Auttakaa uutta pelaajaa!!

Anonyymi

En aikaisemmin älynnyt laittaa asetuksista ikääntymistä pois päältä. Sims on vanhentunut aika nopeasti ja haluaisin sen pysyvän nuorena aikuisena. Onko siihen jokin modi tai pelkkä koodi? Vai voinko vain jotenkin poistaa hahmon ja tehdä uuden kyseiseen taloon? Mikä on helpoin tapa? Laittakaa ohjeita tähän, kun en oikein vielä kaikista asioista tiedä.

2

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi mahdollisesti helpointa editoida simi siminluonnissa (CAS:issa). Jos nyt vielä oikein muistan, niin menis kai Ctrl Shift c (kaikki samanaikaisesti painettuina) että saa maalarinvalkoisen koodikentän (huijausruudun) auki pelissä ja sitten kirjoittaa siihen "testingcheats on" tai "testingcheats true" (ilman lainausmerkkejä), painaa enteriä ja kun sen on saanut tehtyä, kirjoittaa cas.fulleditmode, painaa taas enteriä, shiftklikkaa simiä, hyväksyy sen editoinnin siminluonnissa ja valitsee sille haluamansa iän ja sen sellaista muutakin mitä ehkä katsoo aiheelliseksi.

      No niitä modeja on pilvin pimein toinen toistaan parempia. Niiden huono puoli on, että niistä osa vanhenee pelipäivitysten yhteydessä ja vanhentuneet pitää silloin päivittää. Koodeja on myös pitkä liuta, niitä joutuu "päivittämään" huomattavasti harvemmin kuin modeja, mutta joskus niitäkin. Simin iän muuttamiseen tuo edellämainittu cas.fulleditmode lienee eniten käytetty.

      Suosituimpia modeja lienevät MCCC (https://deaderpool-mccc.com/#/releases), UI-cheats (http://modthesims.info/d/558548/outdated-ui-cheats-extension.html)
      Ensimmäinen on varsin monipuolinen, mutta se pitää - tai ainakin kannattaa - säätää melko huolellisesti. Jälkimmäinen ei edellytä säätöjä ja sen käyttö on nopea omaksua. Ne eivät ole toisensa poissulkevia, molemmat toimivat niin yhdessä kuin erikseenkin (siihen asti että EA:n päivitys ne sotkee).

      VOIT tietenkin poistaa hahmon ja tehdä tilalle uuden. Uusi vain ei "muista" edellisen tuttavuuksia eikä osaa sen tapoja yms. Vanhan simin tavat, tottumukset ja tietyn hetken ulkonäkö on mahdollista "säilöä" esimerkiksi juuri edellämainitun MCCC:n avulla. Simin kopio galleriassa ei (minun muistaakseni) ole pelissä kovin hyvä ratkaisu. Minusta on parempi ja helpompi nuorruttaa simiä esimerkiksi yksi pykälä ja vaikka sitten pysäyttää sen ikääntyminen kuin ryhtyä opettamaan sen kopioita tavoille. :)

      -- OutoSim

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe