Jyväskylän Käsisaha ky

Anonyymi

Jyväskylän Käsisaha ky:llä näyttää menevän hyvin kun kannattaa mainostaa Euroopan johtavissa lehdissä ja TV- kanavilla. Eikä ihme kun palvelu on globaalistikin mitattuna ensiluokkaista ja hinnat naurettavan edulliset.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen asioinut Käsisahassa jo -80 luvulta asti. Husqvarna ajoleikkuri on käytössä ja pari moottorisahaa. Huollot ja varaosat olen aina saanut Käsisahasta edullisesti ja hyvät neuvot kaupanpäälle. Ystävällisestä palvelusta olen aina saanut nauttia, kun astuu liikkeen ovesta sisään ja tapaa liikkeen omistajan.
      En ole edes harkinnut merkin vaihtoa, kilpailevien merkkien jälkimarkkinoinnista olen kuullut kauhutarinoita. En voisi kuvitellakkaan vaihtavani toiseen merkkiin. Käsisahan asiakaspalautteet puhuvat puolestaan.

    • Anonyymi

      Minä ostin aikoinaan köyhänä miehenä n. 1992 vuonna sieltä perämoottorin osamaksulla. Luottivat mieheen..
      Ja heti jos joskus tartten uuden koneen , niin marssin uudestaan samaan liikkeeseen.
      Kiittäen evi 4 hp..

    • Anonyymi

      Käsisaha on sitten varmaan hyvä kauppa!

    • Anonyymi

      Käsisahan edeltäjä, Jyväskylän Jalkasaha ky, meni konkurssiin kun sairaalat alkoivat käyttää modernimpia keinoja amputointiin. Lisäksi jalkakäyttöinen justeeri poistui muodista moottorisahojen yleistyttyä.

    • Anonyymi

      Missä on tämä Käsisaha ky? Harvoin tulee käytyä Jyväskylässä, niin ei oikein tunne paikkoja.
      Pienkonemyyjiähän taitaa olla useita, mutta mitä suosittelette omien kokemusten perusteella. Kilpailu varmaan pitää hinnat kurissa ja asiakkaan tyytyväisyys on tärkeää.
      Lauantaina olisi aikomus lähteä tekemään sahakauppaa.

      • Anonyymi

        Vitsinä pitävät koko puljua nämä täällä koska sehän on oikeasti konesaha.
        Itse olen kuullut vain huonoa palautetta jos et osta mitään niin kauppias kuulemma alkaa huutamaan naama punaisena.
        Ja kohtelee työntekijöitä ala arvoisesti että henk.kunta vaihtuu yhtenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsinä pitävät koko puljua nämä täällä koska sehän on oikeasti konesaha.
        Itse olen kuullut vain huonoa palautetta jos et osta mitään niin kauppias kuulemma alkaa huutamaan naama punaisena.
        Ja kohtelee työntekijöitä ala arvoisesti että henk.kunta vaihtuu yhtenään.

        Saattakaamme viestiketju uudelle vuosikymmenelle. Aikaisempien kokemusten ja nöyryyttämisien vuoksi en ole siis käynyt mainitussa sahakaupassa viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen. Enkä ole kyllä menossa jatkossakaan, mutta luen palstalta mielelläni muiden kokemuksia hyvistä sahakaupoista ja varsinkin palvelun tasosta.
        On kyllä hiljaista ollut palstalla. Oli kyllä aikanaan kokemus asioida liikkessä, helvetin nipottamista, sikahinnat ja vittuilut kaupanpäälle.
        Laittakaapa kuulumisia, tämähän on jo ihan legengaa eläessään...


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe