikuva.
        Täällä olisi keskisuomesta 48 v. Sporttinen 180/90 viikinki vailla kaltaistasi seksikästä, rohkeaa seuraa.
        Jos ei aloittakaa enää kuulu, [email protected] osoitteessa viestiäsi odottaa kuuma, kokeilunhaluinen 👅-mies 😋

Okei...

Kummasti tuntuu nää aloittajat vaikenevan...
        Itse oon Tampereelta, toi välimatka turhan pitkä sellaiseen vakituisempaan tapailuun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei...

Itse oon Tampereelta, toi välimatka turhan pitkä sellaiseen vakituisempaan tapailuun...

Eipä ole väliksikään tuskin ketään edes kiinnosta

• Anonyymi

tääl olis vanhempi kiihottaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei...

Täällä 21vee tampereelta. Kiinostaisi anonyymisti;).
        Snapchatissa voi olla yhteydessä jarehhh

• Anonyymi

Hei Nainen 38 täällä mies 59 etelä-pohjanmaalta olenkoi liian kaukaa??

• Moikka mistäs sä?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2780
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      98
      2215
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1950
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1374
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1290
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1128
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe