Seksiä salaisesti

Anonyymi

Sänky hommat nollassa? Sama juttu mullakin.
Olis tosi jännää naida jotakuta tuntematonta naista jolla asiat ovat
samalla tolalla. Sais piristystä seksielämään.
Mies 60 sinä myös 60 naidaanko salaa?
Tietysti anonyymisti.

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisihan se mahtavaa. Voisi naida ja totuttaa tietysti sopien mitä mielikuvitus voisi tuottaa!

    • Anonyymi

      Mistäpäin olet?
      Täällä olisi 38v. hoikka nainen, joka haluaisi vanhemmasta miehestä säännöllistä seuraa luottamuksella ihanien nautiskelujen merkeissä...
      EN OLE maksullinen! Puutteessa ja vanhemmat aikuiset miehet vaan kiihottaa...

      • Anonyymi

        Oletko "toisesta ketjusta tuttu"

        Pitäisikö meidän hoitaa tämä asia pois päiväjärjestyksestä 😋


      • Anonyymi

        Moi täällä olisi 43v hoikka kalju mies seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja naisen nautinto on etusijalla varustus noin 20cm.kymenlaaksosta..??


      • Anonyymi

        Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!


      • Anonyymi

        Mistäs itse olet??
        Sitä kysyin myös aloittajalta!
        Ei voi olla noin vaikeaa vastata kysymykseen! Vai onko luetun ymmärryksessä jotain vialla? En laita mitään postia/viestiä tai mitään kenellekään joka ei osaa kysymyksedn vastata. Mun puolesta voit rauhassa runkkailla yksinäsi mielessäsi kuva minusta... Hoikka lyhyttukkainen "sihteerikkö" lyhythelmaisessa mekossa nojaamassa pöydän ylle paljastaen stay-up sukkien pitsikoristeet... Levittäen hieman jalkojaan ikään kuin kutsuen ottamaan...

        Aloittaja ohoi! Mistäpäin olisit???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs itse olet??
        Sitä kysyin myös aloittajalta!
        Ei voi olla noin vaikeaa vastata kysymykseen! Vai onko luetun ymmärryksessä jotain vialla? En laita mitään postia/viestiä tai mitään kenellekään joka ei osaa kysymyksedn vastata. Mun puolesta voit rauhassa runkkailla yksinäsi mielessäsi kuva minusta... Hoikka lyhyttukkainen "sihteerikkö" lyhythelmaisessa mekossa nojaamassa pöydän ylle paljastaen stay-up sukkien pitsikoristeet... Levittäen hieman jalkojaan ikään kuin kutsuen ottamaan...

        Aloittaja ohoi! Mistäpäin olisit???

        Espoosta t 55v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!

        Olisi kiva tavata olen paljon tehnyt yritys käyntejä ja aina kiihottanut seksi siellä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!

        moikka oletko nainen täällä olis kiinnostunut 20v mies


      • Anonyymi
        jokunuori20 kirjoitti:

        moikka oletko nainen täällä olis kiinnostunut 20v mies

        Jos yhtään käyttäisit aikaa ja vaivaa niin ymmärtäisit että vastasin tämän viestiketjun aloittajalle ja tuo ps. oli lisäyksenä siihen..
        VANHEMMAT miehet kiihoittaa... Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kotiini en päästä mutta työpaikalla (oma yritys) voidaan tavata... Enkä hae mitään vakavampaa, luottamuksellinen panosuhde piristäisi kivasti!

        Ois ihana löytää joku nainen salaisiin tapaamisiin. Toisi vähän piristystä elämään.
        Olen pks seudulta ja pääsen mukavasti livahtamaan kesken duunipäivä.
        54vT: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs itse olet??
        Sitä kysyin myös aloittajalta!
        Ei voi olla noin vaikeaa vastata kysymykseen! Vai onko luetun ymmärryksessä jotain vialla? En laita mitään postia/viestiä tai mitään kenellekään joka ei osaa kysymyksedn vastata. Mun puolesta voit rauhassa runkkailla yksinäsi mielessäsi kuva minusta... Hoikka lyhyttukkainen "sihteerikkö" lyhythelmaisessa mekossa nojaamassa pöydän ylle paljastaen stay-up sukkien pitsikoristeet... Levittäen hieman jalkojaan ikään kuin kutsuen ottamaan...

        Aloittaja ohoi! Mistäpäin olisit???

        Uuhh,mikä kiihottava mielikuva.
        Täällä olisi keskisuomesta 48 v. Sporttinen 180/90 viikinki vailla kaltaistasi seksikästä, rohkeaa seuraa.
        Jos ei aloittakaa enää kuulu, [email protected] osoitteessa viestiäsi odottaa kuuma, kokeilunhaluinen 👅-mies 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh,mikä kiihottava mielikuva.
        Täällä olisi keskisuomesta 48 v. Sporttinen 180/90 viikinki vailla kaltaistasi seksikästä, rohkeaa seuraa.
        Jos ei aloittakaa enää kuulu, [email protected] osoitteessa viestiäsi odottaa kuuma, kokeilunhaluinen 👅-mies 😋

        Okei...

        Kummasti tuntuu nää aloittajat vaikenevan...
        Itse oon Tampereelta, toi välimatka turhan pitkä sellaiseen vakituisempaan tapailuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei...

        Kummasti tuntuu nää aloittajat vaikenevan...
        Itse oon Tampereelta, toi välimatka turhan pitkä sellaiseen vakituisempaan tapailuun...

        Eipä ole väliksikään tuskin ketään edes kiinnosta


      • Anonyymi

        tääl olis vanhempi kiihottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei...

        Kummasti tuntuu nää aloittajat vaikenevan...
        Itse oon Tampereelta, toi välimatka turhan pitkä sellaiseen vakituisempaan tapailuun...

        Täällä 21vee tampereelta. Kiinostaisi anonyymisti;).
        Snapchatissa voi olla yhteydessä jarehhh


      • Anonyymi

        Hei Nainen 38 täällä mies 59 etelä-pohjanmaalta olenkoi liian kaukaa??


      • Moikka mistäs sä?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2015
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1673
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1501
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      967
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe