Kuka on Harryn uusi ihastus??

Lily Evans

Hmm.. Harryhän ei ole nää kiinnostunut Chosta ollenkaan.. Ja Rowlinghan on sanonut, että Harryllä tulee olemaan jotain säpinää jonku kans, eli kuka se on?? Minusta se on Ginny!!!

Tässä syy:

Ginnyllä on punaiset hiukset ja ruskeat silmät. Harryllä on mustat hiukset ja vihreät silmät.
Lilyllä on punaiset hiukset ja vihreät silmät.
Jamesillä on mustat hiukset ja ruskeat silmät.

Ja onhan Ginny ollut jo kauvvan kiinnostunut Harrystä... Vaikka FK lopussa Ginny sanoi alkaneensa.... kanssa.... :( No jos hän jättäisi hänet ja alkaisi Harryn kanssa!!!! ;D

LAITTAKAA OMIA MIELIEPITEITÄ!!

92

13523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenny White

      Olen itte samaa mieltä tosta Ginnystä ja Harrystä! ♥ Olen miettinyt jjuust samanlailla mun kamun kans tota Lily, James, Harry ja Ginny juttua... :)

      • Herra Ihme

        Kuulin jostai että harry on homo elokuvas tai oikeasti..
        En ole Varma asiasta


      • Lily Evans
        Herra Ihme kirjoitti:

        Kuulin jostai että harry on homo elokuvas tai oikeasti..
        En ole Varma asiasta

        No jos Harry olisi elokuvissa homo niin kai hän olisi kirjoissakin?? Ja ei siltä oikeen vaikuta.. *yökkii*
        Missä tollasta muka olis kerrottu?


      • minä vain

        toivon että ginnystä ja harrysta tulee pari, ne on luotu toisilleen!!!


    • Nimrodel

      enpä usko, tai en halua uskoa.. ei jotenkin sovi, mutta perustelusi oli ihan okkei.. mut jos ron ja hermionel alkaa synkkaa ni kai harry jonkun ihan tutun hahmon sieppaa.. :D muiskis.. :D

      • RemusFan

        Niin... Jos Herm ja Ron alkaa seukkaan niin... No äh... Minusta Harry on Ginnylle!!!


      • Nimrodel
        RemusFan kirjoitti:

        Niin... Jos Herm ja Ron alkaa seukkaan niin... No äh... Minusta Harry on Ginnylle!!!

        en mä haluis et Harry ja Ginny olis pari.. kauheeta.. löytäispä jonkun tosi ihanan tyypin.. :D ;)


    • hyy

      No voihan toi olla joku Rowlingin vihje. Mutta ehkä liiankin selvä Rowlingin tyyliin.. mutta ei sitä koskaan tiedä.

    • Tunturikyyhky

      Hyvät perustelut... Mutta mä Todella toivon, että Harry ja Ginny ei päädy yhteen..! En pidä siitä Ginnystä sitten alkuunkaan.. kirjan ärsyttävin hahmo, älkää kysykä miks, se vaan on.

      Ja en kyllä pidä siitäkään ideasta, että Harry ja Ginny tavallaan toistavat Lilyn ja Jamesin romanssia.. en tiedä käsittikö kukaan, mutta nooh..

      • Slartibartfast

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.


      • wandaree
        Slartibartfast kirjoitti:

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.

        Tämähän on mielenkiintoin idea.Itsekin tuota mietin killan lopussa..Mutta onkohan tuo Luna ja Harry kuitenkaan Rowlingin tapaista..? Mutta mikäs siinä, suloista mielestäni; suosittu Potter ja lööperi lovekiva ;D Miksei,se nähdään kuudennessa kirjassa.
        Nevilleä ja Ginnyä kannatin jo pikarissa..Eihän sitä ikinä tiedä..Ginny on kyllä mielestäni inhottavimpia hahmoja,en pidä hänestä ollenkaan..Neville taas vaikutta liian suloiselta hänelle,mutta...
        Ron ja Hermione toki....! Toivottavasti...


      • aqressiivinen
        Slartibartfast kirjoitti:

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.

        Oon samaa mieltä. Kuuluisa harry ja lööperi luna. Se olis FANTASTISTA!


      • Twinkle
        Slartibartfast kirjoitti:

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.

        Luna ja Harry!
        Minusta jotenkin..
        No äh, Killan lopussakin, kun Harry tapas Lunan siellä käytävillä ja Luna kertoi, että se etsii sen tavaroita etc, niin Harryn sydänhän keventy siinä kirjan mukaan, kun Rowling lähti..
        Ja miksi Luna ylipäätään otettiin esille Feeniksin killassa?

        LUNA ON OMIAAN HARRYLLE.


      • Twinkle
        Twinkle kirjoitti:

        Luna ja Harry!
        Minusta jotenkin..
        No äh, Killan lopussakin, kun Harry tapas Lunan siellä käytävillä ja Luna kertoi, että se etsii sen tavaroita etc, niin Harryn sydänhän keventy siinä kirjan mukaan, kun Rowling lähti..
        Ja miksi Luna ylipäätään otettiin esille Feeniksin killassa?

        LUNA ON OMIAAN HARRYLLE.

        Öh, kun kirjoitin että "Rowling lähti" niin tarkoitin tietysti, että Luna lähti.


      • osittain oikein
        Slartibartfast kirjoitti:

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.

        olen lukenut jostain rowlingin sivuilta että luna (lowekiva) rakastuisi michael corneriin (ginnyn ex)ja että ginny tykästyisi nevilleen siitäkin olen lukenyt ja siitä että hermipne ei jätä sitä drumstangin poikaa (viktor) ja että viktor tulisi ensi kirjassa kyläilemään tylypahkassa ja auttaa harrya ja hermionea selviämän tiedät kai kenestä. nämä jutut olen lukenut kirjailijan oman sivuiston sivuilta mutta en mene takaamaan sitä että se pitäisi paikkaansa (harry pansy parkinson)


      • Zuma

        Samaa mieltä sun kanssa!!!! Eihän se voi olla kukaan niin ilmiselvä tyttö. Harry sais ihastuksekseen jonkun mukavan ja tempperamenttisen UUDEN tytön;IIIhanaaa, ei mitään jo olemassa olevaa vaan aivan uuden tytön joka vie niinsanotusti jalat alta! Sitä mieltä minä olen


      • possu
        osittain oikein kirjoitti:

        olen lukenut jostain rowlingin sivuilta että luna (lowekiva) rakastuisi michael corneriin (ginnyn ex)ja että ginny tykästyisi nevilleen siitäkin olen lukenyt ja siitä että hermipne ei jätä sitä drumstangin poikaa (viktor) ja että viktor tulisi ensi kirjassa kyläilemään tylypahkassa ja auttaa harrya ja hermionea selviämän tiedät kai kenestä. nämä jutut olen lukenut kirjailijan oman sivuiston sivuilta mutta en mene takaamaan sitä että se pitäisi paikkaansa (harry pansy parkinson)

        mistä te ongitte noi tiedot???????????
        mä en löydä niitä mistään!!!!!!!


      • tietoa
        possu kirjoitti:

        mistä te ongitte noi tiedot???????????
        mä en löydä niitä mistään!!!!!!!

        no ku laittaa googleen kirjailijan tai kirjan tai kummankin nimen niin kyllä alkaa tulla tietoa! no eipä muuta noin mä ainakin ne tiedot etin


      • IsoT
        Twinkle kirjoitti:

        Luna ja Harry!
        Minusta jotenkin..
        No äh, Killan lopussakin, kun Harry tapas Lunan siellä käytävillä ja Luna kertoi, että se etsii sen tavaroita etc, niin Harryn sydänhän keventy siinä kirjan mukaan, kun Rowling lähti..
        Ja miksi Luna ylipäätään otettiin esille Feeniksin killassa?

        LUNA ON OMIAAN HARRYLLE.

        Minusta JK Rowling tulkitsee ihmisiä loistavasti. JOS Luna ja Harry "rupeis jollekin" niin
        -homma perustuis siihen että Harry säälii ja suojelee Lunaa. Ihan jees mutta se ei kestäis sitten kovin pitkään. Naiset/tytöt/vastaavat ei pitkänpäälle diggaa sitä jos niitä suojellaan.
        -Harry tosin kasvattaisi rintakarvoja kun saisi suojella ja olla selkeesti uros hetken aikaa.

        Miksi, muuten, Hermione tyytyis jokokin Ron Weasleys tapaiseen saamattomaan elämäntäpa epäonnistujaan? Hermione vamppaa korpinkynnestä jonkun fiksun ja älykkään kaverin. Niitähän on tyrkyllä kaksintaistelukerhossa kyllä...


      • moi!!!!!!!!
        Slartibartfast kirjoitti:

        on se että Harry ja Luna menis yhteen.Ron ja Hermione menee tietenkin yhteen.Me ollaan siskojen kanssa sitä mieltä että Ginny voi päätyä yhteen Nevillen kanssa.

        hei tuskin harry minkää nolon lunan kaa rupee olee nii et ajatelkaa vähä!
        p.s lähettäkää mulle sähköpostii osotteesee [email protected]


      • raivomiekka
        osittain oikein kirjoitti:

        olen lukenut jostain rowlingin sivuilta että luna (lowekiva) rakastuisi michael corneriin (ginnyn ex)ja että ginny tykästyisi nevilleen siitäkin olen lukenyt ja siitä että hermipne ei jätä sitä drumstangin poikaa (viktor) ja että viktor tulisi ensi kirjassa kyläilemään tylypahkassa ja auttaa harrya ja hermionea selviämän tiedät kai kenestä. nämä jutut olen lukenut kirjailijan oman sivuiston sivuilta mutta en mene takaamaan sitä että se pitäisi paikkaansa (harry pansy parkinson)

        sori se on durmstrang.....


      • Nimetön
        raivomiekka kirjoitti:

        sori se on durmstrang.....

        hyvä vaan että korjasit sen huomasin ittekki mutta en jaksanu korjata ku aattelin että eiköhän se ymmärretä


    • Omppu

      Minä oon ajatellu kans, että Harry ja Ginny, kun ne sentään tuntee toisensa paremmin, kuin Harry tunsi esimerkiksi Chon... Samoin Hermione ja Ron, nehän riiteleekin kuin aviopari. :P :)

      • Omppu

        että, jossain luki, että Harryllä on "pikku romanssi" kuudennessa kirjassa, niin selviääköhän se vasta seitsemännessä, että ketä Harry todella rakastaa...


      • aqressiivinen
        Omppu kirjoitti:

        että, jossain luki, että Harryllä on "pikku romanssi" kuudennessa kirjassa, niin selviääköhän se vasta seitsemännessä, että ketä Harry todella rakastaa...

        totta totta.... Kuutosessa on PIKKU romansssi. Eli onkohan se sitten kans samantapanen kun Chon kanssa vai aitoa?


    • aimee.evans

      Minä en ainakaan pitäisi siitä, että koko kuudes ja seitsemäs kirja olisi yhtä siirappia. Varmaan yhdeksän kymmenestä Potter-ficistäkin on jotain sellaista, ja sitä on hirveää lukea. Toivottavasti kirjoista ei tule sellaisia.

    • xXx

      Toivon todella ettei se ole Ginny, koska mielestäni Ginny on koko kirjasarjan typerin ja ehkä turhin hahmo. (huom! tuo oli vain oma mielipiteeni)
      Veikkaan jotain uutta tai ''piilossa'' ollutta henkilöä

    • nemo

      Mun mielestä Luna on itsestäänselvä kaveri harrylle! Lööperi on niin hassahtanut ja vähän seko, juuri sopiva Harrylle! Ja vitosen lopussa oli semmonen pieni Harry-Luna-kohtaus, joka ei ainakaan yhtään sulje pois tota arvausta...

      Ron ja Hermione eivät missään nimessä saa päätyä yhteen, se ei olisi Rowin tapaista. Ron on Ron, toivoton naisten suhteen...

      Mitä Ginnyyn tulee, arvelen että suhde Deaniin ei ole pitkäkestoinen. Neville on Ginnyn sydämmen valittu tai ainakin toisinpäin! Ginny on juuri tarpeeksi täräkkä pitämään Nevillen itsetunnon koholla ja silleensä!

      • halhal

        no mutta! miks hermione ja harry ei voisi olla tämä pari?


      • aqressiivinen
        halhal kirjoitti:

        no mutta! miks hermione ja harry ei voisi olla tämä pari?

        Miks olis? En jotenkin kuitenkaan usko... Ne on vaan kavereita, ollu jo pitkään.

        Hermionelle Ron.

        Harrylle LUNA.

        Hermionelle saattais olla myös Krum... Nehän on kirjeenvaihtokavereita. Mutta kumminkin Harry


      • possu
        halhal kirjoitti:

        no mutta! miks hermione ja harry ei voisi olla tämä pari?

        Ne olis kyl mun mielestä täydellinen pari.


    • JayJay

      Tässä perustelut(yhdellä lauseella):
      No kun viidennen osan lopussahan sanottiin, että Ginnyn uusi poikaystävä on Dean Thomas ja se, että Thomas otettiin esille siinä lopussa voi tarkoittaa sitä, että Thomas tosiaan on se puoliverinen prinssi, niin eihän puoliveristä prinssiä voi heittää noin vain nurkkaan ja ottaa tilalle jotain harrypotteria.
      ELIKÄS SE UUSI ON FLEUR DELACOUR!

      JES! Tältä palstalta tulee aina viirus( joku exploit codebase)

    • Laama.

      Edelleenkin kannatan Draco Malfoyta...^.^

      • aqressiivinen

        Miks se muuten ihastelis niin Chota, tai ihasteli.


      • Homo
        aqressiivinen kirjoitti:

        Miks se muuten ihastelis niin Chota, tai ihasteli.

        Se vaan hengailee jonkun kanssa ja esittää heteroa.


      • Laama.
        aqressiivinen kirjoitti:

        Miks se muuten ihastelis niin Chota, tai ihasteli.

        Kylläpäs kiivastuit. Tidat olla aika homofobinen.
        Ja mistä tiedät, että Harry ei vaan vaikkapa esitä heteroa? Ja tuommoisella teinipojallakin voi seksuaalin suuntautuminen muuttua. Tai sitten Harry on bi.


      • aqressiivinen
        Laama. kirjoitti:

        Kylläpäs kiivastuit. Tidat olla aika homofobinen.
        Ja mistä tiedät, että Harry ei vaan vaikkapa esitä heteroa? Ja tuommoisella teinipojallakin voi seksuaalin suuntautuminen muuttua. Tai sitten Harry on bi.

        Tai, olen vähäsen ehkä, mutta en sillee.

        Mutta en tosellakaan usko että Harry olis mikään homo, eikä sen kummemmin bikään. Se olis kyllä aika varmasti käyny ilmi noissa kirjoissa, kuule.

        Noi tommoset puheet on hirveen ärsyttävii. Äläkä sitten irvaile.

        Harry on hetero ja harry


      • tournesol
        aqressiivinen kirjoitti:

        Tai, olen vähäsen ehkä, mutta en sillee.

        Mutta en tosellakaan usko että Harry olis mikään homo, eikä sen kummemmin bikään. Se olis kyllä aika varmasti käyny ilmi noissa kirjoissa, kuule.

        Noi tommoset puheet on hirveen ärsyttävii. Äläkä sitten irvaile.

        Harry on hetero ja harry

        HArry ja Draco on kyllä niin sulosia. Pakko niitten on yhteen mennä ja sitä paitsi mitä väliä sillä on jos Harry on homo tai ei. Se on keksitty hahmo ja mun mielestä olis vaan hyvä, että se olis homo koska sit se lois lisää suvaitsevuutta koska kirjasarjahan on sanoisinko... Tunnettu ja luettu ja kannatettu.


      • Twil

        Oon itsekin tuon parituksen "kannattaja", mutta kirjassa siitä en tykkäisi.(Tai no...) No, jos se siis olisi edes marginaalinen mahdollisuus, niin jos niiden välillä tapahtuisi jotain sellaista kirjassa, mä pettyisin. Koko hohtohan siitä menisi, oikeastaan.


      • Twil
        aqressiivinen kirjoitti:

        Tai, olen vähäsen ehkä, mutta en sillee.

        Mutta en tosellakaan usko että Harry olis mikään homo, eikä sen kummemmin bikään. Se olis kyllä aika varmasti käyny ilmi noissa kirjoissa, kuule.

        Noi tommoset puheet on hirveen ärsyttävii. Äläkä sitten irvaile.

        Harry on hetero ja harry

        Harry on kuitenkin vasta 15. En väitä että siinä iässä ei oltais seksuaalisesti heränneitä, mutta aika harva on suuntautumisestaan täysin selvillä siinä vaiheessa.
        Ja muutenkin, Harryn seksuaalisuus tai sen suuntautuminen tuskin on kirjasarjassa se olennaisin asia; ei sitä tarvitse edes mainita.

        Enkä nyt väitä, että uskoisin Harryn olevan homo. Todennäköisesti ei. Mutta huomautan vain, että mahdollisuus on aina olemassa.

        Mutta..mitä ärsyttävää on homoista puhumisessa? Jos et ole kuin "vähän" homofoobikko, niin eikös olisi helpompaa jättää asia huomiotta? Kaikki saa mun puolesta olla homofoobikkoja kylläkin, mutta se ei tarkoita että ymmärtäisin sitä.


      • Laama.
        aqressiivinen kirjoitti:

        Tai, olen vähäsen ehkä, mutta en sillee.

        Mutta en tosellakaan usko että Harry olis mikään homo, eikä sen kummemmin bikään. Se olis kyllä aika varmasti käyny ilmi noissa kirjoissa, kuule.

        Noi tommoset puheet on hirveen ärsyttävii. Äläkä sitten irvaile.

        Harry on hetero ja harry

        ...Harry on homo ja sitä voi ihan vapaasti parittaa Dracolle


      • Angel

        Mun mielestä homo!Harry kuuluu fanien omiin kirjotuksiin ja sitten taas hetero!Harry on sitten kirjoissa. Enpä usko, että Rowling koskaan kirjoittaisi Harryn olevan homo, koska se ei periaatteessa oikeen edes kuuluisi siihen kirjaan. Kuitenkin Draco/Harry pari on kyllä aika ihanan ja niin mielettömän sulonen :-).


      • Kristal87

        Homo vaikko ei? Mä voisin lyödä 10 vetoa, et se on homo ja loput 90 voisin tunkee, et se on hetero. Tehköön Rowlingin mitä tykkää koko pojan kanssa, ei vois kiinnostaa vähempää. Miksihän sitten vastaan tähän viestiketjuun? Selittämättömiä ovat minun tieni.

        Luulen kyl, että tuo harry/Draco paritus toimii ficeissä, mutta jos se laitetaan kirjaan niin mä ainakin petyn. Koska hartsa on ilmiselvästi luotu Sevulle


      • Boa
        aqressiivinen kirjoitti:

        Miks se muuten ihastelis niin Chota, tai ihasteli.

        ...GAY!!!!!Hou hou houuu, Harry Potter is GAY!!!!!
        en oo tuota mieltä, mä vaan oon niin suuri HP-fani, et mun äiti päivittäin kiusaa mua huutamalla tolleen...hehheh....


      • White

        No mun mielestä se vois olla joku yllättävä hahmo kuten Susan Bonnie tai joku jästi likusteritieltä!


      • Jon
        Laama. kirjoitti:

        ...Harry on homo ja sitä voi ihan vapaasti parittaa Dracolle

        Ei Harry mikää homo oo!! JOs on niin menee kyllä koko kirja pilalle!!!!


      • xxx
        Twil kirjoitti:

        Harry on kuitenkin vasta 15. En väitä että siinä iässä ei oltais seksuaalisesti heränneitä, mutta aika harva on suuntautumisestaan täysin selvillä siinä vaiheessa.
        Ja muutenkin, Harryn seksuaalisuus tai sen suuntautuminen tuskin on kirjasarjassa se olennaisin asia; ei sitä tarvitse edes mainita.

        Enkä nyt väitä, että uskoisin Harryn olevan homo. Todennäköisesti ei. Mutta huomautan vain, että mahdollisuus on aina olemassa.

        Mutta..mitä ärsyttävää on homoista puhumisessa? Jos et ole kuin "vähän" homofoobikko, niin eikös olisi helpompaa jättää asia huomiotta? Kaikki saa mun puolesta olla homofoobikkoja kylläkin, mutta se ei tarkoita että ymmärtäisin sitä.

        Homot ei kovin helpolla saa edes lapsia joten aivan sairasta semmoinen touhuilu.


      • raivomiekka
        Twil kirjoitti:

        Harry on kuitenkin vasta 15. En väitä että siinä iässä ei oltais seksuaalisesti heränneitä, mutta aika harva on suuntautumisestaan täysin selvillä siinä vaiheessa.
        Ja muutenkin, Harryn seksuaalisuus tai sen suuntautuminen tuskin on kirjasarjassa se olennaisin asia; ei sitä tarvitse edes mainita.

        Enkä nyt väitä, että uskoisin Harryn olevan homo. Todennäköisesti ei. Mutta huomautan vain, että mahdollisuus on aina olemassa.

        Mutta..mitä ärsyttävää on homoista puhumisessa? Jos et ole kuin "vähän" homofoobikko, niin eikös olisi helpompaa jättää asia huomiotta? Kaikki saa mun puolesta olla homofoobikkoja kylläkin, mutta se ei tarkoita että ymmärtäisin sitä.

        Jaa Luna ja Harry,miks ei?En olekaan tullut ajatelleeksi....
        Hermione ja Ron ehdottomasti!
        Mut kelatkaas,jos Draco ois homo! Siis ihan sama mulle kun´han höpötän lämpimikseni....


    • Jasmiina

      Minäkin kiinnitin huomiota siihen pikku kohtaukseen Lunan ja Harryn välillä ihan Feeniksin killan lopussa. Siis ajatelkaa nyt, en jaksa uskoa että Harry enää ihastuu kehenkään tyhjäpäähän joka ei ymmärrä mitään, Lunahan oli ainoa joka osasi jollain tavalla Harrya lohduttaa. Minun sympatiani ovat nyt kyllä Lunan kannalla. Eihän se hölmö tyttö ole ollenkaan vaikka onkin aika pimeä.
      Joka tapauksessa se uus mielitetty on joko Hermione, Ginny tahi Lööperi.
      Mut toivottavasti loput kirjat eivät jauha noita ihastuksia ihan koko aikaa, eiköhän Harrylla ole vähän vakavammat jutut mielessä.

      • lehmä55

        mix kaikki jauhaa Harryn ihastuksista. eix tellä oo muuta tekemistä puhuisitte jostain muusta


    • SiriusMusta

      Toivon, että Ginny, Hermione tai Luna se ei tule olemaan. Ginnystä en kovin pidä, eikä se minusta sovi ehkä Harrylle. Hermione on taas minusta Ronille :D Ja Luna on liian hassahtanut... :) NE tiedä kuka se olisi, ehkä tämä Fleur Delacour... Noh, en tiedä. Saadaan tietää se sitten kutos kirjaa luettaessa... :)

      • SiriusMusta

        Tarkoitin että En tiedä kuka se olisi, ehkä tämä Fleur Delacour...
        Minähän olen tunnettu näistä ikuisista kirjoitusvirheistäni... *hymyilee*


      • Arwen1
        SiriusMusta kirjoitti:

        Tarkoitin että En tiedä kuka se olisi, ehkä tämä Fleur Delacour...
        Minähän olen tunnettu näistä ikuisista kirjoitusvirheistäni... *hymyilee*

        Toivoisin ite ainaki et harry ei menis yhtee Lunankaa.Se on sen verran pipi päästään...Mut ei harry mikään homo varmastikkaan tule olemaan.Jos Rowling sellast kirjoittais,ni mie ainaki lähettäisin sille valitus kirjeen!Toivottavast potterit ei tuu olemaa sellasii pelkkii rakkaus hömpötyksii.Alun perinhän se oli sellanen upee tosi jännittävä seikkailu kirja sarja,missä oli taikuutta.Toivottavast pysyis sellasena.


      • Anonyymi

        Fleur menee Billin kaa


    • Angel

      Tota noin, mä en ainakaan ihan usko, että Ginnyn ja Harryn mahdollista ihastusta voi perustella sen vanhempien silmien ja hiusten värillä...se ois aika naurettavaa oikeestaan, joo. Mun mielestä Ginny ja Harry ei muutenkaan olisi mikään hirveen hyvä pari. Ginny oli alunperin ihastunut Harryn legendaan ja julkisuuteen, eikä edes tuntenu koko poikaa, ja tää ei oikeen ois mikään hyvä perusta suhteelle...muutenkaan Harry ei ole koskaan mielestäni osottanut mitään kiinnostusta Ginnyä kohtaan, joten enpä usko, että tästä tulee mitään. Muutenki ne toimii paljo paremmin kavereina tai lähes sisaruksina, eikä niinkään rakastavaisina.

    • Musta

      Harry on vasta 15 ja Ginny ärsyttävä 14-v teini ja Harryn parhaan kaverin pikkusisko! Jos ne on tarkoitettu yhteen, ne eivät tosiaan löydä toisiaan tuossa iässä. Ei kai nyt kukaan löydä tosirakkautta sen ikäisenä, ei, vaikka hetken luulisikin niin. Sitäpaitsi neitsyenä naimisiin ei ole enää muodissa.

      Veikkaukseni on, että Harry ihastuu vielä monta kertaa milloin mistäkin syystä ja aika moneenkin tyttöön.

      Sitten koulu päättyy ja kaikki lähtevät työelämään. Harry voi jopa jonkin aikaa pelata huispausta maajoukkueessa ja ihastua vielä johonkuhun sielläkin. Sillävälin Ginny seukkailee omalla tahollaan useampienkin poikien kanssa (yksi kerrallaan tietty, kiltti kun on).

      Sitten eräänä kauniina päivänä kun Harry on 25 ja alkanut kyllästyä huispauksen älylliseen tyhjyyteen, hän kesälomallaan Ronin perheen luona tapaa Ginnyn, josta onkin kasvanut kaunis, viehättävä, älykäs ja itsevarma nuori nainen. Harry, Ginny, Hermione ja Ron menevät yhdessä piknikille ja laskevat leikkiä Ginnyn lapsuudenihastuksesta Harryyn. Myöhemmin Harry tajuaa rakastuneensa juuri tuona päivänä korviaan myöten tähän uuteen ja ihanaan Ginnyyn.

      Mutta nyt vasta vaikeuksissa ollaankin, koska vasta eilen naurettiin koko jutulle eikä Ginny enää yhtään välitä Harrystä tämän maineen takia, vaikka muuten pitääkin tästä kaverina. Ja Ronille ei oikein voi uskoutua kun kyseessä on kuitenkin sen sisko.

      Lisäksi Ginny on perheen ainoa tytär, ja velilauman ja isänsä silmäterä on kova pala kenelle tahansa. Harry ei sitäpaitsi uskaltaisi loukata Weasleyn perhettä lemppaamalla Ginnyn, joten seukkailun aloittamista on harkittava tarkkaan. Onneksi on terväväsilmäinen Hermione, joka avittaa Harryn aikeita juttelemalla Harrystä Ginnyn kanssa. Ja lopulta Harry ja Ginny saavat toisensa.

      Hermione itse taas ei ala vakavasti seukkailla Ronin kanssa ennen kuin on saanut kokemusta muistakin, ja ihan varmasti muka-toivoton Ronkin löytää jonkun tytön tai useampia. Tietty Hermione ja Ron ovat molemmat mustasukkaisia toistensa seurustelukumppaneista mutta yrittävät olla näyttämättä sitä. Kaikki muut siis huomaavat mustasukkaisuuden kauas, paitsi ne itse.

      Nevillestä taas tulee aurori, se on ihan selvää. Murrosiässä Neville kasvaa, hoikistuu ja komistuu, saa lisää itsevarmuutta eikä pelkää koko ajan mokaavansa, mikä nostaa esiin ihan uusia ja tyttöjä kiinnostavia piirteitä. Monille lapsena pilkatuille ja kömpelöille pojille käy niin. Yhtäkkiä Nevillellä onkin vientiä, ja nuori mies voisi napata vaikka Chon, jolle maine ja asema merkitsevät paljon. Tosin eri asia on, tyytyisikö Neville Chohon kun valinnanvaraa olisi enemmänkin.

      Neville on kokenut valtavia traumoja menettäessään vanhempansa ja ollessaan mummonsa alistettavana. Kuitenkin hänen vanhempansa olivat auroreja ja Neville on varmasti perinyt vanhemmiltaan paljon rohkeutta ja sitkeyttä, mutta on myös herkkä ja ymmärtävä, eikä luule itsestään liikoja. Joka naisen unelma siis.

    • Ihmetyttö

      Musta Ronista ja Hermionesta tulee pari ,sehän on selvää! :D kuka on Luna? ku mä en enää muista...:) *nolostuu*
      Kun taas Harry

    • aimee.evans

      Mun mielstä Hermione ja Ron jotenkin kuuluu yhteen. Hermione on Harrylle jotenkin niinkuin ystävä. Mut Harry

      • Ron

        ei tod hermione ja ron *mustis*


    • hphp

      No ei varmasti!! Ellen erehdy, heillä on ikäeroakin!!!! Harry löytää Tylypahkasta uuden hurmaavan neitosen.

    • pelle

      Nämä teoriat on kyllä niin pitkästyttäviä, että...

      Eihän tästä ole mitään puhuttavaa... seuraavista kirjoista se sitten selviää! :)
      Ei kannata toivoa mitään erikoista, muuten sitä pettyy...

      Uskon Rowlingin osaavan hommansa, perusteluja eri "suhteisiin" on varmaan paljon. Mut älkää nyt funtsatko sitä sen enempää kun mitä kirjassa on tulevaisuuden suhteista kerrottu. Eihän kukaan kuitenkaan vielä halua tietää mistään mitään. Sen haluu kaikki itse lukea seuraavista kirjoista! :D

    • ansku89

      MOI!

      Oon vähän samaa mieltä, nimittäin yhessä ne näyttäis ihan Lilyltä ja Jamesilta.
      Ja Cho varmaan kaipaa entistä(se joka kuoli -en muista se nimee) niin palijon, ettei oo enää niin varma. Kun sillä on koko ajan mielessä ex, niin voi olla et, Harry jää vähä huomiotta...
      Mut ei välttämättä, mistä mää tiiän? Se selviää, niist kirjoista sitte ku ne tullee.

      Vastatkee, jos ootte sammaa mieltä...

    • Mali

      No sitä on kyl turha spekuloida, tai mikäs siinä jos siitä saa omaa kivaa...:) Mut se on ihan saletti et Harrystä ja Ginnystä tulee pari viimeistään viimesessä kirjassa, siitähän on näkyny jo aika paljonki todisteitaki. Ja ne tosiaan näyttäs Lilyltä ja Jamesilta niinku tos aikasemmin oliki jo. Siis Ginnyn puneset hiukset ja..no Harry, joka näyttää isältään kuten on jo "muutamaan" kertaan mainittu. Mut voihan se ihastus olla vielä tässä vaiheessa kuka tahansa...

    • feenix2

      Sen on pakko olla Ginny mut jos ei oo veikkaisin
      Hermionea

      • Mali

        Ei, ei se ainakaan Hermione oo...ne on liian kavereita. Sitä paitsi Hermione on "luvattu Ronille" tai siis sehän on vielä selkeenpää ku Ginny-Harry kuvio! Niillä on sellanen viha-rakkaus-suhde ja koko ajanhan ne on vähän mustiksia toisistaan...kunhan ne tosta kasvaa niin ne tajuaa that they are in luuuuve...:)


      • Cooks
        Mali kirjoitti:

        Ei, ei se ainakaan Hermione oo...ne on liian kavereita. Sitä paitsi Hermione on "luvattu Ronille" tai siis sehän on vielä selkeenpää ku Ginny-Harry kuvio! Niillä on sellanen viha-rakkaus-suhde ja koko ajanhan ne on vähän mustiksia toisistaan...kunhan ne tosta kasvaa niin ne tajuaa that they are in luuuuve...:)

        Ei ainakaan Hermione, ei missään nimessä! Hermione on Ronin, piste.
        Harry sen sijaan on luvattu Dracolle (ficcien orja - minä), mutta jos Row ei heitä yhteen tajua laittaa, niin vaikka Luna sitten, tai joku aivan uusi tyttö, Mary Sue.^^


      • Iduena
        Cooks kirjoitti:

        Ei ainakaan Hermione, ei missään nimessä! Hermione on Ronin, piste.
        Harry sen sijaan on luvattu Dracolle (ficcien orja - minä), mutta jos Row ei heitä yhteen tajua laittaa, niin vaikka Luna sitten, tai joku aivan uusi tyttö, Mary Sue.^^

        Kyllä musta Harry&Ginny kuvio ois ihan järjellinen ja ok, ja Hermionekin,paitsi että se on Ronille, mutta pääasia on että se EI OLE Luna!!! Se on niin outo tyyppi, ihan ärsytti se vika kohtaus...toivottavasti Harry bongaa jonkun ihan uuden tytön sieltä...jonkun...hehe, arvoisensa.


      • dgfdfg
        Iduena kirjoitti:

        Kyllä musta Harry&Ginny kuvio ois ihan järjellinen ja ok, ja Hermionekin,paitsi että se on Ronille, mutta pääasia on että se EI OLE Luna!!! Se on niin outo tyyppi, ihan ärsytti se vika kohtaus...toivottavasti Harry bongaa jonkun ihan uuden tytön sieltä...jonkun...hehe, arvoisensa.

        niimpä olen aivaa samaa mieltä


    • minna

      mita valia kuka on potterin uusin ihastus, eiko teilla ole parempaa tekemista kuin miettia tuollaisia tyhmyyksia??????

      • Raivomiekka

        Älä nyt pelihousujas revi,ei tätä kukaan ota niin vakavasti.....


    • hiinokka on mun lemmikki

      haluisin,että se olis hermione :), mutta se on varmaan ginny tai joku uus pimu :/

      • No ei se varmaan Hermione oo kuitenkaan.. Koko ajan kun on ollut viitteitä siihen suuntaan ett Ronin ja Hermionen välillä saattais olla jotain...


      • hiinokka on mun lemmikki
        Naneh kirjoitti:

        No ei se varmaan Hermione oo kuitenkaan.. Koko ajan kun on ollut viitteitä siihen suuntaan ett Ronin ja Hermionen välillä saattais olla jotain...

        mutta haluisin,että hermy ja harry menis yhteen,vaikka ei ne varmaan mee :(


    • Dragon

      No... Vastaan kaikkeihin näihin tulleisiin viesteihin... Ensinnäkin... Kyllä Hermionesta ja Ronista voi tulla pari, mutta ei se oikein sopisi... Ja sitten kuka Harrylle? Se olisi kyllä söpöä jos hän olisi homo... Eikä se todellakaan pilaisi kirjaa. J.K.Rowling on hyvä kirjailia ja tietää mitä tekee. Jos Harry on homo niin lopettakaa lukeminen. Siinä se. En kummiskaan usko että Dracosta ja Harrysta tulee koskaan paria... Vähän liika syvä viha kuilu heidän välillä...:D Ja jos hetero, niin... Ei ainakaan Cho Chang (vai-mikä-lie-nyt-olikaan), Cho on kamala pillittäjä ja typerä. Ginny on ihan mukava mutta ei hyvä Harrylle... Sehän on sentään Ronin sisko... Ja niin... Hermione ei tule koskaan olemaan Harryn tyttö... Ja ketäs muita... Ai niin joo, Luna. Luna on mukavan höperö tyttö ja voisi ollakkin ihan sopiva Harrylle :) Jos joku Harryä ymmärtää niin se on Luna... Onkos tyttöjä lisää? Parvati? En usko... Fleurilla taitaa olla jo viejä ( Ronin vanhempi veli, en muista juuri nyt nimeä:) ) Mutta ainahan tulee lisää väkeä kirjaan. Mutta Harry ei välttämättä löydä "rakkauttaan" vaan jää yksin... Tai sitten kuolee. Tai Rowling kirjoittaa pikku vihjauksen 7. kirjan loppuun... Kuka tietää? Rowling mitä luultavimmin :)

      HUOM! Minun mielipiteitäni... Arvostele jos haluat...

      • Mini

        Harrylle sopisi joku "piilossa" ollu tyttö, joku uus. Ne vois tavata jotenki sillein että Malfoy kiusaa sitä tyttöä Harry pelastaa sen, tyttö auttaa sitä jossain kotitehtävissä ja sitte ne ihastuis toisiinsa... Ginny EI sovi Nevillelle! Neville vallotti mut vitoses ku se oli niin rohkee...


    • hjrj

      hyvät ihmiset, te kinastelette nuy ihan tyhmällä asialla! Olkoot SATUHAHMo toisen SATUHAHMON kanssa, ette te siihen kuole. Miks ettei tte keksi jatkoa, keksittyähän se luettukkin harry on! Ymmärtäisin tota vähän jos tää olis oikeeta elämää mutkun se ei ole!

      • Raivomiekka

        On niitä tyhmempiäkin aiheita kuin tämä.Mä olen edelleenkin sitä mieltä ettei tätä kukaan ota niin vakavasti,että jos nyt yrittäisit pysyä liitoksissasi!!!


    • sara

      -.-.-.-.-.-..-.-moikka!!!!-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-

      mun systeristä se on ihana siis harry se kävis iha mielettömän hyvin mu systerille ne on kaiken lisäks iha sama kaltaisii.... :):):):):):):):)
      no moikka!!!
      -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    • Tarkistettu 3:sta paikasta

      Harry Potter on yllätetty samasta sängystä
      Draco Malfoyn kanssa!

      Pojat olivat täydessä homo-touhussa pöydällä, Harry veti Dracoa takaapäin kun
      McGarmiwa ja Kalkaros tulivat kahvioon......

      • Laama.

        No juuri sitähän minä sanoin!
        *menee etsimään HP yaoi/shounen-ai doujinsheja*


      • asiaa

        nimenomaan!!!!!!
        hartsa on aina ollu homo!!!! ettekö te nää miten se kattoo leffassaki kalkarosta!!!!


    • numero1

      Voihan se olla mahdollista, mutta itse olisin kyllä Lunan kannalla......

      • Mie kyll vähän epäilen ett toi Luna ois ennemmin Nevillen tyyppiä....


    • tiedän

      että Harry potteria lukemalla pääsee noituuden maailmaan ja siitä voi helposti siirtyä lukemaan
      muitakin sielunvihollisen oppeja .
      Lapset niin mukavasti opetetetaan noituuteen eli
      kauas jumalasta .

      • mie

        noh, entäs jos lukee Raamattua, niin eikös siitä ole helppo siirtyä saatanallisiin teksteihin..? HANKI ELÄMÄ!


      • Merihirviö

        Hah hah hah hah! Arvaa naurattaako, vai arvelitko, että teletappja katsomalla lapset alkaa palvoa antennipäitä?


    • Ihmettelijä

      Harryn uusi ihastus...
      eiks Harry ole vain roolihahmo ? jossain sellaisessa leffassa kun Harry Potter?
      eiks se ole vähän kaukaa haettua että jollain roolihahmolla joka ei ole oikeasti olemassa olisi minkäänlaisia romansseja tai ihastuksia... ?

      olis kiva saada selkoa mistä te puhutte...

    • Angel

      Miks Harry ottais sen vanhempiensa hiusten ja silmien värin mukaan?

    • ainakin se olisi ihanaa......

      Mä ainakin et harry ja ginny menis ja sit ron ja hermy, niin sen pitää mennä!! Ginny on just ihana, ei sitä saa haukkuu!! Oon samaa mielt et harry ja hermy on enemmän niinku ystävii, enkä mä vois kuvitella niit yhes.. KUNHAN VAA HERMIONE EI MEE YHTEEN SEN KAUHEEN KRUMIN KANS, NI KAIKKI ON IHAN HYVIN!!!!

    • Lily Evans

      Sainks mä noin paljon ihmisiä tulla kommentoojmaan tätä mun keksimää juttua!!! Vautsi vau!!! Ennen olen saanut jotain kuusi.. Hhmm.. Olen ylpeä ittestä!!! Tiedän, että olen seko... :) :) :) Hehheee!!! Ja googlessakin näkyy tää.. . :) Oli kiva lukea kommenttej!

      • Persikkasäilyke

        Mun mielestä Ron ja Hermione tulee olemaan vielä kaunis pari. Ginny taas... Njääh! Harry ja Ginny eivät olisi kaunis pari... *yökkii* Harry on parhaimmillaan sinkkuna..


    • Anonyymi

      Nythän kaikki kirjat on jo tullut ja leffat myös mut eikös ginny ja krum ois ollut aika hyvä pari? Siis kun ginnyhän innostuu kans huispauksesta paljon. Hermoinen ja Ronin suhde on tosi hyvä mut harrysta ja ginnystä en. En kyllä keksi ketään muutakaan harrylle paitsi oisko sillekkin joku huispaaja? Esim Katie Bell?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe