FTM ja ihmissuhteet ja sukupuolet

Anonyymi

Onko miten yleistä, että FTM (female to male) transhenkilö on kiinnostunut parisuhde/seksuaalisessa mielessä cis-miehistä?
Tai asetellaan kysymys siten, että mikä on yleisin sukupuoli, jonka kanssa FTM on parisuhteessa tai tuntee seksuaalista vetovoimaa?

51

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ftm käy hoitojen alussa läpi homoseksuaalisen vaiheen, kuten esimurrosikäiset cispojatkin, jossa oma kroppa kiinnostaa. Vähintään puolet transmiehistä seurustelee joko cismiehen tai transmiehen kanssa, jopa osa sellaisiakin, jotka ovat aikoinaan eläneet lesboina. Myöhemmin tilanne selkiytyy ja osa hakeutuu sitten heterosuhteisiin, osa jää homoiksi.

      • Anonyymi

        Siis mitähän tää yks nyt selittää...
        Eiköhän se seksuaalinen suuntautuminen ihan säily, vaikka kuinka korjais sukupuoltaan. Itse en ollut kiinnostunut miehistä aiemmin, en prosessin aikana, enkä kyllä edelleenkään ole. Tuntemani transmiehet ovat kaikki naisten perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitähän tää yks nyt selittää...
        Eiköhän se seksuaalinen suuntautuminen ihan säily, vaikka kuinka korjais sukupuoltaan. Itse en ollut kiinnostunut miehistä aiemmin, en prosessin aikana, enkä kyllä edelleenkään ole. Tuntemani transmiehet ovat kaikki naisten perään.

        Todella moni transmies on testojen aloituksen myötä kokenut kiinnostuksen miehiin heräävän. Ftm-piireissä on vitsillä puhuttu "homouttavasta testosta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella moni transmies on testojen aloituksen myötä kokenut kiinnostuksen miehiin heräävän. Ftm-piireissä on vitsillä puhuttu "homouttavasta testosta".

        Mielenkiintoista. Siis muuttaa haluja heteroseksuaaliseen suuntaan suomeksi sanottuna.
        Johtuisiko lesbous liian matalasta testosteroni-tasosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Siis muuttaa haluja heteroseksuaaliseen suuntaan suomeksi sanottuna.
        Johtuisiko lesbous liian matalasta testosteroni-tasosta?

        Transmies ja lesbo ovat hyvin eri asioita. Se, että henkilö muuttuu ulkoisesti mieheksi ja haluaa unohtaa kaiken naiseuden ja olla vain miesten kanssa ei ole heteroutta nähnytkään.


      • Anonyymi

        Seksuaalisuus on aivoissa. Logiikallasi transmies ja cisnainen muodostavat lesboparin, vaikka molempia kiinnostaa ja kiihottaa vain heteroseksi ja lesboseksi ei kiihota yhtään. Itselläni testot auttoivat kasvamaan aikuiseksi, ennen en ollut kiinnostunut seksistä. Kun kroppa alkoi kehittyä mieheksi kävin läpi vaiheen, jossa kaikki miehinen kiinnosti, kyseessä oli normaali homoseksuaalinen vaihe. Nyt olen parisuhteessa naisen kanssa aidosta halusta, olen kasvanut siksi heteromieheksi, joka olen sisimmässäni aina ollut. En tarvitse enää toista miestä löytääkseni oman miehuuteni, olen itse se mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuus on aivoissa. Logiikallasi transmies ja cisnainen muodostavat lesboparin, vaikka molempia kiinnostaa ja kiihottaa vain heteroseksi ja lesboseksi ei kiihota yhtään. Itselläni testot auttoivat kasvamaan aikuiseksi, ennen en ollut kiinnostunut seksistä. Kun kroppa alkoi kehittyä mieheksi kävin läpi vaiheen, jossa kaikki miehinen kiinnosti, kyseessä oli normaali homoseksuaalinen vaihe. Nyt olen parisuhteessa naisen kanssa aidosta halusta, olen kasvanut siksi heteromieheksi, joka olen sisimmässäni aina ollut. En tarvitse enää toista miestä löytääkseni oman miehuuteni, olen itse se mies.

        Voihan sitä uskotella mitä vaan huuhaata itselleen, jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä uskotella mitä vaan huuhaata itselleen, jos haluaa.

        Niin, otan elämän siltä kannalta, että tärkeintä on se, miltä itsestäni tuntuu. Ja että on hyvä ja tasapainoinen fiilis. En mä tietenkään mieti päivittäin kromosomejani tai geenejäni. Mä elän elämääni, arkea miehenä. Ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, otan elämän siltä kannalta, että tärkeintä on se, miltä itsestäni tuntuu. Ja että on hyvä ja tasapainoinen fiilis. En mä tietenkään mieti päivittäin kromosomejani tai geenejäni. Mä elän elämääni, arkea miehenä. Ihmisenä.

        Tästä on näköjään poistettu aika monta, ilmeisesti sen kaapissa olevan transihmisen kommentteja. Tai en tiiä, nykyisin tuntuu, että kaikki transmiehiä mitätöivät kommentit on niiltä muutamilta itsensäkieltäjiltä. Tsemppiä vaan heille, onneksi en ole he. Rakastan elämääni Helsingissä, porukassa, jossa saan elää miehenä, eikä kukaan tiedä taustaani. Hyvä työpaikka ja kotona odottaa viimeisillään raskaana oleva vaimo. Joskus kommentit olisivat voineet vaikuttaa muhun, enää ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on näköjään poistettu aika monta, ilmeisesti sen kaapissa olevan transihmisen kommentteja. Tai en tiiä, nykyisin tuntuu, että kaikki transmiehiä mitätöivät kommentit on niiltä muutamilta itsensäkieltäjiltä. Tsemppiä vaan heille, onneksi en ole he. Rakastan elämääni Helsingissä, porukassa, jossa saan elää miehenä, eikä kukaan tiedä taustaani. Hyvä työpaikka ja kotona odottaa viimeisillään raskaana oleva vaimo. Joskus kommentit olisivat voineet vaikuttaa muhun, enää ei.

        Ainakaan ei mun, olen nainen ja rakastan naiseuttani.
        Pikkutyttönä olin pikku prinsessa, helmet piti saada aina kaulaan ja tykkäsin kauniista kengistä jo pienenä, jopa annoin nimet ensimmäisille pinkeille avokkailleni ( ne oli mun ekat "korkkarit").
        Mekoista tykkäsin ja kaikesta nätistä, naisellinen nainen minusta tuli.
        Olen transkriittinen, en kannata lgbt-ideologiaa missään muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan ei mun, olen nainen ja rakastan naiseuttani.
        Pikkutyttönä olin pikku prinsessa, helmet piti saada aina kaulaan ja tykkäsin kauniista kengistä jo pienenä, jopa annoin nimet ensimmäisille pinkeille avokkailleni ( ne oli mun ekat "korkkarit").
        Mekoista tykkäsin ja kaikesta nätistä, naisellinen nainen minusta tuli.
        Olen transkriittinen, en kannata lgbt-ideologiaa missään muodossa.

        Olet ilmeisesti sitä naisten joukkoa joka kokee transnaisten tulleen omalle "reviirille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan ei mun, olen nainen ja rakastan naiseuttani.
        Pikkutyttönä olin pikku prinsessa, helmet piti saada aina kaulaan ja tykkäsin kauniista kengistä jo pienenä, jopa annoin nimet ensimmäisille pinkeille avokkailleni ( ne oli mun ekat "korkkarit").
        Mekoista tykkäsin ja kaikesta nätistä, naisellinen nainen minusta tuli.
        Olen transkriittinen, en kannata lgbt-ideologiaa missään muodossa.

        Jonain päivänä vielä pamautan ystävilleni, jotka eivät "kannata transideologiaa", että ilman hoitoja se kaverinne, jota ette voisi kuvitella muuna kuin miehenä, jota sanotte rakastavanne ja joka on auttanut teitä vuosien aikana monesti, kun olitte epätoivoisia eikä kukaan muu auttanut, olisi kuollut ilman sukupuolenkorjaushoitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sitä naisten joukkoa joka kokee transnaisten tulleen omalle "reviirille".

        Ei ole tuollaista kokemusta kyllä.
        Biologinen mies naisten asussa ei kelpaa kunnon heteromiehelle jollaisista minä olen romanttisessa mielessä kiinnostunut.
        "Trans-naisen" kanssa oleva mies on homo tai bi haluja omaava.
        En usko transsukupuolisuuden olemassaoloon ollenkaan, näkemykseni mukaan on vain dysforisia ihmisiä joita hoidetaan barbaarilla tavalla, mikä on tragedia näille hoidon kohteille.
        Vertaisin tätä entisajan lobotomia hoitoon, eettisyys ja järki samaa tasoa hoidossa mielestäni.
        Ei minun tarvitse vihata ketään vastustaessani ilmiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonain päivänä vielä pamautan ystävilleni, jotka eivät "kannata transideologiaa", että ilman hoitoja se kaverinne, jota ette voisi kuvitella muuna kuin miehenä, jota sanotte rakastavanne ja joka on auttanut teitä vuosien aikana monesti, kun olitte epätoivoisia eikä kukaan muu auttanut, olisi kuollut ilman sukupuolenkorjaushoitoja.

        Olisit voinut myös muuten päästä ahdistuksestasi eroon avun turvin, et voi varmasti tietää.
        Tietysti hyvä että et tappanut itseäsi, silti leikkausten jälkeenkin itsarit ovat valitettavasti tilastollisesti yleisiä.
        Aina on olemassa kuolemista parempia vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tuollaista kokemusta kyllä.
        Biologinen mies naisten asussa ei kelpaa kunnon heteromiehelle jollaisista minä olen romanttisessa mielessä kiinnostunut.
        "Trans-naisen" kanssa oleva mies on homo tai bi haluja omaava.
        En usko transsukupuolisuuden olemassaoloon ollenkaan, näkemykseni mukaan on vain dysforisia ihmisiä joita hoidetaan barbaarilla tavalla, mikä on tragedia näille hoidon kohteille.
        Vertaisin tätä entisajan lobotomia hoitoon, eettisyys ja järki samaa tasoa hoidossa mielestäni.
        Ei minun tarvitse vihata ketään vastustaessani ilmiötä.

        Tyypillisiä cissin yleistyksiä. Onhan tuossa kyllä jotain perääkin, taitaa aika olla noita "piilohomoja" jotka eivät halua miehistä miestä, mutta mekkoon pukeutunut mies kelpaa ja itselle vakuutetaan ettei ole silloin homo.

        Transnainen on todellakin nainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Miksi hänen partnerikseen sopisi vain homo tai bi. Ainakaan homolle ei kelpaa transnainen, koska ei ole (enää) mies. Homo haluaa "kunnon miestä".

        Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinut myös muuten päästä ahdistuksestasi eroon avun turvin, et voi varmasti tietää.
        Tietysti hyvä että et tappanut itseäsi, silti leikkausten jälkeenkin itsarit ovat valitettavasti tilastollisesti yleisiä.
        Aina on olemassa kuolemista parempia vaihtoehtoja.

        Tähän transfoobikot aina vetoaa. Kyllä, itsemurhaluvut ovat tilastolliset vähän korkeampia kuin taviksilla, mutta korjausprosessin läpikäyneillä vain murto-osa ilman hoitoja saaneisiin verrattuna.
        Moni ei myöskään ajattele että ongelmat rajoittuu itsemurhariskiin. Mikäli transsukupuolinen on henkisesti niin vahva ettei ajaudu itsemurhaan, tila on psyykkisesti niin kuormittava että siitä kärsii transsukupuolisen lisäksi myös iso joukko läheisiä. Mutta transfoobikot eivät tätä ajattele, ajattelevat vaan että maailma olisi paljon kivampi ilman TS ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinut myös muuten päästä ahdistuksestasi eroon avun turvin, et voi varmasti tietää.
        Tietysti hyvä että et tappanut itseäsi, silti leikkausten jälkeenkin itsarit ovat valitettavasti tilastollisesti yleisiä.
        Aina on olemassa kuolemista parempia vaihtoehtoja.

        Kun menin sukupuolenkorjaushoitoihin, kaikki lukuisat ongelmani katosivat kuin taikaiskusta eivätkä ole 15 vuodessa palanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillisiä cissin yleistyksiä. Onhan tuossa kyllä jotain perääkin, taitaa aika olla noita "piilohomoja" jotka eivät halua miehistä miestä, mutta mekkoon pukeutunut mies kelpaa ja itselle vakuutetaan ettei ole silloin homo.

        Transnainen on todellakin nainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Miksi hänen partnerikseen sopisi vain homo tai bi. Ainakaan homolle ei kelpaa transnainen, koska ei ole (enää) mies. Homo haluaa "kunnon miestä".

        Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?

        "Transnainen on todellakin nainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Miksi hänen partnerikseen sopisi vain homo tai bi"
        Heh heh, siihen on ilmiselvä syy miksei kävisi.
        Katsos kun heteromiehet haluavat naisen jolla on oikea pimpsa, leikkaushaava ei kiihota.
        Myös ihan perusasiana se että transnainenkin on oikeasti mies niin eihän hetsku vois edes ajatella kun tietää sen.
        Hetero-miehet osaisi selittää syyt paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän transfoobikot aina vetoaa. Kyllä, itsemurhaluvut ovat tilastolliset vähän korkeampia kuin taviksilla, mutta korjausprosessin läpikäyneillä vain murto-osa ilman hoitoja saaneisiin verrattuna.
        Moni ei myöskään ajattele että ongelmat rajoittuu itsemurhariskiin. Mikäli transsukupuolinen on henkisesti niin vahva ettei ajaudu itsemurhaan, tila on psyykkisesti niin kuormittava että siitä kärsii transsukupuolisen lisäksi myös iso joukko läheisiä. Mutta transfoobikot eivät tätä ajattele, ajattelevat vaan että maailma olisi paljon kivampi ilman TS ihmisiä.

        " Mutta transfoobikot eivät tätä ajattele, ajattelevat vaan että maailma olisi paljon kivampi ilman TS ihmisiä."
        -Foobikko pelkää jotain sairaalloisesti, transkriittiset eivät pelkää vaan ,vastustavat ilmiötä.
        -Et kai todella edes ajattele että ilmiötä tollaisesta syystä vastustetaan?
        Ihminen ja asia ovat olemassa erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillisiä cissin yleistyksiä. Onhan tuossa kyllä jotain perääkin, taitaa aika olla noita "piilohomoja" jotka eivät halua miehistä miestä, mutta mekkoon pukeutunut mies kelpaa ja itselle vakuutetaan ettei ole silloin homo.

        Transnainen on todellakin nainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Miksi hänen partnerikseen sopisi vain homo tai bi. Ainakaan homolle ei kelpaa transnainen, koska ei ole (enää) mies. Homo haluaa "kunnon miestä".

        Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?

        "Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?"
        -Minulle he ovat naisia, tod.näk. lesbouteen tykästyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?"
        -Minulle he ovat naisia, tod.näk. lesbouteen tykästyneitä.

        Et tunnista transmiestä "naiseksi". Monet ovat homoja ja muutenkin kaikki ovat peniskeskeisiä kuten miehet yleensäkin, lesbofantasiasi ovat ihan omassa päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Entä transmiehet? Lasketko heidät joukon pettureiksi kun ovat astuneet askeleen ylöspäin siirtyessään miesten joukkoon?"
        -Minulle he ovat naisia, tod.näk. lesbouteen tykästyneitä.

        Millä tavalla transmies nousee jossain ihmeen arvoasteikossa? Kenen mielestä länsimaissa nainen on jotenkin huonompi, paitsi itseään vihaavien feministien? Olisin voinut olla suurperheen äiti mieheni maksamassa isossa omakotitalossa, sen sijaan asun pienessä vuokrayksiössä, pitkäaikaistyöttömänä, kumppanittomana 160-senttisenä miehenä. Kyllä on etuoikeuksien juhlaa suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Mutta transfoobikot eivät tätä ajattele, ajattelevat vaan että maailma olisi paljon kivampi ilman TS ihmisiä."
        -Foobikko pelkää jotain sairaalloisesti, transkriittiset eivät pelkää vaan ,vastustavat ilmiötä.
        -Et kai todella edes ajattele että ilmiötä tollaisesta syystä vastustetaan?
        Ihminen ja asia ovat olemassa erikseen.

        "-Foobikko pelkää jotain sairaalloisesti, transkriittiset eivät pelkää vaan ,vastustavat ilmiötä."
        Selitys se on tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunnista transmiestä "naiseksi". Monet ovat homoja ja muutenkin kaikki ovat peniskeskeisiä kuten miehet yleensäkin, lesbofantasiasi ovat ihan omassa päässäsi.

        Ei ole fantasioita ei, varsinkaan sellaisia kuin kuvailit.
        Minua ihmetyttää miten henkilö, jolla ei luontaisesti ole penistä, voi olla peniskeskeinen?
        Heteronainen luonnollisesti harvoin kokee penistä tärkeimmäksi asiaksi kumppanissaan, se on vain miellyttävä osanen joka mahdollistaa rakastelun.
        Tietysti jos miestä rakastaa, rakastaa häntä kokonansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Transnainen on todellakin nainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Miksi hänen partnerikseen sopisi vain homo tai bi"
        Heh heh, siihen on ilmiselvä syy miksei kävisi.
        Katsos kun heteromiehet haluavat naisen jolla on oikea pimpsa, leikkaushaava ei kiihota.
        Myös ihan perusasiana se että transnainenkin on oikeasti mies niin eihän hetsku vois edes ajatella kun tietää sen.
        Hetero-miehet osaisi selittää syyt paremmin.

        Olen käsittänyt että bi-ihmisiin saatetaan suhtautua vähän halveksuvasti homoseksuaalien taholta? Onko näin?
        Siinä tapauksessa bi-miehet ovat "trans-naisille" mainio asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonain päivänä vielä pamautan ystävilleni, jotka eivät "kannata transideologiaa", että ilman hoitoja se kaverinne, jota ette voisi kuvitella muuna kuin miehenä, jota sanotte rakastavanne ja joka on auttanut teitä vuosien aikana monesti, kun olitte epätoivoisia eikä kukaan muu auttanut, olisi kuollut ilman sukupuolenkorjaushoitoja.

        Miksi salaat ja et kerro heille totuutta?
        Eihän trans-asiassa pitänyt olla mitään hävettävää vaan juhlittavaa, häpeätkö sitä?
        Jos et häpeä, miksi salaat?
        Tietysti ei ole pakko kertoa paitsi mahd kumppanille tai seuralaiselle, mutta miksi koet ettet tahdo kertoa ystävillesi.
        Henk.koht olen sitä mieltä että eihän tollaista salaisi hyviltä ystäviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salaat ja et kerro heille totuutta?
        Eihän trans-asiassa pitänyt olla mitään hävettävää vaan juhlittavaa, häpeätkö sitä?
        Jos et häpeä, miksi salaat?
        Tietysti ei ole pakko kertoa paitsi mahd kumppanille tai seuralaiselle, mutta miksi koet ettet tahdo kertoa ystävillesi.
        Henk.koht olen sitä mieltä että eihän tollaista salaisi hyviltä ystäviltä.

        Jos aivot on kundin, seksuaalisuus on peniskeskeinen.

        Niinhän sitä ajattelisi ja niin ajattelin itsekin ennen. Sitten sitä muutti isommalle paikkakunnalle ja kaikki tunsi mut vaan miehenä. Elämä oli helppoa, ja yht'äkkiä huomasin olevani sosiaalinen, kun sain ensimmäistä kertaa elämässäni elää omana itsenäni. Kaverit on kaikki vähän niin kuin ei-niin-korkeastikoulutettuja, osa entisiä linnakundeja ja sellaisia. Eivät hyväksy vähemmistöjä. Mut nähdään sinä tyyppinä joka olen, mulla on vaan menetettävää, ei mitään voitettavaa. Riskinä on se, että mut alettaisiin nähdä "oikeesti naisena", mikä on aika kaukana totuudesta. Riskit on liian suuret, että kertoisin. Enkä mä itsekään ole kiinnostunut siitä mitä kaverieni haarojen välissä on, miksi heitä kiinnostaisi mitä mun haaroissa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aivot on kundin, seksuaalisuus on peniskeskeinen.

        Niinhän sitä ajattelisi ja niin ajattelin itsekin ennen. Sitten sitä muutti isommalle paikkakunnalle ja kaikki tunsi mut vaan miehenä. Elämä oli helppoa, ja yht'äkkiä huomasin olevani sosiaalinen, kun sain ensimmäistä kertaa elämässäni elää omana itsenäni. Kaverit on kaikki vähän niin kuin ei-niin-korkeastikoulutettuja, osa entisiä linnakundeja ja sellaisia. Eivät hyväksy vähemmistöjä. Mut nähdään sinä tyyppinä joka olen, mulla on vaan menetettävää, ei mitään voitettavaa. Riskinä on se, että mut alettaisiin nähdä "oikeesti naisena", mikä on aika kaukana totuudesta. Riskit on liian suuret, että kertoisin. Enkä mä itsekään ole kiinnostunut siitä mitä kaverieni haarojen välissä on, miksi heitä kiinnostaisi mitä mun haaroissa on?

        Tietysti se on jokaisen oma päätös kertooko vai ei.
        Paitsi että jos suutelukumppanille tai enemmälle ei kerro, se on törkeää harhaanjohtamista.
        Olisi psyykkisesti kauheaa tulla huijatuksi tuossa asiassa, se olisi henkinen raiskaus.
        Oletko ajatellut että jokainen trans joka ei kerro kanssaihmisille huijaa muita ?
        Koska pelkäät kertoa tiedät ettei ole samantekevää mitä haaroissa on, monien mielestä juuri se se kertoo mikä sä oot.
        Surullista että ihmiset joutuvat tuohon tilanteeseen, koen myötätuntoa sinua kohtaan ja juuri siksi toivon että ihmisillä olisi hyviä hoitovaihtoehtoja.
        Ettei tarvitsisi lähteä tuolle tielle pakosta.

        Nuo väitteet miehen aivoista naisella ovat täyttä tuubaa.
        Onko sinulla kenties myös miehen maksa? Tai munuaiset? Ei tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti se on jokaisen oma päätös kertooko vai ei.
        Paitsi että jos suutelukumppanille tai enemmälle ei kerro, se on törkeää harhaanjohtamista.
        Olisi psyykkisesti kauheaa tulla huijatuksi tuossa asiassa, se olisi henkinen raiskaus.
        Oletko ajatellut että jokainen trans joka ei kerro kanssaihmisille huijaa muita ?
        Koska pelkäät kertoa tiedät ettei ole samantekevää mitä haaroissa on, monien mielestä juuri se se kertoo mikä sä oot.
        Surullista että ihmiset joutuvat tuohon tilanteeseen, koen myötätuntoa sinua kohtaan ja juuri siksi toivon että ihmisillä olisi hyviä hoitovaihtoehtoja.
        Ettei tarvitsisi lähteä tuolle tielle pakosta.

        Nuo väitteet miehen aivoista naisella ovat täyttä tuubaa.
        Onko sinulla kenties myös miehen maksa? Tai munuaiset? Ei tietenkään.

        En tiedä miehen maksasta, tuskin. Testosteroni vaikuttaa jonkin verran noihin juttuihin. Eipä tämä arkielämä nyt taida johonkin maksaan sentään kaatua. Jos joku suutelee mua, oma on mokansa, jos joku harrastaa seksiä kanssani eikä huomaa mulla olevan pillu, turha itkeä.

        En tiedä tuubasta, tiedän vain sen, että aloin voida hyvin hormonihoitojen myötä ja koen yhteyden kroppani ja aivojeni välillä nyt, kun kroppa on miehinen, ennen en tuntenut.


      • Anonyymi

        "Oletko ajatellut että jokainen trans joka ei kerro kanssaihmisille huijaa muita ?"
        Juuri tuota vihaan. Pitäisikö minun kulkea jokin tunnus rintapielessä kaikkialla etten vaan huijaisi muita ihmisiä.

        "Nuo väitteet miehen aivoista naisella ovat täyttä tuubaa.
        Onko sinulla kenties myös miehen maksa? Tai munuaiset? Ei tietenkään."
        Tutkimuksissa on todettu että transsukupuolisilla aivojen kehitys on koetun sukupuolen mukainen. Maksassa , munuaisissa ja monessa muussa elimessä ei ole eroa naisen ja miehen välillä kuin siltä osin mitä vartalon koko on kehittymiseen vaikuttanut. Mm. lihaksisto muuttuu hormoonihoidon vaikutuksesta. Vain sukuelimet kehittyvät erilaisiksi ja nekin on sikiöllä aluksi samanlaiset (feminiiniset).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletko ajatellut että jokainen trans joka ei kerro kanssaihmisille huijaa muita ?"
        Juuri tuota vihaan. Pitäisikö minun kulkea jokin tunnus rintapielessä kaikkialla etten vaan huijaisi muita ihmisiä.

        "Nuo väitteet miehen aivoista naisella ovat täyttä tuubaa.
        Onko sinulla kenties myös miehen maksa? Tai munuaiset? Ei tietenkään."
        Tutkimuksissa on todettu että transsukupuolisilla aivojen kehitys on koetun sukupuolen mukainen. Maksassa , munuaisissa ja monessa muussa elimessä ei ole eroa naisen ja miehen välillä kuin siltä osin mitä vartalon koko on kehittymiseen vaikuttanut. Mm. lihaksisto muuttuu hormoonihoidon vaikutuksesta. Vain sukuelimet kehittyvät erilaisiksi ja nekin on sikiöllä aluksi samanlaiset (feminiiniset).

        "Tutkimuksissa on todettu että transsukupuolisilla aivojen kehitys on koetun sukupuolen mukainen. Maksassa , munuaisissa ja monessa muussa elimessä ei ole eroa nai"
        -Ei pidä paikkansa, ei ole osoitettu selkeästi mitään tuollaista.
        Jos olisi ei transpolin tarvitsisi kuin määrätä magneettikuvaus potilaalle ja katsoa.
        Aivot kehittyvät yhdessä muun kehon kanssa, miten edes olisi mahdollista että yksi elin ihmisessä olisi toisen sukupuolen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tutkimuksissa on todettu että transsukupuolisilla aivojen kehitys on koetun sukupuolen mukainen. Maksassa , munuaisissa ja monessa muussa elimessä ei ole eroa nai"
        -Ei pidä paikkansa, ei ole osoitettu selkeästi mitään tuollaista.
        Jos olisi ei transpolin tarvitsisi kuin määrätä magneettikuvaus potilaalle ja katsoa.
        Aivot kehittyvät yhdessä muun kehon kanssa, miten edes olisi mahdollista että yksi elin ihmisessä olisi toisen sukupuolen?

        Näitä aivotutkimuksiahan pystyttiin tekemään vaan kuolleille. Miten on mahdollista, että naisen näköisellä henkilöllä voi olla xy-kromosomit, kaikkea sitä vaan voi maailmassa olla. Syntyy ihmisiä, joilla on kaksi päätä tai molemmat sukuelimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä aivotutkimuksiahan pystyttiin tekemään vaan kuolleille. Miten on mahdollista, että naisen näköisellä henkilöllä voi olla xy-kromosomit, kaikkea sitä vaan voi maailmassa olla. Syntyy ihmisiä, joilla on kaksi päätä tai molemmat sukuelimet.

        Tietysti noita sukuelinten epämuodostumia on, ne ovat vaan erittäin harvinaisia.
        Jos trans ihmisellä olisi vastakkaisen sukupuolen aivot, näkyisi se muinakin epämuodostumina tai kromosomitasolla.
        Nämä harvinaisuudet todetaan jo pienenä ja niihin on hoidot.
        Minusta vaan surullista että trendi näissäkin extra-harvinaisissa poikkeustapauksissa alkaa olla se että niitä ei lapsena hoidettaisi enää.
        Ainakin itse ajattelen ettäjos syntyisin tytön kromosomeilla ja minulla olisi normaali vagina ym, mutta vaikka lisäksi jotkut kivesten jäänteet.
        Sellaisessa tilanteessa itselleni toivoisin että ne jäänteet poistettaisiin pikkulapsena eikä muksulle asiasta puhuttaisi mitään.
        Olisi julmaa riistää normaali tytön lapsuus ja nuoruus asian takia.
        Nuorena aikuisena asiasta voisi kertoa, liian aikaisin kertominen toisi vaan epävarmuutta lapselle.
        Nuo on onneksi harvinaisia eikä liity trans-trenderismiin mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti noita sukuelinten epämuodostumia on, ne ovat vaan erittäin harvinaisia.
        Jos trans ihmisellä olisi vastakkaisen sukupuolen aivot, näkyisi se muinakin epämuodostumina tai kromosomitasolla.
        Nämä harvinaisuudet todetaan jo pienenä ja niihin on hoidot.
        Minusta vaan surullista että trendi näissäkin extra-harvinaisissa poikkeustapauksissa alkaa olla se että niitä ei lapsena hoidettaisi enää.
        Ainakin itse ajattelen ettäjos syntyisin tytön kromosomeilla ja minulla olisi normaali vagina ym, mutta vaikka lisäksi jotkut kivesten jäänteet.
        Sellaisessa tilanteessa itselleni toivoisin että ne jäänteet poistettaisiin pikkulapsena eikä muksulle asiasta puhuttaisi mitään.
        Olisi julmaa riistää normaali tytön lapsuus ja nuoruus asian takia.
        Nuorena aikuisena asiasta voisi kertoa, liian aikaisin kertominen toisi vaan epävarmuutta lapselle.
        Nuo on onneksi harvinaisia eikä liity trans-trenderismiin mitenkään.

        Nuorena aikuisena eli sen jälkeen, kun on omaksuttu maailmankuva, jossa kaikki tuollainen on outoa. Lapsena taas ihminen on vastaanottavainen kaikelle eikä osaisi ajatella olevansa jotenkin vääränlainen.

        Missä muuten menee raja, kuinka pienen peniksen omistajan pitää kertoa asiasta jokaiselle, ettei kukaan vaan mene ihastumaan luullen normaaliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena aikuisena eli sen jälkeen, kun on omaksuttu maailmankuva, jossa kaikki tuollainen on outoa. Lapsena taas ihminen on vastaanottavainen kaikelle eikä osaisi ajatella olevansa jotenkin vääränlainen.

        Missä muuten menee raja, kuinka pienen peniksen omistajan pitää kertoa asiasta jokaiselle, ettei kukaan vaan mene ihastumaan luullen normaaliksi?

        "Nuorena aikuisena eli sen jälkeen, kun on omaksuttu maailmankuva, jossa kaikki tuollainen on outoa. Lapsena taas ihminen on vastaanottavainen kaikelle eikä osaisi ajatella olevansa jotenkin vääränlainen."
        Sellainen on poikkeavaa,ei tuomittavaa koska se on sairaus.
        Lapsena ja nuorena on valtava tarve kuulua joukkoon, olla samanlainen kuin muut ja ennenkaikkea normaali.
        Eniten esiteinit pelkäävät juuri sitä että eivät olisi normaaleita.
        Nuortenpalstoilla nuoret aloittavat usein juuri kysymyksellä että: "onks normaalia et oon sitä tai tätä.
        Itse muistan juuri miten tärkeää oli kuulua porukkaan ja olla normaali.

        Ei kyse ole peniksen koosta, mies on mies jos on pojaksi syntynyt, nainen ei muutu mieheksi vaikka hänelle asennettaisiin tai kasvatettaisiin metrin halko haaroihin keinotekoisesti.


    • Anonyymi

      Helmet ja avokkaathan ne tekeekin naisen.

      • Anonyymi

        Eihän ne tee, olivat vaan esimerkki siitä miten tyttömäinen tykkään olla.
        Ei tarvinut koskaan edes ajatella omaa sukupuoltaan, se vaan oli selviö ja fakta minusta.
        Leikin minä hurjempiakin leikkejä ja metsässä rymysin ja tein jousipyssyjä, niissäkin leikeissä olin sitten intiaanityttö tai vaikka Ronja ryövärintytär silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne tee, olivat vaan esimerkki siitä miten tyttömäinen tykkään olla.
        Ei tarvinut koskaan edes ajatella omaa sukupuoltaan, se vaan oli selviö ja fakta minusta.
        Leikin minä hurjempiakin leikkejä ja metsässä rymysin ja tein jousipyssyjä, niissäkin leikeissä olin sitten intiaanityttö tai vaikka Ronja ryövärintytär silti.

        Pelkäätkö nyt että tuo lapsuusaikainen sisäinen poikatyttö saa taas vallan ja yrität äärinaisellisuudella torjua mahdollista transmies ajatusta. Näinhän esimerkiksi transnaiset esittävät ensin machomiestä partoineen ym. koska pelkää sisäistä naistaan. Kun tästä pääsee yli ja tunnustaa olevansa nainen, tilanne muuttuu täysin ja henkinen kuormitus häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö nyt että tuo lapsuusaikainen sisäinen poikatyttö saa taas vallan ja yrität äärinaisellisuudella torjua mahdollista transmies ajatusta. Näinhän esimerkiksi transnaiset esittävät ensin machomiestä partoineen ym. koska pelkää sisäistä naistaan. Kun tästä pääsee yli ja tunnustaa olevansa nainen, tilanne muuttuu täysin ja henkinen kuormitus häviää.

        Hah hah haa. En edes ollut koskaan poikatyttö edes sisäisesti, olen aina kokenut ja tiennyt olevani ensin tyttö ja sitten nainen, ei normaalin ihmisen tarvitse kuule tommosia edes koskaan pohtia koska se on selviö.
        Meni sulla aika laukaksi nuo fantasiat nyt.
        Etkö ole koskaan kuullut villeistä seikkailija naisista tai inkkariprinsessoista? Sellaisia minä joskus leikin, jos en leikkinyt vaikka barbeilla tms.
        Sitäpaitsi se millä lapsi leikkii , ei nyt kerro yhtään mitään lapsen sukupuolesta, haaroväli sen kertoo.
        Jaa että koska tykkään korkokengistä, haluaisin olla mies vai?
        Voi teidän kanssanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah haa. En edes ollut koskaan poikatyttö edes sisäisesti, olen aina kokenut ja tiennyt olevani ensin tyttö ja sitten nainen, ei normaalin ihmisen tarvitse kuule tommosia edes koskaan pohtia koska se on selviö.
        Meni sulla aika laukaksi nuo fantasiat nyt.
        Etkö ole koskaan kuullut villeistä seikkailija naisista tai inkkariprinsessoista? Sellaisia minä joskus leikin, jos en leikkinyt vaikka barbeilla tms.
        Sitäpaitsi se millä lapsi leikkii , ei nyt kerro yhtään mitään lapsen sukupuolesta, haaroväli sen kertoo.
        Jaa että koska tykkään korkokengistä, haluaisin olla mies vai?
        Voi teidän kanssanne.

        Tietenkään cisnainen ei tunne noita tunteita, ei teidän tarvitsekaan niitä ajatella, kuten totesit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah haa. En edes ollut koskaan poikatyttö edes sisäisesti, olen aina kokenut ja tiennyt olevani ensin tyttö ja sitten nainen, ei normaalin ihmisen tarvitse kuule tommosia edes koskaan pohtia koska se on selviö.
        Meni sulla aika laukaksi nuo fantasiat nyt.
        Etkö ole koskaan kuullut villeistä seikkailija naisista tai inkkariprinsessoista? Sellaisia minä joskus leikin, jos en leikkinyt vaikka barbeilla tms.
        Sitäpaitsi se millä lapsi leikkii , ei nyt kerro yhtään mitään lapsen sukupuolesta, haaroväli sen kertoo.
        Jaa että koska tykkään korkokengistä, haluaisin olla mies vai?
        Voi teidän kanssanne.

        Ohhoh! Tulipas niin tiukka vastalause että alkoi epäilyttää että kalikka taisi kalahtaa. Kyselepä joltain transmieheltä tai edes lesbolta millaista hänen elämänsä on ollut lapsuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Tulipas niin tiukka vastalause että alkoi epäilyttää että kalikka taisi kalahtaa. Kyselepä joltain transmieheltä tai edes lesbolta millaista hänen elämänsä on ollut lapsuudessa.

        Haaveile ihan rauhassa, ei, en ole liittymässä joukkoonne.
        Ajatuskin on absurdi.
        Onko teillä kauheen vääristyneen kapea kuva tyttöydestä?
        Eikö tyttömäinen tyttö muka voi seikkailla luonnossa?
        Suomen naiset ovat naisellisina ja upeina kulkeneet metsissä iät ja ajat, marjastaen,sienestäen tai jopa vähän metsästäen.
        Ovat tehneet kodin töitä, koonneet varastoja perheelle talveksi, kaiken tämän tehneet hyvin naisellisena aikansa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Tulipas niin tiukka vastalause että alkoi epäilyttää että kalikka taisi kalahtaa. Kyselepä joltain transmieheltä tai edes lesbolta millaista hänen elämänsä on ollut lapsuudessa.

        Olen tuntenut kaksi miehekästä lepakoksi itsensä tuntevaa naista, ajatusmaailma oli minusta ja hetskukavereistani tosi omituinen näillä naisilla.
        Molemmat suhtautuivat kuukautisiin ihan oudolla tavalla.
        Eivät tunteneet semmoista luontaista häveliäisyyttä asiaa kohtaan mitä me muut naiset tunnemme.
        Olin taidepiireissä ja molemmat halusivat tehdä menkoista taidetta, yök.
        Eihän niitä hävetä tarvitse tietenkään, luonnollinen asia. Silti se on intiimi asia josta ei halua huudella muille, eikä varsinkaan miehille.
        Se on luontaista häveliäisyyttä ja myös kohteliaisuutta muita kohtaan.
        Eiväthän miehetkään rupattele yöllisistä stondiksistaan tai eturauhasvaivoista naisille, lääkärille korkeintaan.
        Onkohan toi menkkajuttu yleisempää noissa piireissä?
        Itselleni käsittämätöntä oli myös se kun toista naista oli luultu mieheksi ja toisen sukupuolta ei oltu osattu sanoa, se oli heistä ihan hauskaa!
        HAUSKAA????
        Itse ryntäisin heti meikkipussille ja todellakin panostaisin ettei ikinä enää kävisi niin, se tuntuisi kamalalta!
        Onneksi olen niin selkeästi naisellinen nainen ettei voi erehtyä, ei edes meikittömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile ihan rauhassa, ei, en ole liittymässä joukkoonne.
        Ajatuskin on absurdi.
        Onko teillä kauheen vääristyneen kapea kuva tyttöydestä?
        Eikö tyttömäinen tyttö muka voi seikkailla luonnossa?
        Suomen naiset ovat naisellisina ja upeina kulkeneet metsissä iät ja ajat, marjastaen,sienestäen tai jopa vähän metsästäen.
        Ovat tehneet kodin töitä, koonneet varastoja perheelle talveksi, kaiken tämän tehneet hyvin naisellisena aikansa mukaan.

        Miksi ihmeessä joku haluaisi jonkun random-tyypin "liittyvän joukkoon", kun ei edes ole mitään joukkoa... Ihan tavallisina naisina ja miehinä tässä elellään, aivan sama oletko sinä trans vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuntenut kaksi miehekästä lepakoksi itsensä tuntevaa naista, ajatusmaailma oli minusta ja hetskukavereistani tosi omituinen näillä naisilla.
        Molemmat suhtautuivat kuukautisiin ihan oudolla tavalla.
        Eivät tunteneet semmoista luontaista häveliäisyyttä asiaa kohtaan mitä me muut naiset tunnemme.
        Olin taidepiireissä ja molemmat halusivat tehdä menkoista taidetta, yök.
        Eihän niitä hävetä tarvitse tietenkään, luonnollinen asia. Silti se on intiimi asia josta ei halua huudella muille, eikä varsinkaan miehille.
        Se on luontaista häveliäisyyttä ja myös kohteliaisuutta muita kohtaan.
        Eiväthän miehetkään rupattele yöllisistä stondiksistaan tai eturauhasvaivoista naisille, lääkärille korkeintaan.
        Onkohan toi menkkajuttu yleisempää noissa piireissä?
        Itselleni käsittämätöntä oli myös se kun toista naista oli luultu mieheksi ja toisen sukupuolta ei oltu osattu sanoa, se oli heistä ihan hauskaa!
        HAUSKAA????
        Itse ryntäisin heti meikkipussille ja todellakin panostaisin ettei ikinä enää kävisi niin, se tuntuisi kamalalta!
        Onneksi olen niin selkeästi naisellinen nainen ettei voi erehtyä, ei edes meikittömänä.

        Kirjoituksesi alkaa tuntua provolta. Ja nuo mainitsemasi naiset ovat naisena syntyneitä naisia, he saavat olla ihan sellaisia kuin ovat. Eihän ole mitään tiettyä naiseutta, mitä jokaisen pitäisi itsessään toteuttaa. Vai oletko itsekin sitä mieltä, että heitän pitäisi ruveta miehiksi, kun eivät ole tarpeeksi naisellisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi alkaa tuntua provolta. Ja nuo mainitsemasi naiset ovat naisena syntyneitä naisia, he saavat olla ihan sellaisia kuin ovat. Eihän ole mitään tiettyä naiseutta, mitä jokaisen pitäisi itsessään toteuttaa. Vai oletko itsekin sitä mieltä, että heitän pitäisi ruveta miehiksi, kun eivät ole tarpeeksi naisellisia?

        "Kirjoituksesi alkaa tuntua provolta. Ja nuo mainitsemasi naiset ovat naisena syntyneitä naisia, he saavat olla ihan sellaisia kui"
        Ei se mikään provo ollut.
        Höh! Tottakai he saavat olla millaisia ovatkin, olenko muka jotenkin sanonu etteivät saisi?
        Mitä outoa siinä on että tekee havaintoja ja ihmettelee jotain? Minähän vaan kyselin että onko tämmöistä menkka-asennetta yleisemminkin lesboutta harjoittavilla. Ihan naisia ovat molemmat
        Sehän on näiden palstojen yleisimpiä juttuja että vaihdetaan kokemuksia ja ajatuksia ja ihmetellään toisten käytöksiä.
        En tietenkään ajattele että kenenkään kannattaisi yrittää muuttaa sukupuoltaan, vieläpä kun se on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä joku haluaisi jonkun random-tyypin "liittyvän joukkoon", kun ei edes ole mitään joukkoa... Ihan tavallisina naisina ja miehinä tässä elellään, aivan sama oletko sinä trans vai et.

        Semmoisesta täällä joku fantasioi kumminkin, LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile ihan rauhassa, ei, en ole liittymässä joukkoonne.
        Ajatuskin on absurdi.
        Onko teillä kauheen vääristyneen kapea kuva tyttöydestä?
        Eikö tyttömäinen tyttö muka voi seikkailla luonnossa?
        Suomen naiset ovat naisellisina ja upeina kulkeneet metsissä iät ja ajat, marjastaen,sienestäen tai jopa vähän metsästäen.
        Ovat tehneet kodin töitä, koonneet varastoja perheelle talveksi, kaiken tämän tehneet hyvin naisellisena aikansa mukaan.

        Aloit siis perumaan puheitasi. Aiemmasta viestistäsi sai muunlaisen viestin: "Leikin minä hurjempiakin leikkejä ja metsässä rymysin ja tein jousipyssyjä, niissäkin leikeissä olin sitten intiaanityttö tai vaikka Ronja ryövärintytär silti. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirjoituksesi alkaa tuntua provolta. Ja nuo mainitsemasi naiset ovat naisena syntyneitä naisia, he saavat olla ihan sellaisia kui"
        Ei se mikään provo ollut.
        Höh! Tottakai he saavat olla millaisia ovatkin, olenko muka jotenkin sanonu etteivät saisi?
        Mitä outoa siinä on että tekee havaintoja ja ihmettelee jotain? Minähän vaan kyselin että onko tämmöistä menkka-asennetta yleisemminkin lesboutta harjoittavilla. Ihan naisia ovat molemmat
        Sehän on näiden palstojen yleisimpiä juttuja että vaihdetaan kokemuksia ja ajatuksia ja ihmetellään toisten käytöksiä.
        En tietenkään ajattele että kenenkään kannattaisi yrittää muuttaa sukupuoltaan, vieläpä kun se on mahdotonta.

        Tämä ei ole lesbopalsta, varsinkaan sellaisten lesbojen, joilla on kuukautiset, joten vastausta voi olla vaikea saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit siis perumaan puheitasi. Aiemmasta viestistäsi sai muunlaisen viestin: "Leikin minä hurjempiakin leikkejä ja metsässä rymysin ja tein jousipyssyjä, niissäkin leikeissä olin sitten intiaanityttö tai vaikka Ronja ryövärintytär silti. "

        Mitä? En minä ole perunut puheitani.
        Mitä poikamaista on vaikka soturiprinsessassa joka pitkä tukka heiluen ampuu jousipyssyllä?
        Naiseus tai mieheys ei ole subjektiivinen kokemus vaan objektiivinen fyysinen fakta.
        Ei ole olemassa kehosta irrallista minuutta tai sukupuolta.
        Kun fakta on (josta pidänkin tietysti) että olen tyttö tai nainen, teen mitä teen tai tunnen mitä tunnen naisena.
        Mikään mitä tekisin tai tuntisin ei poistaisi naiseuttani, onneksi se ei ole niin häilyvä asia tuo sukupuoli että se olisi jostain tunteista kiinni.
        Ja ei, en ole koskaan halunnut olla mies.
        Kehooni en muulla tavalla ole tyytyväinen, kuten ei isoin osa naisista. Kaikki ovat jostain asiasta kehossaan epävarmoja, joillakin se on iso nenä toisilla liian pieni nenä,mitä vain.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe